کد خبر : 1151 / /
/

فیلم سورپرایز تولد مرحوم علی انصاریان +فیلم دیده نشده

ویدئویی به یاد زنده‌یاد علی انصاریان در سالروز تولد 44 سالگی اش...روحش شاد

فیلم سورپرایز تولد مرحوم علی انصاریان +فیلم دیده نشده

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران است.علی انصاریان چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علی انصاریان در بیمارستان وضع نرمالی را طی می کرد و حالش رو به بهبود بود که به یکباره خبر فوت آن پخش شد. علی انصاریان مهمان برنامه همرفیق بود. علی انصاریان برای همیشه دار فانی را وداع گفت.

بازی علی انصاریان در سریال سرزده

با فرا رسیدن شب‌های قدر پخش سریال سرزده به جای سریال احضار آغاز می‌شود. سریال «احضار» که در ۲۵ قسمت تهیه شده است، براساس برنامه‌ریزی قبلی در شب‌های قدر پخش نمی‌شود و مینی سریال «سرزده» بطور موقت جایگزین آن می‌شود.

مجموعه نمایشی «سرزده» با بازی زنده یاد علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی و.. از شنبه یازدهم اردیبهشت(از شب ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان) همزمان با شبهای قدر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.پخش مجموعه «احضار» دوباره از پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت

علی انصاریان

حسین سلیمانی بازیگر سینما درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری، مهرماه سال گذشته تصویربرداری شد که فیلمی با موضوع کولبران کرد است. افرادی که در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند اما سود کارشان را آدم‌های دیگری می‌برند. در این میان اتفاق تلخی برای این گروه می‌افتد که با یکدیگر متحد می‌شوند تا به حقشان برسند. داستان فیلم بسیار جذاب و تولید آن بسیار سخت بود. میلاد منصوری به‌رغم آنکه کارگردانی جوانی است، بسیار باهوش است و معتقدم حاصل کارش فیلم قابل‌تأملی خواهد بود.

وی درباره همکاری با زنده‌یاد علی انصاریان در فیلم سینمایی «کولبرف» ادامه داد: این فیلم چهار کاراکتر اصلی دارد که من در نقش یکی از آن‌ها حضور دارم و علی انصاریان هم در فیلم نقش مأموری را داشت که خودش معتقد بود، بهترین نقش‌آفرینی‌شان را در این نقش داشته است. رفاقت بیست‌وچند ساله‌ای با علی انصاریان داشتم و در چند پروژه هم او را پیشنهاد کردم و او هم اگر سر کاری می‌رفت، من را پیشنهاد می‌داد، اما در این فیلم، او انتخاب خود کارگردان بود.

علی انصاریان سلیمانی افزود: همکاری در «کولبرف» واقعاً خاطره‌انگیز بود. این فیلم برای علی انصاریان بسیار مهم بود و حتی هنوز فایل‌های صوتی او را دارم که تا آخرین روزهایی که به بیمارستان برود، پیگیر نتیجه کار بود و بسیار دوست داشت فیلم را روی پرده ببیند. آنقدر این علاقه جدی بود که میلاد منصوری یکی از سکانس‌های فیلم را آماده کرد تا به بیمارستان ببرد و علی آن را ببیند اما روزی این سکانس آماده شد که علی انصاریان فوت کرد و از میان ما رفت.

حسین سلیمانی با اشاره به نقش‌آفرینی متفاوت علی انصاریان در سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری، ادامه داد: علی انصاریان بیشتر از بسیاری از آدم‌هایی که ادعا می‌کنند، عاشق سینما هستند، عاشق‌تر بود. هر لحظه از سینما و فیلم صحبت می‌کرد و تمام دغدغه‌اش سینما بود.

آخرین حرف‌های علی انصاریان به کامران تفتی

خاطره کامران تفتی از هم بازی بودن با “علی انصاریان” در فیلم سینمایی و جمله تامل برانگیز انصاریان به تفتی در ویژه برنامه فرمول یک را مشاهده می‌کنید 

کلیک کنید:قیمت دلار بالا رفت/ علت گرانی دوباره قیمت دلار چیست؟

پژمان جمشیدی که طی هفته های اخیر حضورش در جشنواره فیلم فجر و درگذشت دو تن از دوستانش او را به چهره ای ویژه در رسانه ها تبدیل کرد، به بهانه چهلمین روز درگذشت زنده یاد علی انصاریان صحبت هایی را در این خصوص انجام داد:

بزرگترین حسرت من برای علی انصاریان...

در این چند هفته اتفاقات خیلی تلخی برای همه ما رخ داد. روح هر دو تایشان شاد. این یک تلنگری به ما می زند که زندگی خیلی کوتاه است و هیچ چیزی ارزش انقدر دویدن و حرص خوردن را ندارد. همه نبودشان حسرت است ولی بزرگترین حسرت من برای علی نبودنش در جشنواره (فیلم فجر) و ندیدن فیلم اش بود. چون این اتفاق برای اولین بار برای علی افتاد و واقعا جای تاسف داشت و مرا غمگین کرد.

علی انصاریان/حمایت پیشکسوتان پرسپولیس پس از حواشی جشنواره

به من خیلی زیاد لطف داشتند. من واقعا کار خاصی نکردم. واقعا حضور در صحنه فیلمبرداری کار بسیار وقت گیری است و این گونه نیست که شما یک روز اجازه بگیری و نروی ولی واقعا از ته قلبم دوست دارم که سر تمرین تیم پیشکسوتان حضور بیابم و همه عزیزان را ببینم. علاوه بر اینکه یکسری از دوستان هم نسل های خودم هستند یکسری هایشان اسطوره های زمان بچگی من بودند.

افشاگری حامد اژدری داماد علی انصاریان از قصور پزشکی در فوت وی: علی برو نبود، برنامه معروف بهم زنگ زد گفت علی مُرد؟ کی میمیره؟ بگو ما بیایم مصاحبه کنیم.

آرش ظلی پور با انتشار این ویدیو نوشت : ‎امروز دقایقى قبل از اینکه سنگ مزار على رو عوض کنن ،ننه على کنار پسرش نشست و درد دل کرد.. ٢ روز دیگه میشه چهل روزه که على رفته و این داغ نه تنها سرد نشده که هر روز داره بیشترم میشه... ننه على روزاى سختى رو داره سپرى میکنه... البته دختر و پسرش و دامادش کنارش هستن اما غم از دست دادن پسر اونم پسرى مثل على به این زودى ها فراموش شدنى نیست....

چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد. اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن ها این موضوع را قویا تکذیب کردند.

حال مادر علی انصاریان در واکنش به این حاشیه که برای فرزند مرحومش به وجود آمده واکنش نشان داده است. ننه علی در این خصوص گفت:چرا آخه این حرف ها رو می زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ مگه پدر و مادر بالای سرشون نبوده؟! علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می کرد. هرچی اتفاق می افتاد بهم می گفت. حالا هر روز یکی می گه من نامزدش بودم. علی کجا نامزد داشت؟! من و علی عاشق و معشوق بودیم باهم. مگه می شه علی نامزد داشته باشه و من ندونم. اینا از خدا نمی ‍ترسن دروغ می گن!

علی انصاریان

بهنام ابوالقاسم پور در برنامه صبحی دیگر گفت: دروغ می گفتند که حال علی انصاریان خوب است و خودش غذا می خورد.

علی کریمی در یک برنامه‌ اینترنتی که درباره برنامه‌های انتخاباتی خود برای ریاست فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، از ماجرای تلخ دادن خبر فوت انصاریان به مادر ایشان گفت.

 

علی انصاریان

گفتگو با رضا صادقی درباره علی انصاریان 

حالا رضا صادقی که از دوستان نزدیک و صمیمی انصاریان بود، گفتگویی در این باره انجام داده که می خوانید:

برنامه ای که با «علی انصاریان» میهمان بودید حسرت بزرگی را برای همه به همراه داشت.

چه بگویم، خیلی ناراحت کننده است و نمی توانم درباره این موضوع حرف بزنم.

به طور حتم با دیدن این برنامه افسوس بزرگی خوردید.

با رفیق خود در برنامه ای حاضر شدم و کلی خاطرات خوب را با هم مرور کردیم، خندیدیم و از کنار با هم بودن لذت بردیم. من دوست داشتم این برنامه را با خود علی انصاریان تماشا می کردم اما نشد که نشد.

علی انصاریان

رفاقت شما با علی انصاریان به چند سال پیش بر می گردد؟

همان طورکه در برنامه گفتیم رفاقت ما به دو دهه پیش بر می گردد. در این سال ها رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم و همیشه با افتخار گفته ام علی انصاریان یکی از بهترین و عزیزترین دوستان من بوده است. او اگرچه از دنیا رفت اما نام و یادش تا ابد در قلب من حک شده است.

یکی از تلخ ترین آیتم های این برنامه لحظه ای بود که علی انصاریان پس از خواندن آهنگ وایسا دنیا وایسا دنیا گفت ای کاش دنیا می ایستاد و آدم می تونست جایی پیاده شه.

من از اول این برنامه تا لحظه آخر اشک ریختم، وقتی این صحنه را دیدم غم و ناراحتی ام صد برابر شد. دنیا ایستاد و علی عزیز پیاده شد. من فقط از خدا یک چیز می خواهم.

مادر او غم بزرگی را این روزها تجربه می کند و از خداوند بزرگ می خواهم به او صبر بدهد و کمک کند تا این روزهای تلخ برای او پشت سر گذاشته شود هر چند غم علی تا پایان عمر با مادر و خانواده عزیز وی خواهد بود.ممکن است روزی آهنگی برای علی انصاریان بخوانید.

نمی دانم، در حس خودم نمی گنجه کسی که در تمام آهنگ ها کنارم بود دیگر نیست و باید روزی برای او آهنگ بخوانم.

شیخ حسین انصاریان روحانی مشهور ایرانی از علت محبوبیت برادرزاده اش علی انصاریان را محبت به پدرش که یکسال درگیر سرطان بود و تنها نگذاشتن مادرش دانست.

آخرین فیلم علی انصاریان 

علی انصاریان و الناز حبیبی در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی هم بازی بودند.

الناز حبیبی بازیگر نقش اصلی فیلم رمانتیسم عماد و طوبی که در بین 16 اثر راه یافته به جشنواره فیلم فجر بودند، حضور داشت در اینستاگرام خود عکسش با علی انصاریان را منتشر کرد.


کلیک کنید:خبرهای خوش برای متقاضیان مسکن ملی!


الناز حبیبی اینطور نوشت: بابای طوبا یک هفته شد.

علی انصاریان که چند روز پیش به علت بیماری کرونا جانش را از دست داد در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی نقش پدر الناز حبیبی را بازی می کرد

علی انصاریان

 علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که هفته گذشته از دنیا رفت و فوتبالدوستان و مردم ایران را داغدار کرد پیش از این در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی و به همراه رضا صادقی حاضر شده بود و دست تقدیر اینگونه خواست که این برنامه زمانی منتشر شود که او دیگر در بین ما نیست. 


کلیک کنید:قیمت سکه و دلار در ماه‌های پایانی سال افزایش می‌یابد؟


علی انصاریان در برنامه همرفیق:

* یک فیلم در جشنواره فجر دارم که کار آقای روئین تن است. این الان گریم خوبی است که دارم، شبیه شعبان بی مخ شدم.

* شاید خیریتی در کرونا است، ما الان قدر دست دادن، بغل کردن، صورت همدیگر را دیدن، بوسیدن همدیگر را از دست دادیم. 


کلیک کنید:خطر در کمین سهامداران بورس است!


* کسی که ممنوع الکاری بهش نخورده باشد مرد نیست! چطور آن که شکم ندارد مرد نیست. من بارها ممنوع الکاری به ما خورده است. امیدوارم به شما هم بخورد خیلی حال می دهد، هیچ  جا راهت نمی دهند، نه پول داری نه هیچی، هیچکی سراغت نمی گیرد. رکورد دار ممنوع کاری رضا صادقی است.

علی انصاریان * اگر مسئول بودم با مردم رفاقت نمی کردم. مگر مسئولان با مردم رفاقت کرده اند؟ اگر من بودم می رفتم کانادا. بدی من این است که حرف راست می زنم.

* حالم بهم می خورد از برنامه رامبد. همه داشتند می مردند رامبد می گفت حالتان چطور است؟ همه زوری می گفتند عالی! دلار 15 هزار تومان شده حالتان چطور است؟ عالی!. دلار 20 هزار تومان شده، حالتان چطور است؟ عالی. 5 نفر می مردند. بورس خورد زمین چه عالی! باید بگویند عالی نیست و راستش را بگویند. من برای چی مسئول نمیشم؟ مسئول سه تا گوسفند هم نمیتوانم باشم بگویند ببر آنطرف خیابان. چه برسد به یک مملکت. 


قتل یا مرگ طبیعی/ جنازه ای مشکوک در یزد پیدا شده!جزئیات


* من فوتبال بازی می کردم اینها را می دیدم. شهاب حسینی الگوی خیلی خوبی برای من شد. اجرا آن هم برنامه زنده، یک قدرت عجیب و غریبی می خواهد. کلمات را کجا به کار ببری، کجا به کار نبری. اجرا خیلی به من کمک کرد بتوانم فن بیان خوبی در کار داشته باشم. شهاب حسینی جز اولین کارهایی بود که ثابت کرد در اجرا فن بیان متفاوتی داشته باشیم. آن وقت اجراها همه اش این بود: «سلام، وقت شما بخیر.» شهاب آمد همه این مسائل را ترکاند.

* معلم هایتان شما را می زدند؟! خیلی بد بود دوره ما. خط کش بود خودکار لای دست می زدند. مادرم می آمد و می گفت بزنید آدم بشود. یادم نمی رود خیلی کتک خوردم در مدرسه. 

* دوره کودکی ما دوره مسخره ای بود برنامه کودک یادت هست؟ سمندون! چرا؟ خونه مادربزرگه اینقدر زشت بود آدم می ترسید. چوبین یادت هست؟ برانکارد بود چی بود؟ الستون ولستون چی بود؟ از ترس سمندون یکسال زیر زمین خودمان نمی رفتم. شاخ داشت.

سید محمدرضا هاشمیان درباره شایعات پیرامون درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: من بصورت مستقیم پزشک معالج مرحوم میناوند نبودم چون ایشان در یک بیمارستان دیگر بستری بودند ولی با تماس آقای علی پروین و علی کریمی و پیشکسوتان پرسپولیس به این بیمارستان رفتم و تا جایی که از دستم بر می آمد به تیم آقای دکتر لطفی کمک کرد.

همخوانی علی انصاریان با رضا صادقی

حمله تند میثاقی به پزشک معالج علی انصاریان

علی انصاریان

مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران، انتقادات تندی را علیه پزشک معالج او مطرح کرد.

در بخشی از برنامه امشب فوتبال برتر، آیتمی به یاد علی انصاریان، پیشکسوت فقید سرخابی پایتخت و فوتبال ایران پخش شد و پس از آن نیز در استودیو، محمدحسین میثاقی مجری برنامه، یادی از وی کرد و سپس انتقادات خود را علیه پزشک معالج انصاریان بیان داشت؛ میثاقی درباره اتفاقات پس از درگذشت علی انصاریان گفت: صحبت‌های زیادی پیرامون اتفاقات و حواشی درگذشت او گفته شد اما من می‌خواهم به یک نکته عجیب اشاره کنم که برای من خیلی‌مبهم است؛ وقتی کسی مسئولیت دارد، -با ذکر این نکته که یک‌سال است که تمام کادر درمان دارند صمیمانه تلاش می‌کنند و از جان خود مایه گذاشته‌اند و خانواده‌های خود را نمی‌بینند و تلاش خود را به کار گرفته‌اند که این مشکل برطرف شود، آن‌هم در شرایطی که هفته‌هاست خانه خود نرفته‌اند و خانواده‌هایشان را ندیده‌اند و مشغول جان‌فشانی هستند- می‌خواهم صحبت کنم.

وی ادامه داد: یکی دو نفر (کادر درمان) را می‌بینید که رفتارشان عجیب است زمانی که مسئله‌ای پیش می‌آید؛ نمی‌دانم این میزان از اشتیاق برای خودنمایی و برای نمایش خودشان و برای این‌که در شبکه‌های اجتماعی فالوئر جذب کنند، واقعا عجیب و مشمئزکننده‌ست. در گوشه‌ای از شهر در بیمارستانی، اتفاقی رخ داده است و شما از جلوی درب بیمارستان مصاحبه می‌کنی، بعد از آن دوان‌دوان در گوشه دیگری از شهر خود را به بیمارستان دیگری می‌رسانی که عزیز دیگری در آنجا بستری است و آنجا هم مصاحبه می‌کنی.

میثاقی با انتقادات کنایه‌آمیز از پزشک معالج میناوند و انصاریان گفت: برای این‌که زمان را هم از دست ندهی، در طول مسیر هم در ماشین لایو می‌گذاری تا زمانی را از دست ندهی و فالوئرهایت کم نشوند! این روند، روند اشتباه، غلط و دردناک است. جزئیات عجیبی که از شرایط خصوصی یک بیمار منتشر می‌شود، آن‌هم توسط کسی که در آن‌جا پزشک است و مسئولیت دارد، اصلا نمی‌دانم تخصص او مرتبط است با این مسئله یا خیر. این استرسی که شما به دوستان و آشنایان آن بیمار القا می‌کنید، فقط برای این‌که خودتان را نشان دهید. صبح از بیمارستانی از یک‌سوی شهر مصاحبه می‌کنی، بعد از آن دوان‌دوان به سوی گوشه دیگری از شهر و در بیمارستانی دیگر می‌روی تا مصاحبه دیگری را از دست ندهی. در طول راه هم که لایو 

مجری برنامه فوتبال‌برتر در ادامه صحبت‌های انتقادی خود، افزود: این روند برای من عجیب است و این افشای اطلاعات خصوصی بیمار؛ شما کجای کهکشان می‌بینی عکس ریه و فیلم از آخرین شرایط بیمار در وضعیت بد و ICU منتشر شود؟ آن‌هم برای این‌که یک نفر می‌خواهد خودش را نشان بدهد و با تمام خبرگزاری‌ها مصاحبه می‌کند و هر شبکه تلویزیونی هم که بزنید، او مشغول حرف‌زدن و مصاحبه است! به جای این‌که آرامش به خانواده و دوستان بیمار و جامعه تزریق شود، مدام استرس و در معرض دیدن بودن و فالوئر جمع کردن اتفاق می‌افتد.

میثاقی ادامه داد: کار خیلی اشتباهی است و به نظر من باید وزارت بهداشت یا خود مسئولان آن بیمارستان می‌گفتند که ما بیانیه‌ای نوشتاری می‌دهیم و شرایط بیمار این‌چنین است؛ با توجه به این‌که این عزیزان شرایط اجتماعی‌شان به نوعی است که مردم پیگیر احوال آن‌ها هستند، ما هر روز بعدازظهر روی سایت‌مان بیانیه‌ای را می‌گذاریم که شرایط بیمار چگونه است. تمام شد و رفت، نه این‌که دکتر بخواهد این‌طرف و آن‌طرف مصاحبه کند و بعد این جنجال‌ها رخ بدهد.

محمدحسین میثاقی در بخش پایانی این آیتم صحبت‌های خود را این‌چنین خاتمه داد: با این کارها جز این‌که شما نمک به زخم خانواده بیمار بپاشید، دوستان او را اذیت کنید و مردم را در استرس ببرید، هیچ چیز دیگری ندارد؛ خودتان را چند صباحی نشان دادید ولی به نظر من این روند، روند درستی نیست و جا دارد تا وزارت بهداشت پیگیری کند. آن بیمارستان‌ها بگویند که بیمار در بیمارستان ماست و مسئولیت آن برعهده ماست و روزانه بیانیه‌ای می‌دهیم و شرح حال بیمار را می‌گویم. اصلا انتشار جزئیات و عکس ریه و ... خیلی عجیب است. خواستم این مسئله را بگویم تا عزیزان‌مان در وزارت بهداشت آن را بررسی و پیگیری نمایند -انشالله که دیگر از این اتفاقات رخ ندهد- اما طرز رفتار ما با این اتفاق هم به نظر من اصلا درست نیست. با آدم‌های دیگر کاری ندارم ولی در این مقطع خیلی از افراد و دوستداران مهرداد میناوند و علی انصاریان بابت این رفتارهای برخی از دوستان خودنما، اذیت شدند.

اکسیژن علی انصاریان را قطع نکردیم

با توجه به نیاز روز افزون ایشان به اکسیژن درمانی بیشتر سیستم‌های بسیار پیشرفته‌تر اکسیژن درمانی را افزایش دادیم و بخاطر درگیری شدید ریوی و فیبروز گسترده با توجه به مشکلات روز افزون ایشان امکانات اکسیژن رسانی را بیشتر کردیم و این اکسیژن رسانی حتی تا بعد از زمان فوت ایشان توسط ونتیلاتور ادامه داشت. 


کلیک کنید:یارانه معیشتی بهمن چقدر است؟

 

پزشک معتمد از تمامی روند درمان علی انصاریان خبر دارد

پزشک معتمد خانواده مرحوم انصاریان در روند درمان ایشان بودند و از تمام مراحل درمانی خبر دارند. همچنین خانواده ایشان و داماد خانواده یعنی آقای اژدری و دوست ایشان آقا محسن و پزشک معتمد ایشان همراه با سایر کادر درمان آی سی یو تا آخرین لحظه در کنار ایشان بودند. واقعا جای تعجب دارد که چطور به آسانی چنین اکاذیبی منتشر می‌شود. 

علی انصاریان

علی انصاریان دیر به بیمارستان مراجعه کرده بود

بله من این را به عنوان یک بهانه نمی‌گویم. به هر بیماری که دیر به بیمارستان مراجعه کند همین را می‌گویم. هر بیماری که دیر مراجعه کند شانس گرفتاری بیشتر را دارد.  آیا ایشان زمانیکه تحت تهویه مکانیکی غیرتهاجمی بود می‌توانست یک لحظه از تختش پایین بیاید؟ ایشان می‌توانست بدون کمک دو پرستار کاری انجام بدهد؟ مردم عزیز این‌ها را ندیدند ولی تمام کادر درمان بیمارستان در جریان بودند. سی تی اسکن ایشان مورد تعجب بنده و اساتید رادیولوژی و فوق تخصص ریه قرار گرفت زیرا درگیری بسیار شدیدی مشاهده کردیم. مشکل این است که فکر می‌کنند به یکباره اینطور شد؛ خیر. امکانات بسیار پیشرفته برای آقای انصاریان فراهم شد چه از لحاظ امکانات و چه دارو یا کادر درمانی برای علی انصاریان کم نگذاشتیم. 


کلیک کنید:رمز و راز موفقیت مهدی طارمی در پورتو!


چرا باید خبر فوت علی انصاریان را دو روز دیر اعلام کنیم؟

واقعا چطور می‌شود که چنین چیزی را پنهان کنیم؟ واقعا مگر شدنی است؟ همراهان آن مرحوم و پزشک معتمد خانواده ایشان بصورت مستقیم در روند کار بودند. اگر چنین خبری درست بود پس باید خانواده ایشان تایید می‌کردند. وقتی خانواده‌ای با از دست دادن یک فردی عزادار و سوگوار است چرا با پخش شایعات به دنبال آزرده خاطر شدن آنها هستند؟ اصلا چرا باید فوت ایشان را دیر اعلام می‌کردیم؟ 

چطور می‌شود یک آدمی که پزشک هم نیست، مسائل پزشکی را شرح بدهد و شایعه درست کند که دستگاه تهویه مکانیکی را پیش از فوت ایشان خارج کردیم! باورکردنی نیست که از بروز این شایعات جلوگیری نمی‌شود. چرا باید این کار را بکنیم؟ مگر خانواده و اطرافیان و دوستان و سایر پزشکان در بیمارستان نبودند؟ چرا باید یک شخصی که هیچ کس ایشان را نمی‌شناسد شایعه‌ای بنویسد و مردم آن را باور کنند؟ لطفا صحبت‌های آقای دکتر مختاری را خوب گوش دهید. ایشان هم اعلام کردند که ما یک ساعت بعد از فوت آقای انصاریان هم اجازه ندادیم ونتیلاتور را جدا کنند. 


کلیک کنید:موج جدید کرونا ویروس در راه است!


بعضی جاها نوشتند که دستگاه تنفسی را خارج کردیم و موجب فوت ایشان شدیم؛ آخر چطور چنین چیزی امکان دارد؟ این یعنی قتل عمد! حداقل 20 پزشک بصورت حضوری و یا مشاوره‌ای ایشان را ویزیت کردند. پزشکی قانونی هم ایشان را ویزیت کرد و سپس برای انتقال بیمار به بهشت زهرا کلیه وسایل از ایشان جدا شد. خواهش دارم که از بروز شایعات جلوگیری کنید.

تصویری از فیلم هدیه با بازی علی انصاریان و ماهچهره خلیلی که دو بازیگر در سن ۴۳ سالگی از دنیا رفتند

علی انصاریان


کلیک کنید:عکس امیرحسین آرمان در کودکی همه را شوکه کرد!


علی انصاریان ، پیشکسوت فوتبال کشورمان که سالها در زمین فوتبال و همینطور در تلویزیون برای مردم خاطره آفرینی کرده بود، سرانجام در جدال با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد.

اکنون فضای خانه او پر غم و اندوه است و عکس‌های وی روی دیوار و میز منزلش قرار گرفته است.

 مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم علی انصاریان، صبح پنجشنبه 16بهمن ماه در بهشت زهرا برگزار شد. در این مراسم جمعی از ورزشکاران و هنرمندان و جمع زیادی از دوست‌داران زنده‌یاد علی انصاریان حضور داشتند.

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان جدیدترین وضعیت علی انصاریان 

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روز گذشته در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم خاکسپاری انصاریان از ساعت ۷: ۳۰ صبح امروز پنجشنبه در بهشت زهرا آغاز شد.

در این مراسم باوجود درخواست خانواده انصاریان، جمع زیادی از دوستان وی و همچنین اهالی فوتبال حضور داشتند.

از چهره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به علی دایی، علی پروین، علی کریمی، وریا غفوری کاپیتان استقلال و… اشاره کرد. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم شرکت کرده بود.

علی انصاریان شیخ حسین انصاریان عموی علی انصاریان بعد از ورود به بهشت زهرا، بر پیکر برادرزاده خود نماز خواند.

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال فجر سپاسی ٬ پرسپولیس ٬ سایپا ٬ استقلال تهران ٬ استیل‌آذین ٬ استقلال اهواز ٬ گسترش فولاد ٬ شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را در کارنامه داشت، از چند روز پیش به کرونا مبتلا شد و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد و هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به زندگی ثمری نداشت.

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد اما در نهایت امروز سه شنبه دار فانی را وداع گفت.

علی انصاریان این پیشکسوت فوتبال در سال‌های گذشته در عرصه سینما هم فعالیت داشت و در فیلمهای سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش کرد و در چند برنامه هم مجری بود.

پیش از انصاریان و هفته گذشته بود که مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه‌هایش جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.


کلیک کنید:دوران فوتبالی و هنری انصاریان+ فیلم دیدنی


خبرآزاد این ضایعه را به خانواده انصاریان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم علو درجات خواستار است.

عکسی از ریه های علی انصاریان که متاسفانه نشان می دهد درگیری ریه ها به خاطر ابتلا به کرونا به بالای 90درصد رسیده است.

دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان لحظه به لحظه وضعیت وی را تشریح کرد.

پزشک معالج علی انصاریان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت او ارائه کرد.

 دکتر محمدرضا هاشمیان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان اظهارداشت: علی انصاریان به بیماری کووید-19 و بیماری‌ای که ریه را درگیر می‌کند مبتلا شده، این بیماری در او شدت بسیار زیادی داشت. سی‌تی‌اسکن او نواحی بسیاری از ریه را گرفته بود به خصوص در سمت راست که در آنجا فیبروس تشکیل شده بود.

علی انصاریان

وضعیت علی انصاریان از زبان دکترش!

وی ادامه داد: به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کرد و در مراقبت‌های ویژه بستری شد. بعد از دو روز تهویه مکانیکی غیرتهاجمی برایش شروع شد. روز گذشته شرایط نسبتاً پایداری با تهویه تهاجمی داشت. اگر تهویه غیرتهاجمی برایش برقرار نمی‌شد از نظر اکسیژن رسانی ریه درگیر کارایی نداشت. به طور ناگهانی دیشب (حدود 20:30 تا 20:45) دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس شد. راهی جز اقدام تهاجمی برای او وجود نداشت. لوله‌گذاری داخل تراشه و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی برای او اتفاق افتاد. عکس‌های ریه که بلافاصله به صورت سریالی از او گرفته شد عکس‌های زیاد جالبی نبود. امروز عکس‌ها مقداری از عکس‌های دیشب بهتر است ولی شرایط همان شرایط دیشب و بسیار پیچیده است.


کلیک کنید:زندگی فوتبالی علی انصاریان در یک نگاه+سند


هاشمیان تصریح کرد:‌ از نظر قلبی بررسی‌هایی که طبق اکوکادریوگرافی‌های مرتب و سریالی برای او در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان انجام شد هیچگونه شواهدی از وجود مشکلات قلبی نداشت و دیشب هم از نظر آمبولی یا لخته خون داخل شریان ریوی بررسی شد که آن هم وجود نداشت. اندام‌های دیگر هم دچار لخته نبودند. بنابراین بیماری فقط به صورت درگیری ریه بود. البته عفونت‌های دیگری هم درکار هستند. ویروس دیگری هم در روزهای گذشته پیدا کردیم که آن هم تحت درمان قرار گرفت.

وی افزود:‌ اساتید مختلفی که علاقه داشتند در این تیم حضور داشته باشند اساتید خیلی برجسته‌ای هستند و کمک می‌کنند، انواع داروهایی که برای بیماران کرونا در کشورمان موجود است برای او هم استفاده و بارها و بارها چک شده، نکته مهم این است که در شرایط حاضر از نظر فشار خون با داروهایی که موظف هستند فشار خون را در این شرایط افزایش بدهند کار می‌شود. امیدواریم نقایصی که در ارگان‌های دیگر اتفاق می‌افتد برای او اتفاق نیفتد ولی اگر سطح اکسیژن‌رسانی او بالا قرار بگیرد این وضعیت خوب است، اگر سطح اکسیژن رسانی بالا نباشد خطر بسیار جدی خواهد بود.

تلاش پزشکان برای بهبودی وضعیت جسمانی انصاریان ادامه دارد. با رقم خوردن شرایط جدید کادر درمان از مردم خواستند برای بهبودی این فوتبالیست قدیمی دعا کنند.

علی انصاریان

دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: دیروز (دوشنبه) بعد از ظهر حال علی انصاریان تقریبا خوب بود اما از بعد از ظهر با پایین آمدن سطح اکسیژنش ما مجبور شدیم سیستم درمان را که از تنفس مکانیکی غیر تهاجمی استفاده می کردیم به سیستم تهاجمی تغییر دهیم. از این رو با داروهایی انصاریان را بیهوش کردیم تا بتوانیم روند درمان را ادامه بدهیم. در حال حاضر او در خواب مصنوعی قرار دارد و از طریق سیستم تنفس مکانیکی به صورت تهاجمی اکسیژن دریافت می کند.

 آخرین وضعیت درمانی علی انصاریان از زبان دکتر هاشمیان

دکتر هاشمیان پزشک معالج آخرین وضعیت درمانی علی انصاریان را تشریح کرد. وی با بیان اینکه همه طراحی‌های ما برای درمان او بهم ریخت، افزود: مانند بیماران دیگر درمان انصاریان در حال پیگیری است.

او ادامه داد: البته انصاریان در کما نیست اما دچار افت اکسیژن خون شده است که اگر این شرایط ادامه پیدا کند بسیارخطرناک خواهد بود. از ابتدا گرفتاری ریه زیاد بود ولی با این شرایط ایجاد شده از صبح امروز، وضعیت خطرناکتری دارد. به هر حال شرایط خیلی بحرانی است و ان‌شاءالله که بتواند از این شرایط عبور کنند. تمام اقدامات درمانی برای ایشان انجام می شود. اگر وضعیت تا چند ساعت آینده بهتر شود و اگر این شرایط فعلی ادامه پیدا نکند، خیلی خوب و امیدوار کننده خواهد بود. امروز زمان طلایی است  و باید دعا کنیم که از این شرایط سخت عبور کند.

علی انصاریان : به مو می رسه اما پاره نمی شه ، چون خدا منو می بینه!

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس گفت : من پدرم را حمام می بردم و او را می شستم. با این بیماری بعد از ۶ ، ۵ ماه کارایی خودت را از دست می دهی، متاسفانه دست و پا لمس می شود. لذت دنیا را می بردم از اینکه به این رسیدم که اگر اتفاقی برای من بیوفتد، اگر به مو برسد امکان ندارد پاره بشود چون آن بالایی مرا می بیند.

علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال که این روز ها روی تخت بیمارستان است و با ویروس کرونا می جنگد، در مصاحبه با رامبد جوان در برنامه خندوانه گفته بود:من در یک خانه ۴۰ متری بزرگ شده ام که پدرم خدابیامرز کارمند بود. در تابستان مجبور بودم کار کنم تا بتوانم بعد از ظهر فوتبال بازی کنم. من ۱۶ ماه نوکری پدرم را کردم. وقتی پدر من متاسفانه مریض شد، تا ۴ ، ۵ ماه در خانواده کسی نمی دانست و فقط خودم می دانستم که سرطان دارد

وی افزود من پدرم را حمام می بردم و او را می شستم. با این بیماری بعد از ۶ ، ۵ ماه کارایی خودت را از دست می دهی، متاسفانه دست و پا لمس می شود. لذت دنیا را می بردم از اینکه به این رسیدم که اگر اتفاقی برای من بیوفتد، اگر به مو برسد امکان ندارد پاره بشود چون آن بالایی مرا می بیند.”

حضور پیشکسوتان پرسپولیس در بیمارستان فرهیختگان

پس از به کما رفتن علی انصاریان پیشکسوت تیم پرسپولیس به حالت مصنوعی از صبح امروز بیمارستان فرهیختگان حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. حدود 100 نفر از علاقمندان و اعضای خانواده،‌ دوستان و اهالی رسانه برای اطلاع از وضعیت وی در این بیمارستان حاضر شدند.

* خانواده انصاریان با حضور در طبقه سوم بیمارستان فرهیختگان برای سلامتی وی دست به دعا برداشتند.

علی انصاریان

* پیشکسوتانی چون علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مهدی امیرآبادی، کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نسرین مقانلو بازیگر سینما، در محل بیمارستان حضور یافتند.

* مسؤولان بیمارستان اجازه ورود به داخل ساختمان را به جز به اقوام نزدیک انصاریان و همچنین برخی از دوستان وی به فرد دیگری نمی‌دهند.

*نسرین مقانلو بازیگر سینما در گفت و گویی با علی کریمی اعلام کرد شنیده ام اکسیژن خون علی انصاریان بالاتر آمده و همین موضوع نشان می دهد امیدواری جامعه فوتبال و سینما به زنده ماندن او بیشتر شده است.

* کریمی هم اعلام کرد از همه می خواهیم دست به دعا برداشته و با دعای خیر خود علی را به آغوش خانواده بازگردانند.

اشک های داماد علی انصاریان!

 در فیلم زیر اشک های داماد علی انصاریان را مشاهده می کنید که می گوید سطح اکسیژن علی انصاریان پایین آمده است.

وی افزود: از همه مردم ایران می خواهم برای این اسطوره فوتبال دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

علیرغم امیدواری که طی ساعات گذشته پزشکان و نزدیکان علی انصاریان در خصوص وضعیت وی داده بودند، از لحظاتی پیش شرایط به نظر می‌رسد متفاوت و نگران‌کننده شده است.

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که مدتی است به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده، طی روزهای اخیر اقدامات درمانی را از سوی پزشکان برای بهبود شرایط وی را شاهد بودیم.

درخواست علی دایی از مردم برای علی انصاریان

تا دو سه روز پیش وضعیت علی انصاریان بهتر بود و گهگاه حرف می زد ولی به ناگهان وضعیت ریه او بدتر شد و امروز اخبار خوبی از بیمارستان فرهیختگان به گوش نمی رسد. اکثر مردم ایران دست به دعا نشسته اند تا این چهره مطرح فوتبال بتواند کرونا را شکست دهد.

علی دایی هم در واکنش به این خبرها پیامی را منتشر کرد. 

علی انصاریان

بغض مجید یاسر برای علی انصاریان

مجید یاسر در فیلمی دردناک ناراحتی اش را از وضعیت علی انصاریان منتشر کرد 

در‌ این زمینه پزشکان و خصوصا نزدیکان این هنرپیشه محبوب و ستاره اسبق استقلال و پرسپولیس نیز مدعی شده بودند که شرایط وی مطلوب پیش می‌رود و با ادامه این روند باید منتظر انتقال وی به بخش بود.

خبری امیدوار و خوشحال‌کننده که البته طی دقایق اخیر با شکل گیری اتفاقات جدید، به سمت نگران‌کننده پیش رفته است.

از دقایقی پیش افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس و همچنین مهدی ترابی ستاره اسبق سرخپوشان طی استوری‌هایی که در صفحه شخصی خود قرار داده‌اند برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کرده‌اند و از مردم درخواست آرزوی سلامتی وی را کرده‌اند.

با توجه به شرایط زمانی امکان پیگیری لازم در خصوص وضعیت مدافع اسبق سرخابی‌ها وجود نداشت و در نخستین زمان ممکن نسبت به اعلام وضعیت علی انصاریان اقدام خواهد کرد و ابراز امیدواری می‌کنیم برخلاف شرایط و اخبار شکل گرفته، انصاریان هرچه زودتر با بهبود شرایط بدنی و جسمی به آغوش خانواده و جامعه ورزش بازگردد.

عیادت علی انصاریان از عابدزاده

در فیلم قدیمی زیر علی انصاریان را می بینید که به عیادت عابدزاده رفته است

کلیک کنید:خبر جدید درباره یارانه معیشتی/ یارانه معیشتی چه می شود؟ +جزئیات مهم

دکتر هاشمیان پزشک بیمارستان فرهیختگان در خصوص آخرین وضعیت علی انصاریان پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس گفت: شرایط ایشان با دعای مردم و لطف خدا پایدار است و سطح هوشیاری ایشان هم بالاست و همچنان کارهای شخصی خود را انجام می‌دهند و صبح امروز صبحانه خود را میل کرده و آماده سی‌تی اسکن از ریه است. ایشان همچنان باید در ICU تحت مراقب باشند و حداقل باید ۱۰ روز در این شرایط باشند. ریه انصاریان همچنان درگیر است و با دستگاه نفس می‌کشد.

علی انصاریان

وی در خصوص اینکه آیا درست است که ایشان از مرگ مهرداد میناوند اطلاع ندارد، گفت: به هرحال باید مریض از نظر روحی و روانی نیز شرایط مطلوبی را داشته باشد تا بتواند بر بیماری خود غلبه کند. از همین رو آقای انصاریان خبر ندارد که آقای میناوند فوت کرده است.

لحظات ناب علی انصاریان با مادرش

علی انصاریان

علی انصاریان

کلیک کنید:سحر قریشی عروس شد!+ تصاویر عجیب سحر قریشی

علی انصاریان که از روز دوم بهمن ماه به دلیل درگیری شدید ریه با کرونا در بیمارستان بستری شده وضعیت پایداری دارد اما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان دارد. این در حالی است که پنجشنبه شب یک خبر شوکه کننده مبنی بر درگذشت این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد که خیلی زود از سوی کادر درمان وی تکذیب شد.


عیدی بازنشستگان کی واریز می‌شود؟+برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید


دکتر هاشمیان در مورد آخرین وضعیت علی انصاریان گفت: ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایط پایدار علی انصاریان را کنترل نمایم. اگر چه ریه‌های ایشان درگیر شده اما ما سعی کردیم ایشان را در وضعیت تهاجمی قرار ندهیم و ایشان بی هوش نیستند.

علی انصاریان به هوش است !

علی انصاریان

وی تاکید کرد: به لطف خدا و دعای مردم ایشان می‌توانند صحبت کنند و کاملاً هوشیار هستند و کارهای خود را انجام می‌دهند و تاکنون خطر آمبولی ریه ایشان را تهدید نمی‌کند. از مردم تقاضا داریم تا برای سلامتی ایشان همچنان دعا کنند و به حواشی توجه نکنند.

گفتنی است ابتلای انصاریان به ویروس جهش یافته اشتباه خبری بود و  اظهار نظر در این گونه مسائل مربوط به ویروس شناسان است.

تکذیب خبر ویروس جهش یافته علی انصاریان

علی انصاریان

همچنین علی انصاریان هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری و وابسته به اکسیژن غیر تهاجمی است و انصاریان تاکنون با ویروس کرونا خوب مبارزه کرده است.

شب گذشته مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. اکنون از بیمارستان فرهیختگان خبر می‌رسد که حال علی انصاریان، دیگر پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز وخیم است.

انصاریان نیز هفته گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود.

copied

پرسش و پاسخ

  • علی انصاریان متولد چه سالی است؟
    علی انصاریان متولد1356 هست
  • آیا علی انصاریان مجرد بود؟
    بله علی انصاریان مجرد بود
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.