کد خبر : 21774 / /
/

دانلود سریال بی گناه، سریالی جدید با مهران احمدی در لوین فیلم

دانلود سریال بی گناه، سریالی جدید با مهران احمدی در لوین فیلم

سریال خانگی بی گناه عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی با محوریت خانوادگی دنبال میشود. سناریوی سریال خانگی بی گناه توسط محسن کیایی به رشته تحریر درآمده است. برای دانلود سریال بی گناه و مطالعه حواشی این سریال اجتماعی ایرانی در ادامه با لوین فیلم همراه باشید.

سریال بی گناه با حضور مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی از جدیدترین کارهای شبکه نمایش خانگی است که بزودی پخش می شود. این سریال باید بعد از جیران پخش شود اما با روند مبهمی که جیران کشف کرده بعید است زودتر پخش شود. بسیاری از علاقه مندان فکر می کردند که بی گناهی در فصل دوم می تواند بی گناه باشد، اما سازندگان این اثر این ادعا یا بهتر است بگوییم حدس را رد کردند و قول دادند که هر دو را در آینده انجام دهند.

کیایی ضمن ابراز این مساله که تشابه کستینگ و نام سریال نباید این شاعبه را جا بندازد که بی گناه، هم گناه 2 است. وی همچنین درباره بازیگران این سریال توضیح داد: در این سریال که تهیه کنندگی آن را خودم بر عهده‌ دارم، مهران احمدی، محسن کیایی،  بازی می‌کنند. کارگردان این سریال هم مهران احمدی است.

خلاصه داستان سریال

بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد ، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

فیلمبرداری سریال بی گناه

فیلمبرداری این سریال نمایش خانگی در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهران احمدی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال بی گناه مهران احمدی از هنرمندان برجسته ازجمله شبنم مقدمی و محسن کیایی و ویشکا آسایش تشکیل شده است.

مهران احمدی کارگردان سریال بی گناه

مهران احمدی اولین سریال خود را با نام سریال بی گناه برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و دانلود سریال بی گناه از زمستان اول آغاز می شود. محسن کیایی پیش از این در سریال های «هم گناه» و «سریال ساخت ایران» بازی کرد اما حالا شاهد نقشی کاملا متفاوت با کیایی در سریال بی گناه خواهیم بود. شبنم مقدمی در سریال بی گناه تجربه جدیدی به دست آورد و تصمیم گرفت در تصویری جدید مقابل دوربین مهران احمدی ظاهر شود. مصطفی کیایی در سریال بی گناه به عنوان تهیه کننده ای که پیش از این به عنوان کارگردان بیشتر با سریال هم گناه و مطرب شناخته می شد ظاهر شد و توانست آثار درخشانی ارائه دهد.

سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است که از بهار 1401 به صورت هفتگی از رسانه لوین فیلم قابل دانلود است.

 

درباره سریال پدر گواردیولا

سعید نعمت الله نویسنده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان، برادر حمید نعمت الله فیلمساز ایرانی می‌باشد؛ فعالیت سعید نعمت الله در سینما و تلوزیون ایران در سال 1386 با نویسندگی فیلم سینمایی حوالی اتوبان آغاز شد؛ جالب است بدانید آرش عدل پرور (معروف به آرش AP) در سریال پدر گواردیولا همبازی مهران مدیری شده است؛ مسیح و آرش عدل پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ، آر اند بی و رپ هستند؛

حال آرش عدل پرور در مجموعه پدر گواردیولا با بازیگران مطرحی همچون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد همبازی شده است؛ پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند؛ با دانلود سریال پدر گواردیولا به صورت قانونی پس از انتشار رسمی از سایت لوین فیلم همراه باشید.

بازیگران سریال پدر گواردیولا:

مهران مدیری, حمید فرخ نژاد, آرش AP عدل پرور, مهران غفوریان, امیرمهدی ژوله, پانته‌آ بهرام, مرجانه گلچین, ستاره اسکندری, علیرضا خمسه, نسیم ادبی, سارا خوئینی‌ها, نرگس محمدی, علی اوجی, محمدرضا علیمردانی, هنگامه قاضیانی, مهدی سلطانی و پریوش نظریه از بازیگران سریال پدر گواردیولا سعید نعمت الله هستند.

داستان سریال پدر گواردیولا

داستان سریال پدر گواردیولا موضوع اجتماعی درام دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی پدر گواردیولا در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی سعید نعمت الله موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

سریال ایرانی پدر گواردیولا باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال پدر گواردیولا به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 1 سریال پدر گواردیولا سعید نعمت الله از فصل تابستان تایید می‌شود.

سریال عقرب عاشق

سریال خانگی عقرب عاشق  نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی تخیلی دنبال میشود. داستان سریال خانگی عقرب عاشق به قلم مشترک حامد افضلی و امین محمودی جان گرفته است. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال عقرب عاشق و مطالعه حواشی این سریال درام تخیلی ایرانی در ادامه همراه لوین فیلم باشید.

تهیه کننده درباره سریال عقرب عاشق می گوید:

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد. او افزود: در تعریف کامل‌تر، این سریال غیر واقعی نیست بلکه بخشی از آن در ژانر تخیلی است و بخشی از آن اجتماعی است که معضلاتی مانند حسد، دروغ و… را در بر می‌گیرد.

بازیگران سریال عقرب عاشق:

محمدرضا فروتن, شقایق فراهانی, آرمان درویش, ساقی حاجی‌پور, سیاوش خیرابی, متین ستوده, رضا بهبودی, رویا جاویدنیا, سمیرا حسینی, رضا فیاضی, حسین پاکدل, شیدا یوسفی و آتنه فقیه نصیری از بازیگران سریال عقرب عاشق حسین سهیلی زاده هستند.

درباره سریال عقرب عاشق:

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مجموعه‌های مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده شده است؛ عقرب عاشق دومین همکاری مشترک محمدرضا فروتن و حسین سهیلی زاده پس از سریال نمایش خانگی «مانکن» است؛ این سریال، اولین تجربه تهیه‌کنندگی سید رضا محقق در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ همچنین حسین سهیلی زاده و آرمان درویش نیز دومین همکاری خود را پس از سریال ملکه گدایان در «عقرب عاشق» تجربه می‌کنند؛ جالب است بدانید تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.