کد خبر : 7851 / /
/

دختر ورزشکار ایرانی

زهرا کیانی ورزشکار پر افتخار ایرانی در رشته ووشو فعالیت می کند.

دختر ورزشکار ایرانی

زهرا کیانی ووشو کار جوان ایران است که ساکن پایتخت بوده و در سال های اخیر با افتخار آفرینی خود برای رشته ووشو و ورزش کشور مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

ووشو به مجموعه هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که امروزه با نام‌های سی ام ای نیز شناخته شده و به عنوان یکی از گسترده‌ترین رشته‌های رزمی شناخته می‌شود. ووشو به معنای هنر جنگیدن یا هنر رزم و مهارت است.

زهرا کیانی

کیانی اولین دارنده مدال المپیک آسیایی در تاریخ تالوی بانوان کشور است. از این رو به عنوان یکی از استعدادهای جوان در حوزه ورزش های رزمی شناخته می شود. وی در کارنامه خود ۲۳ مدال آسیایی و جهانی را داراست که این امر یه رکورد کم نظیر در میان زنان ورزشکار است.

این ورزشکار جوان در فضای مجازی نیز فعالیت‌های متعددی دارد و معمولا تمرینات خود را در صفحه شخص اش به اشتراک می گذارد. از این رو مخاطبان بسیاری با دنبال کردن وی در جریان فعالیت هایش قرار می‌گیرند.

از او همچنین به عنوان یکی از شیک پوش‌ترین ورزشکاران دختر ایران یاد می شود که ظرفیت های لازم برای حضور در عرصه مدلینگ را نیز داراست.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.