کد خبر : 37227 / /
/

معرفی برترین سایت های خرید سوپر مارکتی با کد تخفیف

​ اگر از بیرون رفتن آن هم فقط برای یک خرید سوپرمارکتی ساده خسته شدید و دوست ندارید ساعت ها در ترافیک و آلودگی هوا بیرون بمانید پیشنهاد می کنم که حتما این مطلب را مطالعه کنید. چون میخواهم شما رو با برترین سایت های خرید سوپر مارکتی و نحوه دریافت کد تخفیف اونها آشنا کنم.

معرفی برترین سایت های خرید سوپر مارکتی با کد تخفیف

 

دیجی کالا جت

جدیدترین سامانه سفارش و خرید آنلاین سوپرمارکتی کشور که توسط گروه دیجی کالا راه اندازی شده دیجی کالا جت می باشد. در این فروشگاه امکان خرید تمام کالا های سوپرمارکتی، گوشت و مرغ، ماهی، نان، سنگک، کیک و شیرینی، غذا و انواع فست فود برای کاربران وجود دارد.

سرعت نسبتا بالای تحویل سفارش در دیجی جت به واسطه پیک اختصاصی و کاملا رایگانش شاید یکی از دلایل انتخاب نام آن باشد. در حال حاضر پوشش این سامانه فقط برای مشتریان در شهرهای تهران، کرج، قم و مشهد امکان پذیر است و بزودی امکان ثبت سفارش در سراسر ایران برای همه افراد فراهم خواهد شد.

دیجیکالا جت همواره کد های تخفیف جذابی را به کاربران خود ارائه میدهد علاوه آن یکی از روش های دریافت این کد ها مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن های تخفیف محور است. آفرتو به عنوان یکی از سایت‌های مرجع تخفیف در ایران امکان دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت را بصورت کاملا رایگان برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از آن مبلغ خرید خود در دیجیکالا جت را کاهش دهید.

اسنپ اکسپرس

2

در کنار دیجی کالا جت، اسنپ اکسپرس نیز به عنوان اولین سامانه فعال، پر مشتری و با پوشش بسیار گسترده در سراسر ایران امکان خرید های سوپرمارکتی را از تمامی فروشگاه های محلی و زنجیره ای برای مشتریان فراهم کرده است. دسترسی به اسنپ اکسپرس از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ و اسنپ فود امکان پذیر می باشد.

 

در اسنپ اکسپرس فروشگاه های زنجیره ای نظیر جانبو، افق کوروش، هفت، دیلی مارکت و… نیز در کنار هایپر مارکت ها و سوپری های محلی به عنوان فروشنده حضور دارند. بنابراین میتوانید از نزدیک ترین فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

 

تخفیف های روزانه در تایم های مختلف روی اپلیکیشن و سایت اسنپ اکسپرس قرار میگیرند و هر از چندگاهی نیز کوپن های تخفیف برای کاربران پیامک میشود. اما اگر به دنبال جدیدترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس هستید، کافیه سری به آفرتو بزنید. تمامی کد های تخفیف در سایت آفرتو بروز هستند و بسته نیاز شما در تمامی خرید های اول و غیر اول قابل استفاده می باشند.

 

اسنپ مارکت

3

احتمالا تا حالا اسم هایپر استار به گوشتان خورده یا حداقل یکبار از آن خرید کرده اید. حالا فرض کنید که میتوانید بدون مراجعه حضوری به این فروشگاه ها خریدتان را از داخل خانه انجام دهید! بله اسنپ مارکت سامانه سفارش آنلاین از فروشگاه های هایپر استار و مایلی است. با همان قیمت ها، ارسال سریع و البته تخفیف های بیشتر. فرقی هم نمیکند که در تهران هستید یا کرج، اصفهان یا قم، اهواز یا شیراز، اسنپ مارکت آماده خدمات رسانی به شما است.

 

با اسنپ مارکت می توانید هر آنچه که نیاز دارید را در لحظه از هایپر استار بخرید و چند دقیقه بعد درب منزل تحویل بگیرید. از گوشت و مرغ با قیمت های مناسب گرفته تا انواع میوه های تازه و ارگانیک. حتی می توانید پک های مواد غذایی را ارزان تر از دانه ای بخرید. اگر هم دنبال ایجاد تنوع در منوی غذا و دسر هستید اسنپ مارکت امکان خرید دستور انواع غذا و دسر همراه با پک اقلام مورد نیاز را برایتان فراهم کرده.

 

با کد تخفیف اسنپ مارکت امکان کاهش قابل توجه قیمت در خرید هایتان را خواهید داشت چرا که تخفیف های اسنپ مارکت باورنکردنی است! فرقی ندارد که این اولین خرید شما است یا دومین یا چندمین، آفرتو باز هم برای شما کوپن های تخفیف ویژه ای دارد که میتوانید با نصب اپلیکیشن آن به تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.