کد خبر : 3249 / /
/

جواد جوادی سریال بچه مهندس از ایران رفت+عکس دیده نشده

سلفی جالب محمدرضا رهبری بازیگر بچه مهندس ۴ را با همسرش در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می کنید

جواد جوادی سریال بچه مهندس از ایران رفت+عکس دیده نشده

جواد جوادی سریال بچه مهندس متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران بازیگر اهل ایران است.جواد جوادی سریال بچه مهندس در سال ۱۳۸۴ با سریال گل‌ریزان شناخته شد و با سریال میوه ممنوعه (نقش سینا) توانست به شهرت برسد.جواد جوادی سریال بچه مهندس در بهمن سال 1396 با ندا قربانی دیبا ازدواج کرد.جواد جوادی سریال بچه مهندس دارای لیسانس رشته تربیت بدنی است اما در کل می‌توان گفت بازیگر و مجری توانمندی نیز به حساب می‌آید.آخرین خبرهای مرتبط با جواد جوادی سریال بچه مهندس را در سایت خبرآزاد بخوانید.با خروج روزبه حصاری از لیست بازیگران سریال بچه مهندس ۴ این نقش با صلاحدید کادر تولید سریال به محمدرضا رهبری داده شد. از آنجایی که نیم رخ چهره این بازیگر بسیار به روزبه حصاری شباهت دارد، شاید بهترین انتخاب برای جایگزینی این بازیگر جوان به شمار بیاید. رهبری در این سریال افتخار حضور در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، کریم باقری، عباس جمشیدی فر، شیوا خسرو مهر، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری و مهشید جوادی را دارد. این سریال ۳۰ قسمتی هر شب ساعت ۲۱:۲۰ از شبکه دو سیما در شب‌های مبارک ماه رمضان روی آنتن می‌رود.

بیوگرافی جواد جوادی سریال بچه مهندس

محمدرضا رهبری در ۵ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران در یک خانواده چهارنفره متولد شد. این بازیگر خوش سیما به مدت ۹ ماه با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تارخ توانست کار خود را با کسب حرفه تخصصی بازیگری در سال ۱۳۸۱ با تئاتر آغاز کند. بنابراین در سال ۱۳۸۴ در برنامه موج نو تاکسی به عنوان مجری تلویزیون جلوی دوربین رفت. این اولین تجربه محمدرضا رهبری بود که آغاز راه پر پیشنهاد این بازیگر در حیطه بازیگری به حساب می‌آید. دو سال بعد از اولین اجرا، این بازیگر جوان در سریال پر بیننده میوه ممنوعه در نقش سینا مقابل دوربین نقش آفرینی کرد.

خانواده جواد جوادی سریال بچه مهندس

محمدرضا رهبری پسر ارشد خانواده رهبری است. پدر او استاد دانشگاه بود که در مدت زمان ایفای نقش پسرش در سریال میوه ممنوعه به دیار حق شتافت. محمدرضا رهبری از این ضایعه به عنوان حسرت بزرگ زندگی خود یاد می‌کند. مادر این بازیگر جوان پرستار است. محمدرضا یک خواهر به نام مهسا نیز دارد که دختر کوچک خانواده محسوب می‌شود.

ازدواج جواد جوادی سریال بچه مهندس

محمدرضا رهبری در بهمن ماه ۱۳۹۶ به جرگه متأهلین پیوست. وی با انتشار عکس خود در کنار همسرش اعلام کرد که به زندگی مجردی خود پایان داده است و در مسیر عشق قدم می‌گذارد.

همسر جواد جوادی سریال بچه مهندس

ندا قربانی دیبا، همسر این بازیگر جوان متولد ۱۳۶۴ در تهران است. ندا دیبا نیز در پیشه بازیگری دارای لیسانس کارگردانی است و از سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرده است. همسر محمدرضا رهبری در سریال خط شکن برای اولین بار جلوی دوربین ایفای نقش کرده است.
او عاشق سفر است و در حوزه موسیقی نیز دستی بر هنر دارد. نی نوازی این بازیگر جوان از علایق وی بوده و به گفته او این کار را دلی انجام می‌دهد. بداهه گویی در طنز در حیطه علایق وی نیز جای می‌گیرد.

تحصیلات جواد جوادی سریال بچه مهندس

این بازیگر جوان دارای لیسانس رشته تربیت بدنی است اما در کل می‌توان گفت بازیگر و مجری توانمندی نیز به حساب می‌آید.

فعالیت‌های هنری جواد جوادی سریال بچه مهندس

اولین نقش آفرینی محمدرضا رهبری را باید از سریال گل‌ریزان تولید شده در شبکه استانی همدان جست و جو کرد که به دلایلی که هنوز مشخص نیست، این سریال هرگز پخش نشد اما از سریال میوه ممنوعه می‌توان به عنوان برگ برنده کارنامه هنری این بازیگر و همچنین اولین اجرای دیده شده او نام برد. محمدرضا رهبری که این روزها جواد جوادی سریال بچه مهندس ۴ به حساب می‌آید در این سریال افتخار حضور در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، کریم باقری، عباس جمشیدی فر، شیوا خسرو مهر، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری و مهشید جوادی را دارد. این بازیگر جوان همچنین در سریال پرستاران در نقش رامین در قاب جادویی مهمان مخاطبان خود بود.

مجموعه‌های تلویزیونی جواد جوادی سریال بچه مهندس

میوه ممنوعه (۱۳۸۶)

به کجا چنین شتابان (۱۳۸۸)

عبور از پاییز (۱۳۸۸)

دولت مخفی (۱۳۹۲)

آخرین بازی (۱۳۹۳)

چرخ و فلک (۱۳۹۵)

دوردست‌ها (۱۳۹۵)

پرستاران (۱۳۹۵)

راه و بیراه (۱۳۹۷)

خانه امن (۱۳۹۹)

بچه مهندس ۴ (۱۴۰۰)

داد زن (۱۴۰۰)

فیلم‌های سینمایی جواد جوادی سریال بچه مهندس

رزمین آبی

شانه دوست (۱۳۹۰)

بهت (۱۳۹۶)

ایکس لارج (۱۳۹۷)

مسلوب (۱۳۹۹)

هشت چهار (۱۴۰۰)

منبع:ایمنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.