کد خبر : 1179 / /
/

آرزوی خوش علی کریمی برای تیم ملی+تصاویر دیده نشده

به تازگی علی دایی با انتشار این تصویر اینستاگرام خود را به روز کرد

آرزوی خوش علی کریمی برای تیم ملی+تصاویر دیده نشده

علی کریمی فوتبالیست معروف کشور ایران است.علی کریمی در تیم پرسپولیس بازی می کرد. علی کریمی اهل سیاهکل است. علی کریمی دارای دو پسر و یک دختر است. اخبار علی کریمی را با ما دنبال کنید.

 

علی کریمی

دعوای جنجالی علی کریمی با وزیر ورزش

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش درخصوص صحبت های علی کریمی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هیچ بازنده ای نمی گوید من باختم، بدم باختم!

حالا علی کریمی نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:جناب مهندس من برد هم در باختنم بود. ولی شما به جای مصاحبه، در مورد نامه ای که زدید قرارداد ویلموتس بسته بشود، توضیح بدید. شما برای ورزش و جوانان چه کار کرده اید؟ دو سه نمونه را نام ببرید، لطفا

علی کریمی

علی کریمی هفته پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد اما تنها ۹ رای از آن خود کرد و در همان مرحله اول کنار رفت.

او پس از این انتخابات بارها به مدیران فدراسیون کنایه زد و حالا در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش نوشت: گاهی باید رها کرد و رفت، تا بدانند که اگر ماندی، رفتن را بلد بوده ای.

علی کریمی

هافبک محبوب و اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی بعد از دوران بازی تصمیمات عجیبی را به دنبال خود داشته است. از حضور یکباره در لیگ برتر به عنوان سرمربی نفت تهران و در ادامه سپیدرود رشت تا در ادامه مالکیت این باشگاه گیلانی. او بعد از دو سال دوری از فوتبال در سمت‌های اجرایی در نهایت تصمیم پرچالشی در خصوص حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گرفت. منتقد همیشگی فدراسیون فوتبال اینبار به عنوان نامزد ریاست این فدراسیون پا به این رقابت گذاشت.

روز دهم اسفند و حضور او در سالن اجلاس سران زیر شاتر‌های پرتعداد دوربین‌های عکاسی و میکروفن‌هایی که به سمت او می‌رفت تا تصاویر و صحبت‌های جذاب‌ترین نامزد فوتبالی حاضر در این رقابت را ثبت کند. کریمی که حضور در انتخابات را بدون رایزنی برای اخذ آرا از هیات‌ها و افراد دارای برگه رای دنبال کرده بود، در سالن اجلاس هم گفت‌وگوهایی کوتاه البته بیشتر با اهالی فوتبال داشت.

تصمیم جدی علی کریمی

علی کریمی

در نهایت اما در پایان دور اول رای گیری او با تنها ۹ رای اخذ شده، به کار رقابت پایان داد و خیلی سریع با بستن دکمه کتش مسیر خروج را در پیش گرفت و در میان تشویق حاضران محل را ترک کرد. بیرون سالن اما همه چیز متفاوت بود و او مطابق انتظار به انتقاد از شیوه برگزاری انتخابات و نحوه مدیریت فوتبال پرداخت و آن را بعد از این اتفاق در صفحه شخصی‌اش هم دنبال کرد.

ساعاتی بعد اما اخباری غیررسمی خبر از تصمیمی جدید از سوی علی کریمی داشت. اخباری که البته تاکنون تایید نشده اما واکنش امروز او در صفحه شخصی‌اش و اعلام اینکه باید به دنبال مقصد جدیدی بود، بار دیگر آنها را نزدیک به واقعیت کرده است؛ گفته می‌شود علی کریمی که چندی پیش نیز سفری به امارات داشت و با استقبال ویژه باشگاه الاهلی به عنوان یکی از تیم‌های دوران فوتبالی‌اش مواجه شده بود، با پیشنهادی در خصوص دریافت مدیریت آکادمی بایرن مونیخ در دبی مواجه شده است. سفر سرزده علی کریمی به امارات و در ادامه انتشار این شایعه و اکنون نیز با ناکامی‌اش در انتخابات فدراسیون فوتبال، خبر از تصمیم جدید جادوگر می‌دهد.

کریمی که پیش از این بعد از درخشش در الاهلی امارات راهی آلمان شده بود و دو سال را در بایرن مونیخ زیر نظر فیلیکس ماگات پشت سر گذاشته بود، از وجاهت قابل توجهی نزد مدیران این باشگاه و خصوصا الاهلی امارات برخوردار است. موضوعی که باعث می‌شود، این پیشنهاد را جدی‌تر تلقی کرد.

بایرن مونیخ به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های آلمان و البته در سطح اروپا، دارای برنامه خاصی برای جوانان و استعدادها است. این باشگاه در چین (شنژن)، تایوان (چینگدائو)، تایلند (بانکوک)، ژاپن (تسونئیشی)، سنگاپور، اتیوپی (آدیس آبابا) و ایالات متحده امریکا مدارس و آکادمی خود را تاسیس کرده یا در حال پیگیری پروژه آن است. این باشگاه طی برنامه‌ریزی خود در این کشورها و آکادمی‌هایش معمولا از بازیکنان صاحبنام سابق خود سود می‌برد.

امارات یکی از گزینه های علی کریمی

علی کریمی

درحال‌حاضر امارات با برنامه‌ریزی ویژه‌ای که برای تربیت بازیکنان داشته، ۱۰ آکادمی معتبر را تاسیس کرده است. مهم‌ترین آکادمی حال حاضر در امارات متعلق به باشگاه یوونتوس ایتالیاست که وظیفه آموزش به کودکان ۵ تا ۱۶ سال را برعهده دارد و ۱۷۰ عضو دارد.

اکنون گفته می‌شود امارات نیز در حال رایزنی برای احداث آکادمی بایرن مونیخ در این کشور است که قرار است مدیریت آن برعهده علی کریمی قرار گیرد. باشگاه بایرن مونیخ در راستای دستیابی به منابع مالی خود طی فصول اخیر چندین بار کمپ‌های تمرینی پیش فصل خود را در امارات برگزار کرده و اکنون باید دید با احداث کمپ اختصاصی این باشگاه در امارات، علی کریمی کار جدید خود را با عنوان مدیریت این مجموعه به چه شکل آغاز خواهد کرد.

copied

پرسش و پاسخ

  • علی کریمی با چه کسی ازدواج کرد؟
    علی کریمی با سحر داوری ازدواج کرده است
  • علی کریمی چند فرزند دارد؟
    علی کریمی 2 پسر و یک دختر دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.