کد خبر : 10854 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

زندگینامه سحر قریشی

سحر قریشی این عکس را منتشر کرد.

زندگینامه سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر جوان ایرانی است که در تهران به دنیا آمده که پس از بازی در فیلم دلنوازان معروف شد. سحر قریشی در سینمای نقش های مهمی ایفا کرده و سحر قریشی در فضای مجازی فعالیت گسترده اس دارد. سحر قریشی در حال حاضر مجرد است.  عکس بارداری سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد.

سحر قریشی

عکسی خاص و متفاوت از سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی با استایل بارداری مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم هایش منتشر شد که باعث شد تهمت های ناروایی به او زده شود.

نقشی که برای سحر قریشی شایعه ساز شد!

این عکس از سحر قریشی  با لباس بارداری و شکم برآمده مربوط به فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند است.

سحر قریشی در این فیلم نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است.بعد از گذشت چند سال از پخش آن فیلم و انتشار عکس های بارداری سحر قریشی مربوط به همان فیلم باز هم بلوا به پا شد.کسانی که آن فیلم را ندیده اند تهمت هایی در واقعیت به سحر قریشی می زنند که کاملا ناروا است.سحر قریشی یک بار در سن کم ازدواج کرده بوده و پس از جدایی دیگر ازدواج نکرده و فرزندی ندارد.

سحر قریشی و علاقه های او در کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد. از همان دوران، وقتی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم  اطرافیان می گفتند که سحر تو روزی هنرپیشه می شوی! به همین دلیل نیز هنگامی که به دوران دبیرستان رسیدم وارد حیطه تئاتر شدم.

سحر قریشی و اولین تجربه و شهرت

اولین بار در سال 1388 با سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی وارد قاب تلویزیون از شبکه سه شد و با نقش یلدا در طی چند روز به شهرت عجیبی رسید که زندگی اش را از هم پاشاند!

ماجرای تست بازیگری سحر قریشی

از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم. من هم تست دادم و برای بازی در فیلم لج و لجبازی در سال 1388 قبول شدم.

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی بودیم که سیاوش خیرابی من را به آقای سهیلی زاده برای سریال دلنوازان معرفی کرد که آمدم و تست دادم و برای بازی در نقش یلدا انتخاب هم شدم.

سحر قریشی

 سحر قریشی / ازدواج اول و طلاق

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد.

علت طلاق به گفته مهران اخوان ذاکر

«پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم. به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از بکدیگر جدا شدیم.»

افشاگری علیه تحصیلات قریشی

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید : جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است … ؟

سحر قریشی

صیغه محرمیت با امید علومی

سحر قریشی اولین بار در برنامه رضا رشیدپور خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت :

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

نحوه آشنایی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است، امید علومی و سحر قریشی در این فیلم بازیگر بودند و امید علومی تیتراژ و موسیقی این فیلم را نیز کار کرده بود.

طلاق

بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد. به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

سحر قریشی

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

مشخصات ظاهر و رژیم

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم قدم 170 سانتی‌متر و وزنم 58 کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هست. یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌ کردم اما الان وقت نمی‌ کنم و فقط رژیم می‌ گیرم و گریه می‌کنم.

پسر خانواده شدم

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند به نوعی مثل برادرش شده‌ ام. دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سر کار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است.

برادرم سپهر

سپهر به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد این عرصه شود بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد. سپهر مدتی در سوریه بعنوان مدافع حرم بود !

برند اختصاصی لباس

برند لباسی به اسم کمد را ثبت کردم تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند ولی فعلا دست نگه داشته‌ ا درکل طراحی‌ ها به سبک و مدل خودم هستند.

بچه درس خوانی نبودم

کتاب می‌ خوانم ولی اصلا رمان نمی‌ خوانم از همان اول هم به خواندن رمان هیچ علاقه‌ ای نداشتم البته قبل از بازیگر شدن اصلا کتاب نمی‌ خواندم چون بچه درس‌ خوانی هم نبودم.

کتاب های مورد علاقه

هیچ علاقه‌ ای به کتاب نداشتم بعد از بازیگری برای پیشرفت کار خودم به سمت مطالعه رفتم اینکه به اطلاعاتم اضافه کنم و بتوانم از یکنواختی بازی خارج شوم.

عاشق کتاب‌ های روانشناسی هستم، سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذراندم.

عمل زیبایی انجام ندادم

من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم. برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

راز جدایی سحر قریشی از همسر موسیقیدان !

یکی از مشهورترین رستوران های پایتخت بود . جایی در بالای شهر ، بسیار شیک و دنج . ظرف مدت کوتاهی پاتوق ستاره های مشهور سینما ، موسیقی و فوتبال ایران شد و مشتریانش ثروتمندان بنام بودند.

هر روز اتومبیل های گران قیمت مقابل رستوران پارک و در هر ساعت شبانه روز بیش از تعداد انگشتان یک دست آدم سرشناس و مشهور را می توانستی آنجا  پیدا کنی . کسانی که دنبال جایی امن و قابل اعتماد می گردند و به هر جایی پا نمی گذاشتند . مهمترین ویژگی این رستوران همین امنیت و ثبات و موقعیتش بود و درست به همین دلیل ، خبر بسته شدنش مثل توپ صدا و به معمای روز طبقه مرفه جامعه تبدیل شد !

سحر قریشی

فقط عده ای خاص از اصل ماجرا خبر داشتند . ماجرایی که از اختلاف خانم ستاره سینما با نامزد موسیقیدانش شروع شد . آنها که روی جلد همه نشریات بودند و حتی با هم فیلم بازی می کردند ، درست زمانیکه دوستانشان منتظر کارت عروسی آنها بودند ناگهان از هم جدا شدند . چرا ؟!

داستان از آشنایی خانم ستاره با یکی از مشهورترین ثروتمند های فوتبال ایران شروع می شود. آشنایی آدم های مشهور که هر روز در این رستوران هم را می دیدند ، چیز تازه و عجیبی نبود اما شایعاتی که به گوش خواننده جوان رسید خیلی بیشتر از یک سلام و علیک معمولی بود !

وقتی شنید نامزدش هفته قبل به سفر کاری نرفته و در شمال همراه با ثروتمند مشهور رویت شده ، یک راست به سراغ دوستش که مدیر رستوران بود رفت و از او بازخواست کرد ؛« چرا وقتی در محل کار تو این آشنایی رخ داد به من خبر ندادی ؟!»

 مدیر رستوران برای تبرئه خود اصل ماجرا را تایید اما کاراکتر اصلی را عوض کرد و به خواننده جوان گفت :« ستاره سینمایی که در شمال همراه آقای خاص (!) بوده بازیگر مشهور دیگری است !»

خواننده جوان نامزد آن بازیگر را هم می شناخت . به سراغش رفت و نتیجه پیگیری هایش را به او گفت . خودتان می توانید حدس بزنید که این بار ، این تاجر موفق پی ماجرا را گرفت و وقتی به یقین رسید که همان شایعات اولیه درست بوده ، به دوست خواننده اش گفت :«مشکل از نامزد من نبوده و مدیر رستوران دروغ گفته است »

به این ترتیب خواننده جوان و دوست تاجرش به مراجع قانونی مراجعه و از مدیر رستوران شکایت می کنند . حجم اسناد و مدارک آن قدر زیاد بود که حکم قانونی به تعطیلی رستوران منتهی و پاتوقی که تبدیل به مکانی برای آشنایی های خارج از عرف شده بود ، برای همیشه برچیده شود .

کسانی که عادت ندارند معماها را پس از حل شدن نیز رها کنند ، خیلی دوست داشتند بدانند خانم سوپراستار چرا باید نامزد هنرمند و خواننده موفق را رها و با آقای عابربانک به سفر برود ؟

 کلید حل ماجرا سوئیچ یک هیوندای آی سی بود ! سوئیچی که آقای عابربانک به مدیر رستوران مزبور تحویل داد تا خانم ستاره برای گرفتن سند ماشین همسفر جناب ثروتمند تا شمال شود !

جالب اینکه این هیوندا فقط منجر به تعطیلی آن رستوران و بیکار شدن پرسنلش نشد . تنها رفاقت خواننده و صاحب رستوران یا نامزدی ستاره سینما و خواننده پاپ را به هم نزد ، بلکه ازدواج بعدی خانم ستاره را هم روی هوابرد !

 نامزد بعدی این بازیگر ، ستاره معروف فوتبال بود که مادرش با اطلاع از این ماجرا به پسرش گفت :«زنی که به خاطر یک هیوندا زندگی قبلی اش را خراب کرده نباید پا به خانواده ما بگذارد!»

البته در زمان وقوع ماجرا قیمت این ماشین ۸۰ میلیون تومان بود و گویا الان ۵۸۰ میلیون تومان شده است!

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.