کد خبر : 3880 / /
/

علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی به دنبال زن سوم است!+فیلم لو رفته

علی شکارچی که به مرد دو زنه اینستاگرام معروف شده با تصاویری که از خود به همراه دو همسرش به اشتراک می گذارد در فضای مجازی غوغا به پا کرده است.

 علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی به دنبال زن سوم است!+فیلم لو رفته

علی هانتر به نام علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی معروف شده است.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرده است.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی فیلم هایی از زندگی شخصی خود در کنار دو زنش در اینستاگرام منتشر می کند.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی جوانان را تشویق به دو همسری می کند.خبرهای مرتبط با علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد بخوانید.

بیوگرافی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی 

 

علی شکارچی اهل بوشهر است و به همراه دو همسر خود زندگی می کند که به گفته ی وی هر دو از اقوامش هستند. از ازدواج اول شکارچی چند سالی می گذرد و او دختر کوچکی هم از همسر اول خود دارد.

علی شکارچی در صفحه ی خود عکسی از مراسم ازدواج دومش منتشر کرده که همسر اول وی هم در آن حضور دارد. این عکس در صفحات هر دو همسر علی شکارچی هم وجود دارد.

همسر اول و دوم علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی 

علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی

همسر اول شکارچی در شرح این عکس نوشته وقتی کسی را دوست داشته باشید هر چیزی که او دوست داشته باشد را شما هم دوست دارید.

همسر دوم علی شکارچی نیز در واکنش به انتقادات کاربران نوشته همسر آن ها بدون پنهانکاری و با صداقت خواسته ی خود برای ازدواج مجدد را مطرح کرد و او و همسر اول شکارچی هم با این موضوع کنار آمدند.

پیش از این نیز انتشار ویدئویی از یک روحانی به نام نوید ابراهیمی به همراه چهار همسر خود بسیار خبرساز شده بود.

سال گذشته کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بخشی از یک مستند چند قسمتی به نام «مثل خواهر» درباره ی زندگی ۴ هوو بود که با یکدیگر در یک خانه به‌طور مشترک زندگی می‌ کردند. همسر این زنان فردی به نام نوید ابراهیمی بود که در این کلیپ خود را متولد سال ۶۹ و نویسنده معرفی کرد. او اصالتاً اهل ارومیه و ساکن شهر قم و دارای فوق‌ لیسانس فقه بود و اظهار کرد درآمدش از راه نویسندگی است

همسران ابراهیمی که از نقاط مختلف کشور بودند، تحصیلات دانشگاهی تا مقطع فوق‌لیسانس داشتند و ۲ همسرش حدود ۱۰ سال از او بزرگ‌تر بودند.

در این کلیپ همسران ابراهیمی اظهار کردند که از خواهر به یکدیگر نزدیک‌ترند. این زنان که در مجموع ۷ فرزند از ابراهیمی داشتند اعلام کردند که از زندگی خود با شوهرشان راضی و خوشحال هستند.

ابراهیمی معتقد بود سن بالای همسرانش نشان می دهد که او از روی هوا و هوس مبادرت به این ازدواج‌ها نکرده و تنها دغدغه‌اش کمک به «زنان مجرد و فرزند آوری برای اسلام» است.

نوید ابراهیمی یکی از برگزارکنندگان «اولین همایش احیای فرهنگ چندهمسری» در تهران در سال ۹۶ بود. او به‌طور روزمره در کانال اصلی خود در پیام‌رسان سروش با عنوان «پایگاه تبیین چندهمسری اسلامی» از تجربیات و تقسیم زمان عادلانه‌اش بین همسرانش هم می‌نوشت و از مردان دارای چند همسر می‌خواست که برقراری عدالت را فراموش نکنند.

انتشار این کلیپ که آن را ترویج چندهمسری می دانستند در آن زمان بسیار جنجال آفرین شد.

copied

پرسش و پاسخ

  • علی شکارچی چند سالش هست؟
    علی شکارچی متولد 1369 هست
  • علی شکارچی اهل کدام شهر هست؟
    علی شکارچی اهل بوشهر هست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.