کد خبر : 5452 / /
/

ارشا اقدسی/مرگ ارشا اقدسی/ارشا اقدسی بدلکار

فیلم تشیع جنازه ارشا اقدسی

پیکر ارشا اقدسی امروز صبح، ۲۲ مرداد ماه در پیست بوستان ولایت به سمت خانه ابدی بدرقه شد.

فیلم تشیع جنازه ارشا اقدسی

خواسته مادر ارشا اقدسی از مردم 
زندگی شخصی ارشا اقدسی
فعالیت‌های ورزشی ارشا اقدسی
ازدواج ارشا اقدسی

خبر خوش رفیق ارشا اقدسی
ارشا اقدسی بدلکار ایرانی است. ارشا اقدسی متولد 14 اردیبهشت است.  ارشا اقدسی  در مرداد 1400 دچار سانحه شد.  ارشا اقدسی  ازکودکی ورزش را شروع کرد. ارشا اقدسی بعد از چند روز ماندن در کما در نهایت دیروز دار فانی را وداع گفت.

 ارشا اقدسی بدلکار سینما که چندی پیش در یک فیلم سینمایی در بیروت مشغول کار بود و خودروی او حین اجرا دچار حادثه شد، به دلیل شدت جراحات درگذشت.

مهنوش مرادی عضو تیم بدلکاران ارشا اقدسی که در بیمارستانی که این بدلکار در آن بستری بود، همراهی‌اش می‌کرد با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود این خبر را تأیید کرد.

ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران است.ارشا اقدسی با حضور در خندوانه شهرت زیادی پیدا کرد.ارشا اقدسی در بیروت دچار سانحه شد. پزشکان تنها یک درصد به زنده ماندن ارشا اقدسی امید دارند. مادر ارشا اقدسی از مردم خواست که برای زنده ماندن او دعا کنند.

خواسته مادر ارشا اقدسی از مردم 

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر برنامه‌های گوناگون سینما، تلویزیون و تئاتر، روز چهارشنبه ششم مردادماه در حال فیلمبرداری به عنوان بدلکار یک فیلم سینمایی خارجی در بیروت دچار حادثه‌ای خطرناک و راهی بیمارستان شد.

 ارشا اقدسی بدلکار ایرانی، مربی آی کیدو، اولین مربی بانجی ایران و اولین مربی تونل باد صبا در ایران است که تأسیس گروه بدلکاران ۱۳ و حضور در چندین فیلم خارجی و هالیوودی به عنوان بدلکار را نیز در کارنامه کاری خود دارد. برخی از این فیلم‌ها عبارتند از: فیلم اسکای فال به کارگردانی سام مندس، مرگ روشنایی ساخته پل اشریدر و کونگ فو یوگا به کارگردانی استنلی تونگ.

زندگی شخصی ارشا اقدسی

ارشا اقدسیارشا اقدسی ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی به ورزش علاقه داشت و آن را دنبال می‌کرد. ارشا رشته ورزشی آی کی دو (هنر رزمی ژاپنی) را فراگرفت و توانست مربی‌گری این رشته را هم کسب کند. در سال ۸۴ در رشته تربیت‌بدنی، بورسیه تحصیلی ایتالیا را گرفت ولی با دیدن آگهی دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا شد، از دانشگاه انصراف داد و کار بدلکاری را شروع کرد. اقدسی با ادامه دادن بدلکاری توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی شود و به دنبال آن سکوی بانجی جامپینگ احداث کرد و عنوان اولین مربی بانجی جامپینگ و تونل باد صبا در ایران را از آن خود کرد. ارشا اقدسی سرانجام در ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را در ایران و عرصه بین‌الملل گسترش داد و با پروژه‌های فیلم‌سازی مشغول همکاری شد.

فعالیت‌های ورزشی ارشا اقدسی

اولین تجربه فیلم‌سازی ارشا، فیلم کوتاهی به اسم «جمشید آریا» است. این فیلم برای تجلیل از بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم‌پور و تنها در یک روز ساخته‌شد و در جشن حافظ به نمایش درآمد. فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت. اقدسی مجری مسابقه آب‌وآتش در شبکه نسیم نیز بوده است. ارشا همچنین در رشته‌های زیادی ازجمله کاراته، مربیگری رشته رزمی آیکیدو، کمانگیر روی اسب، اسب‌سواری، چتربازی و سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش‌های رزمی سینمایی، پینت بال، تیروکمان، کارتینگ، سنگ‌نوردی و پاراگلایدر فعالیت دارد و شاگردان زیادی نیز در برخی از این رشته‌ها تربیت‌کرده است. همچنین ارشا اقدسی در ویژه‌برنامه اعلام نتایج فینال عصر جدید به احترام شهدای آتش‌نشان اجرایی متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

ازدواج ارشا اقدسی

ارشا اقدسیبرخی منابع گفته‌اند که ارشا اقدسی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و برخی دیگر نوشته‌اند که از وضعیت ازدواج و همسر ارشا اقدسی اطلاعات موثقی در دست نیست.

 تصادف ارشا اقدسی

ارشا اقدسیبدلکار حرفه‌ای ایران در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان در روز چهارشنبه ۶ مرداد دچار حادثه شد. خودروی ارشا اقدسی که به‌عنوان بدلکار در این فیلم حضور داشت، در حین فیلم‌برداری صحنه‌ای مربوط به چپ شدن ماشین، واژگون شد.

 ضربه به گردن ارشا خیلی شدید بوده و چند ثانیه خون و اکسیژن به مغز او نرسیده است. موقعی که ارشا به بیمارستان رسید، قلب و تنفس او متوقف شده بود و وی را احیا کردند.

او اکنون در بیمارستان سن جورج روم بیروت بستری است و طبق گفته پزشکان وی قرار بود پس از انجام آزمایش‌های لازم در روز دوشنبه ۱۱ مردادماه تحت عمل جراحی مهمی قرار بگیرد اما به گفته پزشکان علائم حیاتی ارشا اقدسی از شب گذشته به شدت پایین آمده است و به همین دلیل اعمال جراحی که قرار بود امروز انجام شوند، ملغی شده است.

به گفته یکی از دوستان و اعضای تیم بدلکاری‌اش، او در چند روز اخیر به صلاحدید پزشک درمانگرش، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد.

نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.

جوایز ارشا اقدسی

ارشا اقدسیبرنده جایزه SAG برای بدلکاری در فیلم جیمز باند، سقوط آسمانی

کسب مقام نخست در رشته چپ کردن ماشین در مسابقات جهانی پرمتئوس روسیه

کسب مقام دوم در مسابقه لباهنگ خندوانه

کاندید بهترین جلوه‌های ویژه میدانی برای فیلم سارا و آیدا در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

کاندید بهترین فیلم کوتاه و دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم جیپور

کاندید بهترین فیلم کوتاه در جشنواره فیلم سوچی روسیه

دریافت نشان شوالیه در سال ۲۰۱۸ در فستیوال just out از رئیس‌جمهور صربستان

افتخارات ارشا اقدسی

ارشا اقدسیاولین مربی بانجی جامپینگ در ایران

اولین مربی تونل باد در ایران

انجام بانجی جامپینگ از پل، دره و هلیکوپتر برای اولین بار

انجام بانجی جامپینگ بدون اتصال به کش بانجی و با گرفتن کش در دست برای اولین بار در ایران

رکورددار پرش روی تشک در ایران (۱۵ متر – بر روی تشک ۲×۳)

رکورد سقوط از روی هلیکوپتر از ارتفاع ۵۰ متری

رکورد معلق زدن ماشین با چهار دور کامل

رکورد بیشترین دفعات چپ کردن ماشین (۳۵ بار)

رکورد طولانی‌ترین پرش با ماشین در ایران

رکورد پرش با ماشین از روی کامیون به طول سی‌وپنج متر (برای Kaos هرج‌ومرج)

رکورد چرخیدن ماشین دو دور روی هوا پیش از برخورد با زمین که تنها پنج نفر در جهان به این رکورد دست‌یافته‌اند و تنها رکورددار ایران در این حرکت ارشا اقدسی است.

رکورد طولانی‌ترین مدت سوختن در آتش یک دقیقه و هفده ثانیه

سوختن و خواندن هم‌زمان برای اولین بار در ایران، بیست‌وپنج ثانیه بدون حرکت

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.