کد خبر : 3790 / /
/

با رها سریال احضار آشنا شوید!+تصاویر دیده نشده

غزاله نظر بازیگر ایرانی است که تاکنون در چندین فیلم و سریال میخوای نقش کرده است در ادامه با بیوگرافی کامل شخصی و هنری آثار فیلم و سریال و عکس های شخصی و خانواده بهمراه وضعیت ازدواج آشنا می شویم

با رها سریال احضار آشنا شوید!+تصاویر دیده نشده

 رها سریال احضار متولد اردیبهشت سال 1366 است. رها سریال احضار  بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی است.رها سریال احضار ر بازیگری‌ را از سن نوجوانی و از ۱۴ شروع کرده است.مهم‌ترین آثار  رها سریال احضار می‌توان به بازی در فیلم تنگنا، فیلم تئاتر اعتراف و فیلم سینمایی مقیمان ناکجا اشاره کرد.آخرین خبرهای مرتبط با رها سریال احضار را در سایت خبرآزاد ببینید.

سریال احضار از جمله سریال هایی است که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش شود یکی از بازیگران این سریال غزال نظر است که نقش رها را بازی می کند.

بیوگرافی رها سریال احضار

غزال نظر بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است.

رها سریال احضار

ازدواج رها سریال احضار

درباره وضعیت ازدواج و همسر و مجرد یا متاهل بودن غزال نظر خبری تا کنون منتشر نشده است و اطلاع دقیقی از زندگی شخصی وی موجود نیست.

شروع فعالیت هنری رها سریال احضار

رها سریال احضار غزال نظر بازیگری‌ را از سن نوجوانی و از ۱۴ شروع کرده و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است غزال نظر با توانایی و استعدادی که در بازیگری و عرصه هنر دارد، خیلی زود در بین بازیگران مطرح جای گرفت و اکنون یکی از هنرمندان باسابقه و نام‌ آشنای سینما تلویزیون و تئاتر می باشد.

از مهم‌ترین آثار غزال نظر می‌توان به بازی در فیلم تنگنا، فیلم تئاتر اعتراف و فیلم سینمایی مقیمان ناکجا اشاره کرد. غزال نظر علاوه بر بازیگری به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی نیز فعالیت دارد.

در سال ۸۵ با بازی در فیلم تلویزیونی تنگنا بازیگری را شروع کرده که این در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور ساخته شد، او در این فیلم با شهاب حسینی و سروش صحت همبازی بود،نظر همچنین در سال ۹۶ در نمایش اعتراف مجددا با شهاب حسینی همکار شد.

غزال نظر در فیلم سینمایی هزارتو که در کنار شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی ایفای نقش کرده که در نقش دختری به نام بیتا در این فیلم حضور پیدا کرده بود.

از جمله خصوصیات هنری بازیگری غزال نظر همکاری با شهاب حسینی و بازی در کنار او در فیلم ها و سریالهای زیادی می باشد. غزال نظر در سریال ملکاوان در سال ۹۸ یکی از بازیگران سریال ملکاوان به کارگردانی احمد معظمی است.

غزال نظر در سریال احضار در کنار بازیگرانی همچون آرش مجیدی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و ...نقش رها را بازی می کند.

معرفی سریال احضار/بازی رها سریال احضار

رها سریال احضار «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

کنداکتوری که با مشخص شدن سریال ماورایی "دعوت نحس" علیرضا افخمی که به "احضار" تغییر نام داده، مجموعه جدید علیرضا افخمی که سابقه خوبی در ایام ماه رمضان دارد.

"با انجام  80 درصد از تصویربردارى مجموعه تلویزیونى "احضار"، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود. با پایان یافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه هم‌اکنون در تهران مشغول ادامه کارند.

مجموعه فیلم های سینمایی و سریال های رها سریال احضار

تنگنا کارگردان علیرضا بذرافشان (۱۳۸۵)

مادر لر کارگردان جهانگیر الماسی

کشتی امید کارگردان مجتبی اسدی پور

تله فیلم که عشق آسان نمود اول کارگردان محمدرضا بیاتی (۱۳۸۷)

بازی شبانه کارگردان کاظم معصومی (۱۳۸۷)

سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد اپیزود نیمه پنهان کارگردان احمد معظمی

مقیمان ناکجا به کارگردانی شهاب حسینی (۱۳۹۶)

رها سریال احضار آینه شیطان کارگردان فرید ولی زاده (۱۳۹۷)

سریال بیابان عشق

فیلم هزارتو

فیلم سینمایی تا ده بشمار

تا ده بشمار

بی پولی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.