کد خبر : 24457 / /
/

بازیگر شب‌های برره بستری شد | آقای بازیگر کرونا گرفت + عکس

«ساعد هدایتی» به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

بازیگر شب‌های برره بستری شد | آقای بازیگر کرونا گرفت + عکس

ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تقریبا ۴ روز پیش بود که وضعیت ریوی و اوضاع جسمانی‌ام به هم ریخت و به همین دلیل مستقیما به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شدم، ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و به همین خاطر باید زیر نظر پزشکان به درمان می پرداختم.

ساعد هدایتی در گفت‌وگو با میزان پیرامون ابتلای خود به ویروس کرونا گفت: متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام و این روزها در بیمارستان در حال درمان هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: تقریبا ۴ روز پیش بود که وضعیت ریوی و اوضاع جسمانی‌ام به هم ریخت و به همین دلیل مستقیما به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شدم، ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و به همین خاطر باید زیر نظر پزشکان به درمان می پرداختم.

زمان ترخیص ساعد هدایتی مشخص نیست

هدایتی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: طبق اعلام پزشکان سویه جدید بیماری کرونا را گرفتم، این در حالی است که ماسک می‌زدم و بهداشت را رعایت می‌کردم اما با این وجود باز هم درگیر بیماری شدم.

وی درباره زمان ترخیص خود از بیمارستان خاطرنشان کرد: فعلا باید به درمان و مصرف داروهایم ادامه دهم، اما پزشکان هنوز زمان دقیقی برای ترخیصم اعلام نکرده اند، فعلا باید منتظر بمانیم تا این بیماری به طور کامل رفع شود.

منبع: میزان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.