کد خبر : 21682 / /
/

وام فوری بدون ضامن و سپرده | شرایط جدید و آسان وام فوری 80 میلیونی

جزئیات جدید از پرداخت وام 80 میلیون تومانی با شرایط خاص

وام فوری بدون ضامن و سپرده | شرایط جدید و آسان وام فوری 80 میلیونی

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی به منظور بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش و پرورش و تأسیس مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و بهره‌گیری از ظرفیت قوانین بالادستی و مستند به سیاست‌های کلی ابلاغی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای کلان و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین سند نقشه جامع علمی کشور با حفظ کارکردهای سیاستگذاری و نظارتی نظام تأسیس شد.

در سطح کشور بیش از ۱۸ هزار مدارس غیر دولتی وجود دارد که ۲۴۰ هزار نفر در این مدارس به ۲ میلیون دانش‌آموز، خدمات‌رسانی آموزشی دارند؛ بر اساس آخرین آمار،  ۱۲.۹ درصد دانش‌آموزان کشورمان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند و حدود ۱۴ درصد مدارس سطح کشور را مدارس غیردولتی تشکیل می‌دهند.

هیأت وزیران در جلسه نوزدهم آذر ۱۳۶۹ به پیشنهاد شماره ۹۳۳۵۴ مورخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ وزارت آموزش و پرورش به استناد تبصره ماده(۱۳) قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مصوب ۱۳۹۵، اساسنامه صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی را تصویب کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.