کد خبر : 21305 / /
/

شهاب حسینی

ازدواج مجدد شهاب حسینی | عکس جنجالی شهاب حسینی با همسر خارجی اش

در ادامه عکس شهاب حسینی با یک خانم جوان و ناآشنا را ببینید.

ازدواج مجدد شهاب حسینی | عکس جنجالی شهاب حسینی با همسر خارجی اش

سایت مثلث آنلاین نوشت: شهاب حسینی بازیگر مشهور و محبوب سینمای ایران است، شهاب حسینی طرفداران بسیار زیادی هم دارد. شهاب حسینی بازی بسیار درخشانی از خود به نمایش میگذارد. شهاب حسینی در جشنواره های برنده جوایز متعددی شده است. شهاب حسینی بازیگر نقش اول فیلم های اصغر فرهادی است. شهاب حسینی مدتی است برنامه ی هم رفیق را اجرا میکند.

WgkxqRNI1rh4

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.