کد خبر : 24644 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

اراذل گردانی در تهران | قمه کش ها به ذلت و خفت افتادند!

اراذل گردانی در تهران برای عبرت گرفتن دیگران!

اراذل گردانی در تهران | قمه کش ها به ذلت و خفت افتادند!

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزئیات گرداندن اراذل در خیابان مرتضوی تهران اظهارداشت: چند روز پیش دوگروه از اراذل و اوباش سابقه دار در خیابان مرتضوی تهران بعد از کری خوانی قرار دعوا گذاشته که در این درگیری چندین نفر از جمله ۴ کسبه و دو تا سه نفر از خودشان مصدوم می شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت با اطلاع از این موضوع و با توجه به متواری شدن اراذل و اوباش با رصد اطلاعاتی آنها را شناسایی کرده و طی چند مرحله عملیات ۵ نفر از این افراد را که در تهران و شهرستان های حاشیه تهران سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ راستی گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی و دادسرا  ۴ نفر از دستگیرشدگان امروز عصر برای بازسازی صحنه و همچنین رویت مردم به محل جرم بازگردانده شدند.

وی با بیان این مطلب که چهار نفر از شهروندان در اثر این درگیری مجروح و به بیمارستان منتقل شدند از شناسایی و تلاش برای دستگیری چهار نفر از اراذل متواری به شهرستان‌های غربی کشور خبر داد و گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد که تعدادی اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.

گفتنی است بعد از ظهر امروز ۴ نفر از ۵  اراذل دستگیر شده که موجب رعب و وحشت و ایجاد ناآرامی در خیابان مرتضوی تهران شده بودند در محل وقوع جرم گردانده شده و در این بین شهروندان از سرعت عمل پلیس در دستگیری اراذل تقدیر کرده و از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با دستگیر شدگان شدند.

اراذل گردانی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.