کد خبر : 3836 / /
/

تفریح لاکچری سردار آزمون و مهدی قائدی به همراه همسرانشان در دبی+عکس لو رفته

عکسی از سردار آزمون و مهدی قائدی را می بینید

تفریح لاکچری سردار آزمون و مهدی قائدی به همراه همسرانشان در دبی+عکس لو رفته

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس بازیکن فوتبال اهل ایران است.سردار آزمون فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. سردار آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.سردار آزمون در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد. سردار آزمون همچنین از علاقه‌مندان رشته سوارکاری بوده و خودش نیز تعدادی اسب دارد.

سردار آزمون از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست.

 سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران مقابل بحرین بعد از کسب پیروزی مهم مقابل این تیم صحبت‌های جلبی به زبان آورد. سردار گفت: «به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم. می‌دانستم این بازی برای آن‌ها چقدر مهم است. خودم قول دادم که تمام توانم را برای این بازی بگذارم.»

آزمون از انگیزه‌هایش قبل از این بازی پرده برداشت: «کسی که به کشورم توهین کرد را فراموش نمی‌کنم. لحظه شماری می‌کردم که این بازی شروع شود. به خودم قول دادم اشک آن‌ها را در بیاورم. بحرین‌ها در بازی رفت به ما خندیدند و من هم امروز با آن‌ها می‌خندیدم، جایی ایستاده بودم که به آن‌ها می‌خندیدم که یک نفر به من گفت چرا می‌خندی گفتم دوست دارم، می‌خندم.»

مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی ادامه داد: «به این تیم واقعاً افتخار کرده و کیف می‌کنم کنار این بچه‌ها هستم. همگی با استعداد هستند خوشبختانه اکنون هم همه چیز روبه‌راه است و تیم ما شرایط خوبی دارد.»

سردار آزمون

آزمون به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و او را این گونه ستود: «مهدی یکی از با استعدادترین بازیکنان آسیا است و می‌تواند در تیم‌های خیلی بزرگتری هم بازی کند. خدا را شکر همدیگر را خوب می‌شناسیم و در موقعیت‌ها خوب هم را پیدا می‌کنیم. برای مهدی هم آرزوی موفقیت دارم.»

مهاجم تیم ملی بازی با عراق را چندان چالش آفرین نمی‌داند: «مشکلی نیست، زیرا این شرایط برای ما و عراق یکسان است. تمام تمرکز خود را روی این بازی می‌گذاریم و به سایر مسائل فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی مسابقات است و روی گرمای هوا، کیفیت زمین و این‌ها نیست. در تمرینات هم تلاش خود را انجام می‌دهیم و چه چیزی بهتر از این.»

سرمربی تیم ملی نیز این گونه مورد تمجید آزمون قرار گرفت: «اسکوچیچ در تعویض‌ها فوق‌العاده بود.»

سردار به اتفاقات داخل نیمکت نیز اشاره کرد: «من خودم یکی از بزرگتر‌های تیم ملی هستم و وقتی با طارمی،   امیری و ... ثابت بازی می‌کردیم به بچه‌ها قول دادیم اگر ۶۰ درصد خودمان هم باشیم این تیم را راحت می‌بریم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم خدا را شکر چنین اتفاقی رخ داد و خدا را شکر بازی خیلی مهمی را به آسانی بردیم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم.   وظیفه ما این است از این پرچم در ورزش دفاع کنیم. ما نباید سیاست را وارد فوتبال کنیم بلکه باید فوتبال خود را بازی کنیم وقتی فوتبال‌مان را بازی کنیم راحت مسابقه را می‌بریم و امیدوارم ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد.»

copied

پرسش و پاسخ

  • سردار آزمون کیست؟
    سردار آزمون فوتبالیست ایران هست
  • سردار آزمون اهل کدام شهر هست؟
    سردار آزمون اهل ترکمن گرگان هست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.