کد خبر : 42386 / /
/

تعمیر یخچال دوو در اهواز

تعمیر یخچال دوو در اهواز

 

تعمیر یخچال دوو در اهواز باید سریع و با مهارت باشد تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود. یخچال دوو یکی از ضروری ترین لوازم آشپزخانه شماست. تصور عملکرد بدون این دستگاه دشوار است. 

خرابی یخچال ممکن است روزی بر سر همه کسانی که صاحب این دستگاه هستند، بیاید. برای رفع این نقص می توانید به همراه تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز به بررسی یخچال بپردازید و یا با این مقاله خودتان به فکر راه حل باشید.

 

چرا یخچال دوو من سرد نمی شود؟

اگر یخچال شما خنک نمی شود، دلایل زیادی منجر به بروز این مشکل می شود. می توانید خودتان آنها را حذف کنید و مشکل را فراموش کنید. دلایل رایج عدم سرمایش می تواند موارد زیر باشد:

  • قطع برق یا پارامترهای اشتباه آن (به عنوان مثال کاهش ولتاژ زیر 200 ولت ممکن است باعث روشن نشدن ژنراتور شود، اگرچه روشنایی همچنان در آن کار می کند)
  • وارد کردن نادرست دوشاخه در پریز یا خاموش کردن دوشاخه، در این صورت منبع تغذیه وجود ندارد و یخچال خنک نمی شود،

پریز برق معیوب، می توانید با وصل کردن دستگاه دیگری آن را بررسی کنید.

  • سیم برق آسیب دیده، در صورت آسیب دیدن، آن را با یک سیم جدید جایگزین کنید.
  • تنظیم نامناسب ترموستات نیز مهم است. زمان سال در اینجا مهم است. در پاییز و زمستان، شما باید ترموستات را روی یک مقدار بالاتر و در بهار و تابستان، به مقدار پایین تر تنظیم کنید. تنظیم نادرست ترموستات می تواند بر خنک شدن یخچال تأثیر بگذارد.
  • در پشت (یا پایین) یخچال یک کندانسور وجود دارد که اغلب آلوده است. برای جلوگیری از خرابی، این عنصر را به طور مرتب تمیز کنید.

21

چرا آب در یخچال جمع می شود؟

یخچال به صورت چرخشی روشن و خاموش می شود. هر گونه اختلال در این چرخه می تواند منجر به جمع شدن آب در یخچال شود. طبق گفته های تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز علت آن به این موارد بر می گردد:

مسدود شدن زهکشی و آب روی قفسه ها

لوله تخلیه ممکن است با خاک و ذرات غذا مسدود شود. راه حل این مشکل باز کردن گرفتگی این قسمت ها است. می توانید بدون کمک تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز به تمیزی این قطعات بپردازید. فقط باید مراقب باشید که خروجی آب بیشتر مسدود نشود. 

محصولات گرم در یخچال

اگر غذای گرم را داخل یخچال بگذاریم، آب داخل یخچال نیز ظاهر می شود. در اتاق سرد، غذای گرم به سادگی شروع به تبخیر می کند. قبل از قرار دادن غذا در محفظه، اجازه دهید تا در دمای اتاق خنک شود.

ترموستات معیوب

اگر یخچال شما به دمای تنظیم شده نمی رسد، ممکن است مشکل از ترموستات معیوب باشد. تعویض ترموستات کار سختی است. می توانید از تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز درخواست کمک نمایید.

فن در یخچال کار نمی کند

فن در یخچال به گونه ای طراحی شده است که هوای خنک شده را در سراسر دستگاه پخش کند. در صورت بروز نقص، گردش هوا مختل می شود و در نتیجه ممکن است تراکم آب در یخچال ایجاد شود. در صورت مشاهده نقص در این بخش می توانید به مرکز نمایندگی یخچال دوو در اهواز مراجعه نمایید.

نشتی سیستم خنک کننده

آسیب به مکانیسم خنک کننده باعث توزیع نامناسب دما در یخچال می شود که باعث تراکم بخار آب در داخل محفظه می شود. شما به تنهایی قادر به رفع این عیب نخواهید بود، بهتر است با کمک متخصص های تعمیر یخچال دوو در اهواز این کار را کنید.

واشر معیوب

ظاهر شدن همزمان یخ و آب در یخچال ممکن است نشان دهنده مشکلات فن و/یا درزگیر باشد. آب بندی نشتی مانع از بسته شدن صحیح درب یخچال می شود. هوای گرم وارد دستگاه می شود و قطرات آب روی دیواره های داخلی یخچال ظاهر می شود. راه حل این است که آب بند درب را قطعه جدید جایگزین کنید.

 

توصیه ی تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز برای کاهش مکش درب یخچال دوو

مطمئنا هر کدام از ما با مکش درب یخچال مشکل داشته ایم. به خصوص در تابستان که اختلاف دما زیاد است. مهر و موم یخچال دارای یک آهنربا در یک طرف است. بنابراین، درب به طور خودکار بسته می شود و از بدنه بیرون نمی زند. آهنربا می تواند آنقدر قوی باشد که در یخچال را بمکد. اگر واشر از نو اینطور رفتار کند، کار زیادی نمی توانید در مورد آن انجام دهید. 

فشار منفی در یخچال طبیعی است. شایان ذکر است که اختلاط هوای گرم و سرد همیشه منجر به مکش می شود. 

طبق گفته های تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز اکثر یخچال ها دارای یک زهکش در پشت هستند که باید مرتباً تمیز شود تا آب میعان داخل سینی جریان یابد. یک زهکش کثیف نه تنها در جمع شدن آب، بلکه در مکش درب یخچال نیز مشکل ایجاد می کند. طبق توصیه ی نیروهای تعمیر یخچال دوو در اهواز هر چند وقت یکبار باید زهکشی را با استفاده از پیستون پاک کنید. 

22

چرا بعد از یخ زدایی یخچال دوو روشن نمی شود؟

می‌خواهید یخچال را تمیز کنید، آن را خاموش می‌کنید، یخ‌های جمع‌شده روی دیوارها را جدا می‌کنید، داخل و تمام قفسه‌ها را می‌شویید. دوباره آن را به برق وصل می کنید و یخچال روشن نمی شود. در این زمان طبق گفته های تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز البته باید ابتدا بررسی کنید که آیا برق وجود دارد یا خیر. سپس طبق توصیه نیروهای نمایندگی یخچال دوو در اهواز به بررسی موارد زیر بپردازید:

خرابی ترموستات

خرابی آن ممکن است منجر به روشن شدن بیش از حد کمپرسور یا روشن نشدن آن شود. یخچال روشن نمی شود زیرا سیگنالی از ترموستات برای انتخاب دمای خنک کننده وجود ندارد. برای رفع این نقص ترموستات را به همراه نیروهای ماهر تعمیر یخچال دوو در اهواز تعویض کنید.

کندانسور کثیف

در پشت یخچال یک کندانسور وجود دارد که گرد و غبار را نیز جمع می کند. گاهی اوقات کثیفی آنقدر زیاد می شود که روشن شدن یخچال دچار مشکل می شود. شایان ذکر است که این مکان را به خاطر بسپارید و هر چند ماه یک بار سطح آن را جاروبرقی بکشید.

ژنراتور آسیب دیده

چیلر اجازه می دهد تا مبرد در یخچال گردش کند. اگر المنت شکسته است و باید با مبرد پر شود، بهتر است با متخصص تعمیر یخچال دوو در اهواز تماس بگیرید. چنین تعمیری نیاز به تجهیزات تخصصی و مهارت های حرفه ای دارد.

فرسودگی شروع کننده

استارت وظیفه روشن کردن کمپرسور در یخچال را بر عهده دارد. کار آن برای عملکرد سنگدانه بسیار مهم است. در شرایطی که خراب است، یخچال روشن نمی شود و خنک نمی شود. بررسی کنید که آیا این قسمت در مورد شما خراب شده است یا خیر. در صورت خرابی به همراه تیم تعمیر یخچال دوو در اهواز به تعویض قطعات بپردازید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.