کد خبر : 47428 / /
/

لیست قیمت بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 15 میلیون

سامسونگ یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید انواع محصولات دیجیتال بوده که گوشی‌های متعددی را به بازار عرضه کرده است. کیفیت گوشی‌های سامسونگ اثبات شده هستند و نیازی به بحث ندارند. محصولات این برند معمولا در رنج گسترده‌ای از قیمت به بازار عرضه می‌شوند تا تمام افراد بتوانند نسبت به تمایل خود و بودجه که در دسترسی دارند، از بین آن‌ها به انتخاب بپردازند. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع گوشی‌های این برند در بازه قیمت گوشی کمتر از 15 میلیون آشنا شویم.

لیست قیمت بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 15 میلیون

 

 

گلکسی M53 5G

بدون شک یکی از بهترین گزینه‌هایی که در این بازه قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید در نظر داشته و انتخاب کنید، Galaxy M53 5G است. این محصول از بدنه پلاستیکی و یک صفحه نمایش سوپر امولد 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ساخته شده است. باتری به کاربرده شده در سامسونگ گلکسی ام 23 ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت داشته و طول عمر مناسبی برای استفاده روزمره دارد. این باتری از یک شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند که نسبت به رقیبان در این محدوده قیمت گوشی، چندان فوق‌العاده نیست.

پکیج دوربین این محصول از یک لنز 108 مگا پیکسلی اصلی، 8 مگا پیکسلی اولترا واید و 2 مگا پیکسلی عمق تشکیل شده است. دوربین سلفی هم 32 مگا پیکسل بوده و در شرایط نوری مطلوب، تصاویر جذابی را ثبت می‌کند. در Galaxy M23 5G از تراشه اصلی دایمنسیتی 900 مدیاتک استفاده شده که عملکرد مطلوب اما نسبتا ضعیف‌تری نسبت به سایر رقبا دارد. شما می‌توانید این محصول را در نسخه‌های مختلف با رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 128 یا 256 نسبت به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

گلکسی A54 5G

12

دیگر گزینه‌ای که در قیمت گوشی کمتر از 15 میلیون در دسترس بوده و شما می‌توانید انتخاب کنید، سامسونگ گلکسی A54 5G است. طراحی ظاهری این محصول تا حد زیادی شباهت به پرچم‌داران سامسونگ دارد. گواهینامه IP67 این محصول در میان سایر میان رده‌ها تا حد زیادی نادر بوده و یک ویژگی فوق‌العاده مثبت محسوب می‌شود. نمایشگر این محصول یک پنل سوپر امولد 6.4 اینچی بوده که یکی از بهترین نمایشگرها در این بازه قیمت گوشی به شمار می‌رود. از دیگر قابلیت‌های این نمایشگر می‌توانیم به نرخ 120 هرتز آن اشاره کنیم.

تراشه به کار برده شده در این محصول نسبت به نسخه‌های قدیمی پیشرفت داشته و از نوع اگزینوس 1380 است که در اجرای برنامه‌ها و استفاده روزمره می‌تواند کاربردی باشد. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین این محصول در روز و شب در سطح بالایی بوده و به شما کمک می‌کند تا لحظات خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این محصول شارژ دهی مطلوبی داشته و از یک شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند. شما امکان خرید نسخه‌های مختلف این محصول با رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 128 و 256 را دارید.

سامسونگ گلکسی A34

یکی دیگر از میان رده‌های جذاب و کاربردی که در این رنج قیمت گوشی سامسونگ قرار دارد، A34 است. این گوشی طراحی کاربرپسندی داشته که برای استفاده به صورت روزمره تا حد زیادی کاربردی است. طراحی این محصول شباهت زیادی به پرچم‌داران سامسونگ دارد. صفحه‌نمایش به کار برده شده در این محصول از نوع سوپر امولد با رفرش ریت 120 هرتز است که می‌تواند عملکرد مطلوبی در این راستا داشته باشد. این محصول در سه رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده تا کاربران بتوانند بسته به سلیقه خود از میان آن‌ها به انتخاب بپردازند.

باتری به کار برده شده در این محصول سامسونگ جدانشدنی با طرفین 5000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند کارایی مطلوب و مناسبی را برای استفاده به صورت روزمره داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های این محصول که باید مورد بررسی قرار بگیرد، عملکرد دوربین آن است. دوربین اصلی 48 مگا پیکسلی، اولترا واید 8 مگا پیکسلی و ماکرو 5 مگا پیکسلی این محصول عملکرد مطلوبی دارند و می‌توانند تصاویر باکیفیتی را ثبت کنند.

سامسونگ گلکسی A52 4G

13

اگر به دنبال یک میان رده باکیفیت از برند سامسونگ هستید که قیمت گوشی کمتر از 15 میلیون باشد، این گزینه هم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود. صفحه‌نمایش استفاده شده در این محصول از نوع سوپر امولد پلاس 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. رفرش ریت این صفحه نمایش 90 هرتز بوده که عملکرد خوبی برای کاربر به همراه دارد. این صفحه نمایش توسط یک محافظ گوریلا گلس 5 به خوبی در برابر وارد شدن ضربه های مختلف محافظت می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به پردازنده آن بپردازیم که از نوع اسنپدراگون 720 بوده و برای اجرای انواع برنامه‌های سنگین، کارایی دارد.

دوربین این محصول هم عملکرد مطلوبی داشته و رضایت‌بخش است. ماژول دوربین پشت این محصول از 4 لنز مختلف با کارایی‌های متفاوت تشکیل شده که می‌توانند تصاویر باکیفیتی را برای شما ثبت کنند. دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی این گوشی هم می‌تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. این محصول سامسونگ در چند نسخه مختلف با رم 4، 6 و 8 و همچنین حافظه داخلی 18 و 256 گیگابایت طراحی و به بازار عرضه می‌شود تا کاربران بر اساس نیاز و کاربرد خود از بین آن‌ها انتخاب کنند. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را می‌توانیم ضعف این محصول در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود در بازار بدانیم.

سامسونگ گلکسی A32 5G

14

دیگر گزینه‌ای که در این زمینه وجود داشته و شما می‌توانید به عنوان یک محصول میان رده و باکیفیت خریداری کنید، آ 32 سامسونگ است. نمایشگر به کاربرده برای این محصول از نوع TFT LCD با اندازه 6.5 اینچ است. دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش مربوط به رزولوشن 720 در 1600 و رفرش ریشت 60 هرتز بوده که می‌تواند نیاز شما را تا حد زیادی برای استفاده روزمره برطرف کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت این محصول عملکرد خوب و مطلوبی برای شارژ دهی داشته و رد طول روز شما را از شارژ مجدد دستگاه بی‌نیاز می‌کند.

پردازنده این محصول یکی دیگر از ویژگی‌های آن بوده که باید مورد بررسی قرار بگیرد. سامسونگ در این مدل خود از یک پردازنده دایمنسیتی 720 استفاده کرده که برای استفاده به صورت روزمره، گزینه خوبی محسوب می‌شود. شما می‌توانید این گوشی را در چند نسخه مختلف با رم 4، 6 و 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایت انتخاب و خریداری کنید. دوربین Galaxy A32 5G هم عملکرد قابل قبول و رضایت‌بخشی داشته و مانند بسیاری از میان رده‌ها، در شرایط نوری مطلوب می‌تواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند.

سخن پایانی

با تنوع فوق‌العاده گسترده‌ای که در میان انواع گوشی در بازار وجود دارد، انتخاب برای خریداران با سختی همراه است. سامسونگ این روزها میان رده‌های متعددی در بازه قیمت گوشی کمتر از 15 میلیون به بازار عرضه کرده که شما می‌توانید از بین آن‌ها به انتخاب بپردازید. برای خرید انواع گوشی‌ها از برند سامسونگ یا سایر برندها، می‌توانید به گوشی شاپ مراجعه کنید. گوشی شاپ اولین فروشگاه آنلاین در این زمینه است که قیمت گوشی سامسونگ و برندهای دیگر را به صورت رقابتی به مشتریان خود عرضه می‌کند تا با مناسب‌ترین قیمت توان خرید بالاترین سطح کیفیت را داشته باشند.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.