کد خبر : 2265 / /
/

من تیمم رو نمی‌فروشم/دستگیری کودک آزار هوادار استقلال+فیلم لو رفته

فرد کودک‌آزار توسط پلیس فتا در سبزوار دستگیر شد.

من تیمم رو نمی‌فروشم/دستگیری کودک آزار هوادار استقلال+فیلم لو رفته

 سرهنگ اکبر محمدآبادی، فرمانده انتظامی داورزن به فارس گفت: فردی که اقدام به آزار کودک هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم‌اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

شب گذشته(جمعه سوم اردیبهشت) نیز رئیس دادگستری داورزن اعلام کرد که دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای شناسایی افراد داده شده است و به‌زودی با عاملان این اقدام، برخورد قضایی می‌شود.

باشگاه استقلال نیز روز گذشته در واکنش به انتشار این کلیپ، ضمن اظهار تاسف از این موضوع، خواستار شناسایی و برخورد قانونی مراجع ذی‌ربط با فرد کودک آزار شد و از تقدیر ویژه از این هوادار باوفا(در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا) خبر داد.

 روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که درجریان آن مردی جوان با آزار و اذیت یک کودک خردسال از او می‌خواهد تا از تیم مورد علاقه‌اش اعلام برائت کرده و نسبت به آن بدگویی کند. موضوعی که با مخالفت این پسربچه روبه‌رو شده و همین موضوع نیز سبب شد تا مرد جوان اقدام به ضرب و شتم این کودک کند. این کودک در نهایت با بیان این جمله که من تیمم را نمی‌فروشم حاضر به انجام آنچه که فرد کودک آزار خواسته بود نشد. استقلالی بودن این کودک سبب شد تا کاربران فضای مجازی لقب پسرآبی را به او بدهند.

این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی را درپی داشت که از جمله آن می‌توان به واکنش شماری از بازیکنان تیم فوتبال استقلال، سخنگوی باشگاه استقلال و ... در فضای مجازی اشاره کرد که تمامی آن‌ها با هشتگ #من_تیمم_را_نمیفروشم به اشتراک گذاشته شد. حتی باشگاه استقلال نیز اعلام کرد که از عامل این کودک آزاری شکایت خواهد کرد.

با گذشت یک روز از انتشار این ویدیو، از پلیس فتا خبر رسیده که عامل این کودک آزاری در شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شده است. موضوعی که سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت‌وگو با ایسنا درباره آن گفت: به محض انتشار این ویدیو در فضای مجازی تیمی از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان آن متوجه شدند که ویدیو در یکی از روستاهای شهرستان داورزن در سبزوار ضبط شده که در پی آن تیمی از ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی با هدایت جناب سرهنگ جهانشیری، رییس پلیس فتای این استان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مقام قضایی در کمترین زمان ممکن اقدام به شناسایی و دستگیری عامل این کودک آزاری کردند، گفت: با دستگیری متهم در صبح امروز مشخص شد  ویدیوی ضبط شده مربوط به گذشته بوده است و منتشرکننده آن برای سرگرمی و جلب توجه اقدام به منتشر کردن آن در صفحه اینستاگرام خود کرده است.

منبع:همشهری 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.