کد خبر : 992 / /
/

خودسوزی مرد مشهدی در پزشکی قانونی!+جزییات

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان رضوی از خودسوزی مرد میانسال در محوطه اداره پزشکی قانونی واقع در خیابان سناباد مشهد خبر داد.

خودسوزی مرد مشهدی در پزشکی قانونی!+جزییات

رئوف ذباح، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد با نام ص.س بعد از درگیری با مادر و خواهرش در پی اختلافات مربوط به ارثیه پدری شکایتی را در مورد بیماری پدر قبل از مرگ در پزشکی قانونی مطرح می‌کند.

او ادامه داد: این ادعا در کمیسیون سه نفره و پنج نفره مشهد بررسی می‌شود و بعد از اعتراض مجددا در کمیسیون هفت نفره استان مطرح و نظریه صادر می‌شود که با اعتراض مجدد پرونده جهت بررسی به کمیسیون ۹ نفره تهران ارجاع و با حضور وی و استماع نظراتش کمیسیون برگزار و مجدد نظر کارشناسی کمیسیون استان تایید و ادعای ایشان رد می‌شود.

خودسوزی

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: لذا به علت اینکه رای صادره به سود خانواده او بوده در مورخه چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۹ در حیاط اداره پزشکی قانونی خیابان سناباد مشهد اقدام به خود سوزی می‌کند.

او خاطرنشان کرد: بلافاصله کارکنان و افرادی که در محل حضور داشتند، آتش را خاموش کرده و در تماس با اورژانس ۱۱۵ وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

ذباح گفت: این فرد اکنون در بیمارستانی در مشهد بستری است و با توجه به سوختگی ۲۰ درصد فعلا حال عمومی وی رو به بهبودی است .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.