کد خبر : 45145 / /
/

قیمت دستگاه داینو

قیمت دستگاه داینو

 

 

 

داینو یا داینومتر وسیله ای کاربردی برای تعمیرگاه ها، مراکز ریمپ تیونینگ و مراکز تست و بررسی خودرو می باشد. این دستگاه در انواع مختلفی جهت خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت عرضه شده است و در این نوشته می خواهیم انواع برند دستگاه داینو و اطلاع از قیمت دستگاه داینو و نحوه خرید آن را بررسی کنیم.

قبل از پرداختن به ادامه بد نیست بدانید که تنها شرکت تولید و واردکننده انواع دستگاه داینو، شرکت پارسیان صنعت خودرو می باشد و شما می توانید از طریق شماره های زیر نسبت به خرید و اطلاع از قیمت داینو با این شرکت در تماس باشید.

شماره تماس مستقیم ( پاسخگویی از 9 تا 24 ) : 09121389583

 

داینو چیست ؟

داینو دستگاهی مجهز به غلطک هایی است که وسیله نقلیه روی آن قرار می گیرد و با روشن شدن وسیله و چرخش غلطک ها، مواردی مثل اسب بخار، گشتاور و ... اندازه گیری می شود و در صفحه نمایشی این اطلاعات نمایش داده می شود.

این دستگاه ها معمولا دارای سنسورها و عملگرهای مختلف برای شبیه سازی جاده ها و آب و هوای متفاوت می باشد تا بتواند وسیله نقلیه را در شرایط متفاوت بررسی کند.

بیشتریت استفاده از دستگاه داینو معمولا در مراکز ریمپ تیونینگ است. به طوریکه پس از اعمال تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری به روی وسیله نقلیه ( به خصوص خودرو ) میتوان میزان تغییرات در قدرت موتور و گشتاور را اندازه گیری کرد.

 

انواع برند داینو در ایران

در حال حاضر سه نوع برند داینو در ایران عرضه می شود که مهمترین آنها عبارتند از : داینوجت، داینو جت TO و داینو موستانگ که تمامی این مدل ها توسط پارسیان صنعت خودرو عرضه می گردد. حال به بررسی هر یک می پردازیم :

11

داینوجت

بهترین برند حال حاضر داینو در دنیا، قطعا داینو جت می باشد و برای اطلاغ از قیمت دستگاه داینو جت باید با مشاورین پارسیان صنعت خودرو ( که تنها شرکت واردکننده این داینو با ارائه خدمات گارانتی است ) تماس بگیرید.

داینوجت آمریکایی است و مجهز به سنسورهای مختلف بوده و چنانچه این دستگاه را تهیه کنید قطعا در این بازار بی رقیب خواهید بود.

 

داینوجت TO

نوع دیگر از داینوها، داینوجت TO است که تمامی قطعات وارداتی می باشد و در ایران اسمبل می شوند. قیمت دستگاه داینوجت TO به نسبت داینوجت، پایین تر است و ویژگی های نظیر :

  • تا 1000 اسب بخار
  • تا 1500 نیوتون-متر گشتاور
  • مجهز به سنسورهای سنسور دما (temperature sensor, thermometer) – سنسور رطوبت محیط (Ambient humidity sensor) – فشار هوای محیط (Ambient air pressure) – سنسور وایدبند (AFR) – سنسور ناک دتکتور(Knock detector sensor)
  • دارای مانیتور + فن هوادهی + نرم افزار انحصاری و ...
  • تا یکسال ضمانت تعویض قطعات و هشت سال خدمات پس از فروش

قیمت این داینو را نیز می توانید از پارسیان صنعت خودرو (09121389583) استعلام بگیرید.

12

داینو موستانگ ( ماستانگ )

سومین برند و دومین برند قدرتمند در حوزه داینو، داینو موستانگ است. این داینو نیز دارای ویژگی های منحصر بفردی نظیر :

  • 11 سنسور ( پمپ بنزین، دمای اگزوز، ناک دکتور، ناک خودرو، توربو، AFR و … )
  • کیس مخصوص Corei5 + 8 گیگ رم و گرافیک قوی + مانیتور
  • توان 3500 اسب بخاری
  • قابلیت ذخیره داده های قبلی و بعدی با هم
  • درصد خطای ماکسیمم : 1/5%
  • 15 سال خدمات + 2 سال گارانتی

 

قیمت دستگاه داینو موستانگ را از شماره 09121389583 استعلام بگیرید.

 

نحوه خرید داینو

 

حال که با انواع دستگاه داینو به صورت مختصر آشنا شدید، حال وقت آن است که بدانید چطور می توانید این دستگاه کاربردی و پردرآمد را تهیه نمایید.

خرید داینو جت و موستانگ فقط به صورت نقدی می باشد و تحویل آن نیز 45 روز کاری است. البته آموزش و پشتیبانی و گارانتی آن با پارسیان صنعت خودرو می باشد.

داینو جت TO را می توانید به صورت نقد و اقساط تهیه کنید. در صورت خرید نقدی تخفیف ویژه دارد و خرید اقساطی نیز در 21 ماه قابل انجام است.

در نهایت اینکه برای اطلاع از قیمت دستگاه داینو با شماره زیر تماس بگیرید.

09121389583 - 02166363082

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.