کد خبر : 9158 / /
/

تتوی خاص دزد فراری دردسر ساز شد/ باند چاق و لاغر لو رفت +عکس

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی از دستگیری 2 موتورسوار که با همکاری یکدیگر 30 فقره موبایل قاپی انجام داده بودند، خبرداد.

تتوی خاص دزد فراری دردسر ساز شد/ باند چاق و لاغر لو رفت +عکس

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: بدنبال افزایش گوشی قاپی در جنوب تهران، باتوجه به سریالی بودن این سرقت ها از سوی اعضای یک باند، کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. وی عنوان کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد که راکب موتورسیکلت مردی با قدی متوسط و چاق و همدستش دارای خالکوبی با طرحی خاص است و ریز نقش و لاغر اندام است.

2سارق گوشی قاپ سریالی، در ایستگاه پایانی پلیس

به گزارش رکنا،  معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی  افزود: در رصد های اطلاعاتی هویت متهمان شناسایی و در چند عملیات پلیسی به دست آمده متهمان در خانه مجردی در جنوب تهران سکونت دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و هر 2 متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بازداشت باند چاق و لاغر

سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه  متهمان به 30 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود:  تا کنون 28 مال باخته شناسایی شده و  موتورسواران سارق  به دستور قضائی روانه زندان شدند./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.