کد خبر : 26106 / /
/

تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران (کالاتعمیر)

تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران (کالاتعمیر)

 

 

تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران یکی از خدمات قابل ارائه در مجموعه کالاتعمیر می باشد که با ارائه گارانتی، کیفیت کار تعمیرکاران خود را تضمین می کند. این مجموعه دارای بیش از 100 تعمیرکار سیار در مناطق مختلف شمال، جنوب و شرق و غرب تهران بوده و در کوتاه ترین زمان بعد از ثبت سفارش به محل اعزام و با قطعات اصلی و فابریک تعمیرات را انجام می دهند.

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران می توانید با شماره تلفن 02154837  تماس بگیرید.

 

تعمیر لوازم خانگی برقی در منزل

یکی از چالش های بسیار مهم بعد از خرابی لوازم خانگی برقی، حمل و نقل آنها برای مراجعه به تعمیرگاه می باشد. این مساله مخصوصا برای وسایل بزرگ از قبیل یخچال فریزر و ساید و لباسشویی اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل کالاتعمیر امکان تعمیر لوازم خانگی در منزل و محل را فراهم نموده است. تعمیرکاران این مجموعه با تجهیزات بروز و قطعات اصلی برند دستگاه به محل اعزام و تعمیرات را انجام می دهند.

لازم به ذکر است، تمام تعمیرکاران مجموعه کالاتعمیر دارای مجوز فعالیت بوده و برای استخدام گواهی عدم سوء پیشینه ارائه می دهند. لذا همگی قابل اطمینان و قابل اعتماد هستند و با خیال آسوده می توانید تعمیرات لوازم برقی را به آنها بسپارید. این خدمات در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران در محل و منزل ارائه میشوند.

تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران با ضمانت

کیفیت در تمام خدمات ارائه شده توسط کالاتعمیر تضمین شده می باشد! به طوریکه اگر همان خرابی دستگاه بعد از تعمیر در بازه زمانی مشخص شده مجدد تکرار شود، بدون دریافت دستمزد تعمیرکاران کالاتعمیر عیب یابی و تعمیر را انجام می دهند. تخصص و تجربه بالا و استفاده از قطعات اصلی و آشنایی با سیستم داخلی لوازم خانگی برقی ایرانی و خارجی همگی دلیل محکمی برای ارائه گارانتی و ضمانت از سوی کالاتعمیر می باشند.

تعمیر لوازم خانگی با قطعات اصلی

از دیگر ویژگی های بسیار مهم کالاتعمیر، استفاده از قطعات اصلی می باشد. با توجه به اینکه این مجموعه برندهای مختلف ایرانی و خارجی از قبیل دوو، سامسونگ، ال جی، بوش، پارس، هایسنس، آرچلیک، مدیا و غیره را پوشش می دهد، به همین دلیل تمام قطعات استفاده شده توسط تعمیرکاران اصل و اورجینال می باشند. علاوه براین، در صورت تمایل می توانید از خدمات سفارش قطعه کالاتعمیر نیز استفاده کنید. کافیست وارد سایت کالاتعمیر شوید و قطعه مورد نظر را به صورت اینترنتی سفارش دهید و در کمترین زمان آن را دریافت نمایید.

تعمیرات لوازم خانگی برقی در تهران

تعمیرات لوازم خانگی برقی در تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های کالاتعمیر، تنوع بسیار بالا در خدمات می باشد و برای سرویس و عیب یابی و تعمیرات هر یک از انواع لوازم برقی منزل می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. از جمله خدمات تعمیرات کالاتعمیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می توان به سرویس و عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی اشاره کرد. تمام تعمیرات ارائه شده برای ماشین های ظرفشویی ایرانی و خارجی در این مجموعه با قطعات اصلی و در محل و منزل با قیمت منصفانه انجام میشود. لذا می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی فیلیپس، سامسونگ، بکو، بلومبگ، هیوندای، الکترولوکس، پارس خزر، ال جی، زیمنس، هایسنس، دوو و دلونگی، اسنوا و ویرپول با کالاتعمیر تماس بگیرید. 

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی برقی با وزن زیاد می باشد که جا به جایی آن برای مراجعه به تعمیرگاه، سخت و هزینه بر بوده و ممکن است به دستگاه نیز آسیب های زیادی وارد شود. در تعمیر ماشین لباسشویی هرگونه اشکال و خرابی در دستگاه با قطعات فابریک برطرف میشود. به عنوان مثال، در صورت مواجه شدن با هر یک از موارد زیر کافیست با تعمیرکاران کالاتعمیر تماس بگیرید:

  • موتور لباسشویی سوخته است
  • خشک کن لباسشویی کار نمی کند
  • لباسشویی موقع کار کردن لرزش زیادی دارد
  • از زیر ماشین لباسشویی آب نشت می کند
  • بدنه لباسشویی برق دارد
  • دیگ لباسشویی نمیچرخد
  •  

تعمیر یخچال فریز و ساید

در میان خدمات تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران، بدون شک تعمیر یخچال فریزر و ساید بیشترین اهمیت را دارد. چون یخچال فریزر و ساید کاربرد زیادی در زندگی داشته و وزن زیاد و قیمت بالای آنها تعمیرات را کمی سخت می کند. تعمیرکاران کالاتعمیر با گذراندن دوره های آموزشی برندهای مختلف ایرانی و خارجی کاملا با ساختار و سیستم داخلی یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی آشنا بوده و بدون آزمون و خطا، عیب یابی را انجام داده و اشکالات را در محل برطرف می کنند.

تمام تعمیرات یخچال فریزر و ساید در کالاتعمیر با قطعات اصلی انجام میشوند. از جمله برندهای قابل پوشش توسط این مجموعه می توان به کنوود، هایسنس، دوو، اسنوا، ویرپول، سامسونگ، بیم، امرسان، پارس، ال جی، زیمنس اشاره کرد.

تعمیر لوازم خانگی برقی در منزل

تعمیر جاروبرقی در تهران

بدون شک جاروبرقی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی برقی می باشد و خرابی در آنها باید خیلی زود برطرف شود. مجموعه کالاتعمیر برای تعمیر جاروبرقی در تهران خدمات متعددی را ارائه می دهد و هرگونه اختلال در آنها را با سرعت بالا و قیمت منصفانه برطرف می کند. از جمله خدمات قابل ارائه در تعمیر جاروبرقی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  • تعویض و تعمیر موتور جاروبرقی
  • تعویض کالکتور جاروبرقی
  • تعویض بالشتک و ذغال جاروبرقی
  • تعویض پروانه جاروبرقی

تمام این خدمات با قطعات اصلی و فابریک متعلق به برند دستگاه انجام میشود. لازم به ذکر است تعمیرکاران کالاتعمیر تمام انواع تعمیر جاروبرقی سطلی و قدیمی و جدید را به صورت تضمینی انجام می دهند.

تعمیرات مایکروفر

از دیگر خدمات تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران می توان به تعمیر مایکروفر اشاره کرد. تمام خدمات تعمیر، سرویس و عیب یابی انواع مایکروویو مدیا، کنوود، تکنوگاز، دوو، مولینکس، فلر، آاگ، هاردستون، دلونگی، بوتان، بوش، پاناسونیک، سامسونگ، ال جی، مولینکس در کالاتعمیر قابل ارائه می باشد. در صورت مواجه شدن با هر یک از موارد زیر کافیست با تعمیرکاران ما تماس بگیرید:

  • مایکروفر صدای غیر طبیعی دارد
  • ارورهای متعدد بر روی صفحه مایکروفر نمایش داده میشود
  • دکمه های روی پنل گیر کرده اند
  • مایکروویو جرقه میزند
  • درب مایکروفر باز نمیشود
  • لامپ داخل دستگاه سوخته است
  • مایکروفر روشن نمیشود
  • گریل مایکروفر کار نمی کند

تعمیر کولر گازی در تهران

در صورت مواجه شدن با هرگونه خرابی در کولر گازی دیواری، اسپیلت و پرتابل و پشت پنجره ای می توانید از خدمات کالاتعمیر استفاده کنید. علاوه بر تعمیر کولر گازی، تعمیرکاران این مجموعه سرویس دوره ای انواع کولر را انجام داده تا از خرابی قطعات متعدد دستگاه جلوگیری شود. تمام خدمات تعمیر کمپرسور، تعویض فیلتر، تعمیر فن های داخل یونیت های داخلی و خارجی، شارژ گاز در محل و منزل در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران ارائه میشوند.

سخن آخر

تفاوتی ندارد که در کدام منطقه از شمال، جنوب و شرق و غرب تهران حضور دارید، کافیست برای تعمیر لوازم خانگی برقی با شماره تلفن 02154837 تماس بگیرید تا تعمیرکار قابل اعتماد به محل اعزام شود. تمام تعمیرات کالاتعمیر اعم از تعمیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید، جاروبرقی، کولر گازی، مایکروفر و تلویزیون با قطعات اصلی و قیمت منصفانه و گارانتی ارائه می شوند. همچنین می توانید با جستجوی نام "کالاتعمیر" وارد سایت این مجموعه شوید و به صورت اینترنتی سفارش تعمیر را ثبت کنید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.