کد خبر : 43550 / /
/

برترین کتاب های انگیزشی جهان چه کتاب هایی هستند؟

مگر انگیزه چیست که وجود یا عدم وجود آن زندگی را دگرگون می کند. با کمی درنگ به اولین پاسخ درونی می رسیم، داشتن انگیزه موجب عزم و اراده راسخ برای پیش بردن اهداف می شود؛ هدف هایی مانند ورزش کردن، کاهش وزن، کسب نمره مطلوب و ... اگر بتوانیم عوامل افزایش انگیزه را پیدا کنیم حتما می توانیم به اهداف مطلوب خود نزدیک شویم و به موفقیت دست پیدا کنیم. فردی که انگیزه رسیدن به اهداف خود را دارد، برای اوقات خود برنامه ریزی می کند و سعی بر آن دارد که از کوچکترین زمان خود به درستی استفاده نماید.

برترین کتاب های انگیزشی جهان چه کتاب هایی هستند؟

 

 

در مقابل افراد بی انگیزه حتی لحظه ای به برنامه ریزی و استفاده درست از لحظات خود فکر نمی کنند و مانند بسیاری از افراد روزهای خود را با روزمرگی می گذرانند. تلاش های بی وقفه اساتید و نویسندگان برای تالیف کتاب هایی که حاصل عمر و تجربیات خودشان بوده است و در دسترس همه مردم قرار دارد قابل ستایش است. در ادامه به معرفی کتاب های انگیزشی می پردازیم تا انگیزه درونی خود را افزایش داده و زندگی زیباتری را تجربه کنید تمامی کتاب های انگیزشی را میتوانید از سایت www.ekut.ir تهییه کنید:

 

  • کتاب اثر مرکب

زندگی درست همان چیزی است که خودتان می سازید. ناکامی های زندگی را به گردن تقدیر و قضا و قدر نیندازید. اگر دوست دارید جاده های موفقیت برایتان صاف و هموار باشد؛ کتاب اثر مرکب دارن هاردی را مطالعه نمایید. دارن هاردی  به ما یادآوری می کند که بدون آنکه به شعارهایی نظیر چگونه یک شبه پولدار شویم؟ یا مثلا راه های یک شبه ره صد ساله پیمودن چیست؟ فکر کنیم چگونه به موفقیت نزدیک شویم. 

کتاب اثر مرکب

 

  • کتاب قدرت عادت

چارلز داهینگ، نویسنده کتاب قدرت عادت که از برترین کتاب های انگیزشی جهان به شمار می آید، ما را در اکتشاف قدرت عادت ها همراهی  می کند. به گفته این کتاب واقعا عادت های خوب و بد هستند که بدون خودآگاهی خودمان، زندگی روزمره و در نهایت عمر ما را می سازند. این کتاب عصاره پژوهش های بی شماری است و صدها مدیران و ثروتمندان و افراد توانمند دنیا در این پژوهش ها شرکت نموده اند.

  • کتاب طرز فکر

دکتر کارول دوک نویسنده کتاب طرز فکر؛ که در سال ۲۰۱۶ جزو پرفروش ترین کتاب آمازون بوده است مسئله ای نوین را مطرح می نماید. وی به بیان معنای طرز فکر به عنوان مبحثی ساده، ولی بسیار تاثیرگذار مطرح کرده است. در این کتاب به این مسئله اشاره می شود که اگر در فکر خود به حل مسئله فکر کنید و بپذیرید که مسئله قابل حل شدن است، حتما راهی برای حل آن پیدا خواهید کرد.

 

  • کتاب عادت های اتمی

نویسنده کتاب عادت های اتمی آقای جیمز کلیر، بسیار هوشمندانه عنوان کتاب را انتخاب نموده است و در ابتدا مخاطبان متوجه می شوند که عادت هایی در وجودمان هستند که به عنوان مثال در اندازه و وسعت اتم قرار دارند که با تغییرشان به مرور زمان، بر زندگی روزمره تاثیر مستقیم می گذارد. در این کتاب که به عنوان یکی از برترین کتاب های انگیزشی جهان به شمار می آید اشاره می شود که چگونه با شناخت و مدیریت عادت های ریز، هر روز به اندازه یک درصد بهتر شویم. به این معنا که در سال ۳۷ برابر تغییر می کنیم. علاقمندان به کتاب های انگیزشی به مطالعه این کتاب می پردازند، پس بهتر است برای خرید به سایت اینترنتی ایکات مراجعه کنید و از خدمات  آن ها بهرمند شوید.

کتاب عادت های اتمی

 

 

  • کتاب چگونه کمال گرا نباشیم

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟ توانسته زندگی بسیاری از انسان ها را نجات دهد. نویسنده کتاب، استفان گایز به تشریح کمال گرایی و راه های نجات از آن می پردازد. شاید در ذهن خود به این مسئله فکر کنیم که کمال گرایی ویژگی بسیار مطلوبی بوده و انسان ها را به سوی تکامل پیش می برد. به طور مثال به کودکانمان می آموزیم که رنگ آمیزی در چهارچوب خطوط باشد و از آن بیرون نزند. در واقع با بیان این سخن همان کمال گرایی و طرز فکر محدود را برای کودک القا می کنیم.

 

  • کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه

   کتابی هنر ظریف رهایی از دغدغه ها نوشته مارک منسون می باشد. از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بوده و هنر نویسنده برای بیان ساده و آسان مسائل کاملا مشهود است. همچنین نویسنده در بخشی از کتاب خودش را در داستان کتاب نهاده و با خواننده همزاد پنداری کرده است. در این کتاب مفاهیمی که روح و روان آدمی را تحت تاثیر قرار می دهد، مورد بررسی و واکاوی قرار داده شده و در سرتاسر کتاب به هنر صداقت داشتن اهمیت فراوانی داده است. اکر برای پاکی روح خود نیاز به ظرافت های خاصی دارید حتما این کتاب را از سایت ایکات تهیه نمایید‌.

  • کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر آندره موروا از برترین کتاب های انگیزشی جهان است. این کتاب در پنج بخش به پنج هنر نیک اندیشیدن، دوست داشتن، هنر کار کردن، فرماندهی کردن، پیر شدن پرداخته است. از این کتاب می توان برای ارشاد و راهنمایی تمامی سن ها در هر مکان و زمانی استفاده نمود. کتابی که به بهترین وجه مراحل آموزش و راه درست زندگی کردن را آموخته است. برای خرید این کتاب آموزنده به سایت ایکات مراجعه فرمایید.

 

  • کتاب ذهن متمرکز

این کتاب موفق حاصل تلاش بسیار زیاد نویسنده آن یعنی مایکل هیت است. در این کتاب به بررسی علل کمبود زمان برای انجام کارها پرداخته شده است. مایکل تلاش ها و پژوهش های زیادی را برای واکاوی این مسئله انجام داده است. به طوری که تا مرز عارضه قلبی نیز پیش رفته بود. هدف او از این کار بالا بردن بهروه وری و خوب پیش رفتن کارها در مدت زمان کمتر است. اگر برای بالا بردن بهره وری خود در محیط کار به کمک نیاز دارید، برای خرید کتاب به سایت ایکات مراجعه نمایید.

 

  • کتاب پنج صبحی ها

این کتاب اثر نویسنده قهار رابین شارما می باشد. این کتاب داستان زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه دار است. این کتاب از مجموعه کتاب هایی است که با خواندنش عاشق سحرخیر شدن می شوید و تصمیمی مفید برای ادامه زندگی خود خواهید گرفت. برای تهیه این کتاب از طریق سایت ایکات اقدام نمایید.

کتاب پنج صبحی ها

 

فروشگاه اینترنتی ایکات

در این مقاله سعی  شد تا شما را با برخی از برترین کتاب‌ های انگیزشی جهان آشنا کنیم تا امید به آینده در افراد بیش از پیش افزایش یابد. علاوه بر این با خرید کتاب‌ های انگیزشی و هدیه دادن آن به عزیزانتان می‌ توانید کتابخانه و ذهنشان را از مطالعه مطالب تکراری خارج کنید. بر همین اساس برای خرید انواع کتاب‌ های شعر، رمان و همچنین خرید کتاب دانشگاهی وکتاب زبان اصلی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایکات مراجعه کنید.

دسترسی به انواع کتاب‌ ها با موضوعات مختلف در این فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن قابل انجام است. اگر برای خرید کتاب‌ های مورد علاقه خود بودجه کافی ندارید، می‌ توانید به سراغ بخش خرید کتاب‌  دست دوم فروشگاه ایکات بروید. خرید کتاب‌ های دست دوم یک گزینه عالی برای رفع محدودیت مالی علاقمندان به کتاب است. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.