کد خبر : 40956 / /
/

کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل | بهترین و کم هزینه ترین سیستم سرمایش صنعتی

کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل دارای گارانتی بدنه دو ساله بوده که باعث می‌شود طرفداران و مشتریان زیادی داشته و مورد توجه متخصصین و مهندسان قرار گیرد.

کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل | بهترین و کم هزینه ترین سیستم سرمایش صنعتی

 

 

مجموعه ایران مشعل ( صاحب برند گرماتاب ) با بیش از 40 سال سابقه در حوزه طراحی و تولید سیستم های گرمایش تابشی ، این بار توانسته است با تولید نسل جدیدی از کولرها با استفاده از مکانیزم سرمایش تبخیری و با عنوان کولر صنعتی سلولزی اکسیال، راهکاری برای رفع دغدغه‌ی مردم پیرامون گرم شدن کره ی زمین تولید نماید. این کولر ها به خصوص در فصل تابستان در فضاهای بزرگ و متوسط مانند کارخانه ها، سوله ها، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و مساجد نصب و راه‌اندازی می‌شود و با بیرون راندن هوای گرم و الوده و گرد و غبار، هوایی پاک و تمیز و مطلوب و آرامش‌بخش برای افراد ایجاد می‌کند و جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های تهویه هوا می‌باشد.

کولر صنعتی ایران مشعل در بازار طرفداران و مشتریان زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل آن، توان هوادهی بالای کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل است که راندمان کار را بالا برده و بازدهی بالایی را به ارمغان می‌آورد.

 

 

images_1688767990_64a88df677cee.jpg

برخی کاربردهای کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل عبارتند از:

  • در مرغداری‌ها و دامداری‌ها  بوی نامطبوع و آلودگی هوا بیرون رانده و هوایی خنک و تمیز را جایگزین می کند و به این ترتیب به سلامتی دام و طیور و کارکنان و پرسنل کمک می کند.
  • کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل در کارخانه ها و سوله های متوسط و بزرگ نصب و راه اندازی می شود و با زدودن گرمای هوا باعث خنک و تمیز شدن هوا می‌شود.
  • در گلخانه ها نیز این کولرها کاربرد مهم و قابل توجهی دارند و با ایجاد هوای خنک و تمیز و مطبوع به خصوص در فصل گرما باعث رشد و نمو قابل توجه  گلها و گیاهان می‌شود و از پژمرده شدن و نابودی گیاهان جلوگیری می کند.
  • در مساجد و زیارتگاه‌های بزرگ که عبادت کنندگان و زوار زیادی به خصوص در مراسم مذهبی و مناسبت ها دارد، هوای خنک و تمیز را پخش می کند و از آسیب دیدن سالمندان و بیماران جلوگیری نموده و آن‌ها را از گزند آلرژی و حساسیت نیز در امان می دارد.
  • در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها نیز با خنک کردن هوا، مشتریان و خریداران  بیشتری را جذب نموده که به افزایش فروش و بازدید مالکین و هنرمندان کمک می‌کند.
  • صدای تولیدی کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل پایین تر از مدل های مشابه بوده که منجر به آرامش خاطر کارکنان و کاهش آلودگی صوتی می‌شود.

 

images_1688767759_64a88d0f51ada.jpg

 

برخی مزایای کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل عبارتند از:

  •  سیستم این کولرها بر پایه تبخیرآب است و نسبت به کولرهای قدیمی که از پوشال استفاده می کنند، برودت و سرمایش بیشتری را ایجاد می کنند و قدرت بالای هوادهی خود، گرد و غبار و الودگی محیط را بیرون رانده و باعث کاهش دمای هوا به خصوص در محیط‌های گرم و خشک می شوند.
  •  مصرف برق کولر صنعتی اکسیال سلولزی ایران مشعل نسبت به کولرهای مشابه خود به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر بوده به نحوی که مصرف برق حداکثری را به 4.5 آمپر می‌رساند و با استفاده از چرخش و قدرت بالای موتورخود، برودت و سرمایش قابل توجهی در فضاهای متوسط و بزرگ ایجاد می‌کند. همچینین از آسیب رسیدن به ماشین ها و ابزارآلات جلوگیری کرده و باعث افزایش سطح راحتی پرسنل و کارمندان می‌شود و در نتیجه بازدهی کار بالا می رود.
  • پدهای سلولزی به کار رفته در کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل  به تناسب موتور نصب شده و جایگزین مناسبی برای کولرهای قدیمی است که از پوشال استفاده می کنند.
  • در این کولرها از باکیفیت ترین و مرغوبترین ورق های گالوانیزه استفاده شده است. این ورق ها علاوه بر زیبا کردن دستگاه دارای پوشش رنگی الکتروستاتیک بوده از زنگ زدگی و خورگی جلوگیری می‌نماید که نه تنها به کارایی و بازدهی کولر کمک می‌کند بلکه ازهزینه تعمیر و نگهداری انها را نیز می کاهد.
  • عمر مفید پدهای سلولزی کولر های صنعتی سلولزی ایران مشعل پنج برابر پوشال‌های کولرهای قدیمی بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند که باعث کاهش استهلاک می‌شود.
  • نصب و راه اندازی این کولر های صنعتی آکسیال سلولزی ایران مشعل نسبت به کولرهای گازی و سیستم‌های تهویه مطبوع بسیار آسان و راحت و می باشد.
  • کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل دارای گارانتی بدنه دو ساله بوده که باعث می‌شود طرفداران و مشتریان زیادی داشته و مورد توجه متخصصین و مهندسان قرار گیرد.

 

 روش خرید کولرهای صنعتی اکسیال از مجموعه ایران مشعل:

برای سفارش و خرید و نصب و راه اندازی کولر های صنعتی ایران مشعل می‌توانید با شماره 41402 021 تماس گرفته و یا با مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی ایران مشعل از این خدمات بهره‌ مند شوید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.