کد خبر : 2665 / /
/

عاشقانه های کاوه سریال می خواهم زنده بمانم با بازیگر جنجالی+فیلم لو رفته

عاشقانه های علی شادمان و آناهیتا درگاهی در سریال شبکه خانگی می خواهم زنده بمانم.

عاشقانه های کاوه سریال می خواهم زنده بمانم با بازیگر جنجالی+فیلم لو رفته

سکانسی از بازی کاوه سریال می خواهم زنده بمانم در کنار آناهیتا درگاهی مشاهده می کنید.کاوه سریال می خواهم زنده بمانم اولین‌بار توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد.کاوه سریال می خواهم زنده بمانم متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.کاوه سریال می خواهم زنده بمانم ازدواج نکرده و مجرد است.آخرین اخبار در اتباط با کاوه سریال می خواهم زنده بمانم را در سایت خبرآزاد مشاهده کنید 

بیوگرافی کاوه سریال می خواهم زنده بمانم

علی شادمان بازیگر جوان و توانای کشورمان است که کارنامه پرباری دارد.علی شادمان  زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵  بازیگر سینما و تلویزیون و اهل ایلام است. او اولین بار توسط توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد، دلیل انتخاب او توانایی وی در نواختن ویلن بود.

او در سال 92 در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 90 در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال2010و 2011 نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد و در همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال 1394 از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار به دیوار ایفای نقش کرده است.

زندگی خصوصی کاوه سریال می خواهم زنده بمانم 

علی شادمان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در واقع می توان گفت رسول ملاقلی پور زندگی او را دگرگون کرد شاید اگر بازی او در سریال میم مثل مادر نبود  علی شادمان وارد عرصه سینما نمی شد و اینطور نمی درخشید. علی شادمان پیش از اینکه بازیگر باشد یک موسیقی دان و نوازنده تواناست. او ویلن می نوازد و بعد از بازی در فیلم میم مثل مادر بازیگری را هم دنبال کرد و به جایی رسید که دو جایزه بین المللی هم دریافت کرد. او در رشته سینما تحصیلاتش را ادامه داد و بدون هیچ حاشیه ای فقط به پیشرفتش فکر می کند. 

علی شادمان بسیار احساساتی و اهل خانواده است و یکی از بی حاشیه ترین بازیگران تلویزیون و سینماست. 

علاقه مندیهای کاوه سریال می خواهم زنده بمانم 

علی شادمان ورزش می کند و به شنا علاقه زیادی دارد او اهل کتاب و موسیقی است و بیشتر وقت خود را صرف خواندن و تمرین کردن می کند. 

او می گوید: به عکاسی علاقه زیادی دارم و می توانم بگویم که به شکل حرفه ای این کار را انجام می دهم. البته سوژ ه هایم آزاد است و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده ام ولی به صورت کلی به شدت به عکاسی علاقه دارم و آن را دنبال می کنم. از طرف دیگر به نوشتن متن و فیلمنامه نیز علاقه زیادی دارم .

بازی کاوه سریال می خواهم زنده بمانم

کاوه سریال می خواهم زنده بمانم علی شادمان در سریال می خواهم زنده بمانم نقش کاوه را بازی می کند. چهره او در این سریال بسیار تغییر کرده و گریم سنگینی را تحمل می کند. علی شادمان نقش کاوه پسرعموی هما با بازی سحر دولتشاهی را برعهده دارد. او در شب تولد عمویش با عده ای خلافکار همکاری می کند تا در ماشین عمویش مواد جاساز کنند و او بازداشت شود. هرچند عموی کاوه او را بسیار دوست دارد اما معلوم نیست دلیل اینکار کاوه چیست اما هرچه هست زندگی دخترعمویش هما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. کاوه گیر یک باند خلافکار افتاده که ممکن است جانش را از دست بدهد. 

علی شادمان بازی متفاوتی را در این سریال به نمایش گذاشته است و بسیار خوش درخشیده است. منتقدان بر این باورند که علی شادمان آینده بسیار درخشانی دارد و یکی از سوپراستارهای سینمای ایران خواهد شد. 

فیلم شناسی کاوه سریال می خواهم زنده بمانم 

۱۳۹۸    شنای پروانه    محمد کارت   

مردن در آب مطهر    نوید محمودی    

۱۳۹۷    مهمانخانه ماه نو    تاکفومی تسوتسویی    

جان‌دار    حسین دوماری

ما همه با هم هستیم    کمال تبریزی    

شین    میثم کزازی    

۱۳۹۵    ویلایی‌ها    منیر قیدی    

۱۳۹۴    اروند    پوریا آذربایجانی    

یتیم خانه ایران    ابوالقاسم طالبی    

۱۳۹۲    ساکن طبقه وسط    شهاب حسینی    

۱۳۹۰    رؤیای سینما    علی شاه حاتمی   

کاوه سریال می خواهم زنده بمانم ۱۳۸۷    کلانتری غیرانتفاعی    یدالله صمدی    

۱۳۸۶    زمانی برای دوست داشتن    ابراهیم فروزش    

صد سال به این سال‌ها    سامان مقدم    

۱۳۸۵    میم مثل مادر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.