کد خبر : 10830 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

زندگینامه صبا راد

صبا راد این عکس را در اینستاگرام خود گذاشت.

زندگینامه صبا راد

فاطمه راد که با نام صبا راد مشهور است.صبا راد مجری سابق صدا و سیما است.صبا راد در ۳۰ آبان ماه ۱۳۵۸ به دنیا آمده است.صبا راد در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی‌آبادی ازدواج کرد و پس از مدتی بـه دلایل نامعلوم از وی جدا شد و اکنون همسر مانی رهنما خواننده ایرانی اسـت.تصاویر جدید صبا راد را ببینید.

بخشی از رفتار صبا راد که انتقادات زیادی دارد فخر فروشی های او از سفرها و لاکچری تایم هایی ست که دارد. همچنین او به گونه ای رفتارهای صدا و سیما و مسئولین را مورد انتقاد قرار می دهد که انگار نه انگار تا دیروز خودش یکی از مجریان مشهور صدا و سیما بوده است. نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

زندگی شخصی صبا راد

 صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

صبا راد

ازدواج اول صبا راد

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

صبا راد

علت طلاق صبا راد

 مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.