کد خبر : 29570 / /
/

طناز طباطبایی | طناز طباطبایی ازدواج | طناز طباطبایی بازیگر

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی این عکس را منتشر کرد

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی با سریال «میموه ممنوعه» سال 1385 در نقش غزاله به شهرت رسیدطناز طباطباییتنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی داردپدرش تاجر فرش و به شدت وابسته مادرش است که دبیر بازنشسته استطناز طباطبایی متولد اردیبهشت ماه است در سال 1380 وقتی 18 ساله بود در کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت کرد تا اینکه به یک ماه نرسیده بود که شانس در خانه اش را زدطناز طباطبایی مجرد است.اخبار جدید و عکس های طناز طباطبایی را در سایت خبر آزاد ببینید.

طناز طباطبایی

او چند ماه بعد با همین کلاس های بازیگری برای بازی در سریال «جوانی» برای یزد به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری را بدست آورد

در سال 1383 وقتی 21 سال داشت در «فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدر عاملی مورد توجه اهالی هنر قرار گرفت

سپس با سریال «میموه ممنوعه» سال 1385 در نقش غزاله به شهرت رسید

در ادامه هم با مجموعه های «قلب یخی» (فصل سوم) سال 1391 و یکسال بعد با سریال خانگی «شاهگوش» در نقش گندم نیز بسیار خوش درخشید

در سال 88 برای بازی در فیلم «صداها» جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشن منتقدان گرفت و با سریال «پرانتز باز» برنده جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد

طناز طباطبایی

ازدواج طناز طباطبایی

قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم

از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد.

او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد.

با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید.

طناز طباطبایی

شخصیت طناز طباطبایی

ساناز دوست گرمابه و گلستان طناز طباطبایی است که دیگر اردیبهشتی ها را مثل کف دستش می شناسد پس با کمک او دختران متولد این ماه را بیشتر بشناسید.

طناز طباطبایی متولد اردیبهشت ماه است  اردیبهشتی اصولاً ساده پسند ، مهربان و سرسخت هستند و زمانی که عصبانی می شوند دنیا را به هم می ریزند.

ساناز دوست گرمابه و گلستان طناز طباطبایی است که دیگر اردیبهشتی ها را مثل کف دستش می شناسد پس با کمک او دختران متولد این ماه را بیشتر بشناسید.

طرفدار  سادگی

اردیبهشتی ها اصولاً ساده پسند هستند و زمان زیادی را برای رسیدگی به خودشان صرف نمی کنند. این به این معنا نیست که نامرتب و بدشکل هستند برعکس آنها همیشه مرتب و شیک به نظر می رسند اما تلف کردن زمان برای کارهای بیهوده را دوست ندارند. از طرفیمعتقدند زیبایی طبیعی چیز دیگری است. پس به دنبال تغییر در طبیعت نیستند و همه چیز را همان طور که هست دوست دارند.

عاشق بوی عطرهای قدیمی و طبیعی هستند. این ویژگی هم از طبیعت دوستی آنها سرچشمه می گیرد. ساناز دوست طناز طباطبایی می گوید:این دختر لباس هایی خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می کند چرا که همیشه طرفدار پوشش های ساده است. طناز همیشه دوست دارد در لباس هایش راحت باشد تا جایی که نمی گذارد لباس هایی خیلی رنگی با پارچه های پر زرق و برق برایش بدوزند. زن متولد اردیبهشت در هر شرایطی از عهده مشکلات احساسی و غیر احساسی زندگی خود برمی آید به همین دلیل کمتر بار مشکلات خود را به دوش دیگران می اندازد چون معتقد است مشکل من برای من است پس تا رسیدن به هدف و موفقیت، تمام تلاشش را می کند.

حسودند و حساس

متولدان این ماه بهاری به حسود بودن و داشتن حس مالکیت نسبت به داشته های زندگی شان معروف هستند. به همین دلیل از آدم های اطراف و چیزهای باارزشی که در زندگی دارند به شدت محافظت می کنند. ساناز در پاسخ به این ویژگی اردیبهشتی ها می گوید:من تا به حال حسادتی از طناز در مورد خودم ندیدم اما اینکه آنها از عشق و داشته هایی که در زندگی دارند به سختی مراقبت می کنند درست است. او به یک سری مسائل در زندگی حساسیت خاصی دارد مثلاً موفقیت هایش و نحوه اظهارنظر دیگران درباره تلاش هایش.

درست است که معمولاً سکوت می کند و عکس العمل خاصی نشان نمی دهد اما تا ساعت ها در حال تجزیه و تحلیل ماجرا و عواقبش است. طناز مهربان است؛ خیلی مهربان اما کلاً اعصاب ندارد (با خنده)، به علاوه او در بی تفاوت نشان دادن خود نسبت به آدم ها و شرایط استاد است اما در باطن حال و روزش چیز دیگری است. او خودش را یک زن واقعی و قدرتمند می داند و از این جهت هم به شدت احساس غرور می کند.

گاهی لجباز می شود

اردیبهشتی ها برای دیگران احترام زیادی قائل هستند و در قبالش دوست دارند همه با آنها محترم باشند و به اصطلاح پای شان را از گلیم شان درازتر نکنند. از خصوصیات دیگر آنها تاب نیاوردن در شرایط سخت برای گرفتن تصمیمی عجولانه یا به قول معروف در منگنه گذاشتن است. ساناز فرهنگ در این باره می گوید:یکی از رفتارهایی که طناز را عصبانی می کند دقیقاً همین است.

خانواده منبع انرژی اوست

خانم های متولد اردیبهشت به شدت وابسته به خانه و خانواده هستند تا اندازه ای که به قول خودشان منبع نیرو و انرژی در زندگی هستند. با توجه به این خصوصیت اردیبهشتی ها باید بگویم که طناز هم عاشق خانواده اش است تا جایی که دلتنگی آنها حسابی حالش را به هم می ریزد. متولدان این ماه استاد عشق دادن به نزدیک ترین آدم های زندگی شان هستند و البته به عکس العمل های دیگران در قبال این محبت حساس هستند. کینه ای نیستند و هیچ کس را سرزنش نمی کنند اما بدی های دیگران به سرعت آنها را دلسرد می کند.

ساناز فرهنگ در توضیح این ویژگی هم معتقد است:«او در رفاقت فوق العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند تا جایی که در خوشی و ناخوشی آنها را ترک نمی کند و برای خوشحال کردنشان کم نمی گذارد. این ویژگی مهم متولدان این ماه را هم در دوستی با طناز شناختم.»

عاشق خانه داری

متولد اردیبهشت بیشتر از هر زن دیگری تابع عقل خود، زندگی می کنند بنابراین اصلاً اهل خیالبافی و رؤیاپردازی نیست. آنها در کودکی در خیال و آرزوهای شان غرق می شوند اما به محض ملموس شدن دنیا و اتفاقاتش همه چیز را با منطق می سنجند.

ساناز دوست صمیمی این اردیبهشتی معتقد است:«طناز هیچ وقت خیال پردازی های زنانه را دوست نداشت. با من بر سر رؤیاپردازی هایم بحث می کرد اما تا دل تان بخواهد عاشق طبیعت است تا جایی که ساعت ها از زیبایی یک منظره برای تان حرف می زند.» بله! اردیبهشتی ها عاشق گل و گیاه و مناظر طبیعی اند به همین خاطر از هر فرصتی برای زدن به دل طبیعت  استفاده می کنند و با چنان آب و تابی از آن تعریف می کند که شما را سر ذوق می آورند. آنها همچنین عاشق خانه داری و رسیدگی به امور زنانه در خانه هستند.

طناز طباطبایی

فیلم شناسی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جانب جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

سینمایی های طناز طباطبایی

1383دیشب باباتو دیدم آیدارسول صدرعاملی

1386چهارانگشتی سعید سهیلی

1386دماغ فرزاد مؤتمن

1386جعبه موسیقی فرزاد مؤتمن

1386شب زده فرزاد مؤتمن

1387میزاک حسینعلی لیالستانی

1387پسر تهرانی کاظم راست گفتار

1387صداهافرزاد مؤتمن

1387شیرین عباس کیارستمی

1388طهران تهران مهدی کرم پور

1389مرهم علیرضا داودنژاد

1389سرسپردهبهمن گودرزی

1389پرینازبهرام بهرامیان

1389گزارش یک جشن ابراهیم حاتمی کیا

1390نارنجی پوش داریوش مهرجوی

1390هفتم مسعود قراگزلو

1391هیس! دخترها فریاد نمی زنند پوران درخشنده

1392قطعه ای از سکوت آریانا رستمی

1392ساکن طبقه وسط شهاب حسینی

1392پنجاه قدم آخرکیومرث پور احمد

1392آرایش غلیظ حمید نعمت الله

1393رخ دیوانه ابوالحسن داوودی

1393مرگ ماهی روح الله حجازی

1394بیست هفته مسعود قراگزلو

1394خشم و هیاهو هومن سیدی

1394اروند پوریا آذربایجانی

1395ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تیناعبدالرضا کاهانی

1395ویلایی هامنیر قیدی

1395بی حساب مصطفی احمدی

1396روسی (فیلم)امیر حسین ثقفی

1397طلاپرویز شهبازی

1397سرکوب رضا گوران

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

مجموعه تلویزیونی های طنازطباطبایی

1380     گریه

1385     در چشم باد

1385     میوه ممنوعه

1388     پرانتز باز

1392     کلاه قرمزی 92

1380      جوانی

سریال خانگی طناز طباطبایی

1391 قلب یخی شبکه خانگی سامان مقدم

1392 شاهگوش (بیست و هشت قسمت) شبکه خانگی داوود میرباقری

1390درس داریوش مهرجوییاجرا در تماشاخانه ایرانشهر

1390کمی بالاترآروند دشت آرایاجرا در تالار حافظ

1391تن تن و راز قصر مونداسآروند دشت آرایاجرا در تماشاخانه ایرانشهر

1392باغبان مرگآروند دشت آرایاجرا در تالار شمسکاندیدای دو نامزدی در سی و دومین یاد نمی زنند

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.