کد خبر : 3925 / /
/

آیا نهال سریال بوتیمار ایرانی است؟

سریال طنز بوتیمار که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود بازیگران جوان و با استعدادی مانند سارا مقربی بازیگر نقش نهال را معرفی کرده است.

آیا نهال سریال بوتیمار ایرانی است؟

نهال سریال بوتیمار متولد دهه 70 در تهران است.نهال سریال بوتیمار مجرد است.اولین حضور سارا مقربی در نقش نهال سریال بوتیمار در تلویزیون است.نهال سریال بوتیمار فعالیت هنری خود را با نمایش خانه برناردا البا در سال 1397 آغاز کرد.آخرین خبرهای مرتبط با نهال سریال بوتیمار را در سایت خبرآزاد ببینید.سریال بوتیمار به به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام، یکی از سریال های تلویزیونی است که بعد از پایان ماه رمضان ، هر شب به روی آنتن شبکه سوم می رود.

در این سریال علاوه بر بازیگران سرشناس و مطرح طنز، هنرمندان جوان و با استعدادی حضور دارند. سارا مقربی یکی از بازیگران با استعداد و جوان این سریال است که نقش دختر خانواده با نام نهال را ایفا می کند.

بیوگرافی نهال سریال بوتیمار

سارا مقربی متولد دهه 70 در تهران است.این بازیگر نوظهور کشورمان در یک خانواده چهار نفری زندگی می کند. پدر وی حسن مقربی، مادرش لیلا شهرزاد و برادر بزرگش سیاوش نام دارد.

آغاز فعالیت هنری نهال سریال بوتیمار

سارا مقربی فعالیت هنری خود را با حضور در نمایش هایی همچون خانه برناردا البا در سال 1397 آغاز کرد و سپس با نمایش عروسی خونی لورکا به یکی از بازیگران  تئاتر تبدیل شد.

اولین تجربه تصویری نهال سریال بوتیمار 

این هنرمند در اولین تجربه  تصویری خود مقابل دوربین سریال بوتیمار قرار گرفت.

سارا مقربی در سریال بوتیمار نقش دختر حمید لولایی و مرجانه گلچین را بر عهده دارد که با علی صبوری آشنا شده و ماجرای خواستگاری آنها با اتفاقات مختلفی همراه می شود.

بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار در این مجموعه با هنرمندان دیگری همچون هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، علی صبوری، ساناز سماواتی، ندا کوهی، علیرضا درویش ، سلمان خطی، ملیحه بقایی ، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری همکاری می کند.

دغدغه نهال سریال بوتیمار 

سارا مقربی گفت: فکر می‌کنم نه فقط دغدغه من، دغدغه خیلی از جوان‌های امروزی شاید حتی نشان می‌دهد.

درگیری با دانشگاه ازدواج مخالفت پدر یا اتفاق‌هایی که در خانواده می‌افتد و او را درگیر می‌کند.

کلا این کار یک خانواده‌ای را نشان می‌دهد که همه پشت هم بودند و هم را دوست دارند و سعی می‌کردند در کنار هم زندگی شان را جلو ببرند. این موضوع دغدغه همه هم سن و سالان من است.

اینکه بخواهی این دوران را درست طی کنی و در مسیر درستی پیش روی مهم‌تر است.

همچنین این سریال تلاش کرده تا دغدغه‌های خانوادگی را در کنار دغدغه‌هایی که در جامعه فعلی هست را نشان دهد.

صد در صد تلویزیون برایم جذاب‌تر است. به خاطر اینکه مردم عام خیلی بیشتر آن را می‌بینند و بازیگر هم بیشتر دیده می‌شود و مردم بیشتر دوستت دارند. اما از طرفی هم سینما تجربه خیلی بزرگی است و حتما هم دوست دارم تجربه اش کنم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.