کد خبر : 1467 / /
/

سریال گاندو/دانلود سریال گاندو/بازیگران سریال گاندو

بیاینا بازیگر سریال گاندو از سکانس پایانی گفت | فیلم دیده نشده

بیاینا محمودی بازیگر معروف و جنجالی سریال گاندو است. این بازیگر سریال گاندو در اولین مصاحبه اش درباره پیام های مردم عجیب ایران در اینستاگرام صحبت کرد. در زیر قسمتی از این مصاجبه را مشاهده می کنید.

بیاینا بازیگر سریال گاندو از سکانس پایانی گفت | فیلم دیده نشده

توضیح بازیگر نقش محمد در سریال گاندو درباره زندگیش در کانادا را ببینید.بازیگر زن سریال گاندو یک فیلم سیاسی _اجتماعی بود که از شبکه سه سیما پخش می شداز نقش و حواشی بازیش گفت. سریال گاندو حواشی زیادی داشت زیرا در آن از نقش هایی استفاده شده بود که به دولت مردان شبیه بود.فصل دوم سریال گاندو  با اعتراض برخی از مسئولین دولت متوقف شد.خبرهای مرتبط با سریال گاندو را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می کنید.

حواشی سریال گاندو ۲ به دلیل نوع نگاهش به موضوع برجام و تحریم‌های آمریکا و مطرح کردن نام دونفر به عنوان جاسوس در این سریال بسیار زیاد بود و حتی کار به جایی رسید که محمدجواد ظریف وزر امورخارجه و مسئول تیم مذاکره کننده هسته‌ای این سریال را یک دروغ بزرگ خاطب کرد.

سریال گاندو

هرچند ظریف به موضوع سریال گاندو یک هم واکنش نشان داده و ماجرای مایکل هاشمیان که برگرفته از پرونده جیسون رضاییان بوده است را هم دروغ عنوان کرد. شخصیت‌های سریال گاندو چند مامور امنیتی هستند که به دنبال جاسوس در ایران هستند. ان‌ها جیسون رضاییان را یک جاسوس به تصویر کشیدند که برسر پرونده هسته‌ای ایران با آمریکا مبادله شد. فردی که نقش مامور ارشد امنیتی مبادله کننده در این سریال را بازی می‌کند وحید رهبانی است. او در این سریال نقش محمد را بازی می‌کند. محمد مامور ارشد امنیتی است که درگیر پرونده‌های زیادی بوده است.

در سریال گاندو ۲ محمد درگیر کیس جاسوسی است که می‌خواهد میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از طریق مایکل هاشمیان شناسایی شده و جاسوسان در ایران حتی خانه او را شناسایی می‌کنند.

سریال گاندو

جاسوسان نقشه ترور محمد را دارند و می‌خواهند او را از بین ببرند. به همین خاطرنقشه ترور او را طراحی کرده و تا خانه‌اش پیش می‌روند.

در آخرین قسمت این سریال که ۱۳ فروردین ماه پخش شد محمد با جاسوسان و تروریست‌ها درگیر می‌شود. هرچند برخی عوامل این سریال د ر صفحات اینستاگرام خود درباره احتمال شهید شدن محمد به عنوان یک مامور امنیتی صحبت کرده اند و این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا محمد شهید می‌شود یا خیر. اما با توجه به اینکه احتمال داده می‌شود این سریال پرچالش در فصل‌های بعدی هم ساخته شود به نظر می‌رسد قرار نیست محمد شهید شود.

اما این احتمال هم وجود دارد که محمد با بازی وحید رهبانی در ادامه داستان شهید شود. چرا که شهادت محمد می‌تواند پازل نویسنده در نشان دادن زندگی یک مامور امنیتی را کامل کند و اگر فصل‌های دیگر این سریال ادامه داشت. یک فرد دیگر در فصل بعدی به عنوان شخصیت اصلی وارد سریال شود.

 

بیاینا محمودی در ۵ نماش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی نیز بازی کرده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی اوست.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

همسر بیاینا محمودی کیست؟

سریال گاندو

با توجه به شهرت کم این بازیگر و کارنامه کوتاه او اطلاعات شخصی زیادی راجع به او و خانواده اش در دسترس نمی باشد.

بیاینا محمودی تا کنون راجع به همسر خود حرفی نزده است و وضعیت تاهل او نامشخص است.

او تحصیلات خود به عنوان بازیگر را در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده است.

بیاینا محمودی چندین سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او پس از اتمام تحصیلات بازیگریش در کلاس های بازیگری آزاد در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است.

بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که  نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

سریال گاندو

سایمون شرکلیف سفیر جدید انگلیس در ایران، در صفحه توییتر خود به زبان فارسی از سریال گاندو حمایت کرد.

سریال گاندو که در دو فصل ساخته شده است، در فصل نخست به دستگیری جیسون رضاییان و در فصل دوم به دستگیری تعدادی از مشاوران تیم مذاکره کننده وزارت امور خارجه در زمان مذاکرات برجام، تحولات بازار ارز اشاره می‌کند.

سریال گاندو در عملیات افغانستان

بخشی از سریال گاندو در عملیات مربوط به کشور افغانستان بازی شده است تصاویر آن را با ما دنبال کنید.

- محمدعلی شعبانی (مشاور وزارت خارجه در حوزه تبلیغات و ارتباطات بین الملل)

با نام محمدعلی موسی پور در سریال گاندو2 

 - عبدالرسول دری اصفهانی (عضو تیم مذاکره کننده برجام که به اتهام جاسوسی در زندان است) 

با نام اشرفی 

 - علی صدقی (صرافی صدقی و شرکا فعال در التهابات ارزی سال 91 و سال 97 که دیگر شریکش در صرافی حسین فریدون است)

 با نام صادقی

 - حسین فریدون (شریک صدقی و یکی از بازیگران اصلی التهابات ارزی سالهای 91 و 97 که به چندین جرم در زندان بسر میبرد)

 با نام غلامرضا رحمانی

 - کارلی مور گیلبرت (افسر mi6 که در حین مذاکرات برجام وارد ایران شد)

 با نام شارلوت والر

 - جیسون رضاییان (جاسوس آمریکایی مبادله شده)

با نام مایکل هاشمیان

 - احمد عراقچی (معاون بازداشت شده بانک مرکزی بدلیل همکاری در اخلال ارزی سال97)

 با نام دکتر کمالی

و... 

اینها تنها بخشی از شبکه نفوذ در سطوح بالای دولت لیبرال حسن روحانی است...

بماند دستگیری جاسوس در دفتر مشاور اطلاعاتی رییس جمهور (آشنا)، عملیات پرستو توسط آفرین چیت‌ساز در وزارت ارشاد و دهها جاسوس دستگیر شده در سطوح بالای سایر موضوعات کلیدی کشور....

یادآوری کنیم سخنان رهبرمعظم انقلاب در بهمن 94 و بعد از آن در خصوص مساله جدی نفوذ که نه توسط رییس جمهور امنیتی، نه وزیر اطلاعات نقاش و نه وزیرخارجه همیشه خندان جدی گرفته نشد!

زمان پخش سریال گاندو

ساعت پخش و ساعت تکرار ادامه سریال گاندو ۲ از شبکه ۳ صداوسیماپخش سریال گاندو ۲ از روز پنجشنبه ۳۱ تیر در جدول پخش شبکه ۳ سیما قرار گرفت تا پس از توقف پخش این سریال در نوروز ۱۴۰۰ علاقه‌مندان بتوانند مجدداً آن را دنبال کنند.

 سریال گاندو ۲ که پخش آن از نوروز ۱۴۰۰ متوقف شده بود، مجددا از روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ و به صورت ناگهانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

پست جدید بازیگر سریال گاندو:

به واسطه‌ی‌ ضبط سریال گاندو

برای چند روز این شانس را داشتم تا در ‌لباس افغان‌های عزیز زندگی کنم

این عکس را شاید هیچوقت پست نمیکردم

اگر تنها برای همدردی با برادران و خواهرانی نبود که در همسایگی ما خونشان بیگناه ریخته و زندگی‌هایشان نابود میشود…

نوشته‌ام «همدردی»..

نمیدانم چه جور همدردی‌ای…

نمیدانم مشکل چیست که هیچ کاری از دستم برنمیاید،

نمیدانم.فیلم دختر بچه‌[ی شاید ده ساله] ‌ای را که به زور توسط یکی از همین حیوانات در حالی که از شدت گریه نفسش بالا نمیاید از آغوش مادرش جدا میشود را دیده‌اید؟

سریال گاندو

اگرچه ۱۳ قسمت اول سریال گاندو دو قبل از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شده بود، اما به دلیل فاصله ایجاد شده شبکه سه تصمیم گرفته تا پخش سریال گاندو را از قسمت اول کلید بزند.

زمان پخش تکرار سریال گاندو دو در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال گاندو ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

امشب در حالی "گاندو" به آنتن رسید که چندی پیش مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از آماده‌شدن این مجموعه تلویزیونی خبر داده بود.

پخش سریال «گاندو» از پنجشنبه شب در حالی بدون اعلام قبلی آغاز شد که پیش از این، در نوروز ۱۴۰۰ فصل دوم سریال «گاندو» در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه رفته بود. همچنین در پایان این ۱۳ قسمت، از سوی شبکه سه، وعده داده شد که باقی قسمت‌های این سریال پس از انتخابات روی آنتن خواهد رفت.

اما در پایان این 12 قسمت از سوی شبکه سه، وعده داده شد که باقی قسمت‌های این سریال جنجالی پس از انتخابات روی آنتن خواهد رفت. 

سریال گاندو

تاپخش سریال از قسمت اول آغاز و آن‌طور که از سوی روابط عمومی شبکه سه اعلام شده، قرار است در ۴۰ قسمت پخش شود.

گاندو سریالی بحث برانگیز درباره «نفوذ» و «جاسوسی» در نهادهای دولتی به ویژه وزارت خارجه است. محمد جواد ظریف وزیرخارجه دولت روحانی روایت‌های این سریال را «دروغ» دانسته است. 

گاندو نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران(صدا و سیما) سریالی اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام گاندو ۲ در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه سه پخش شد و هم‌اکنون در حال پخش است.

داستان این سریال حول ماجرای جیسون رضائیان (نام مستعار در سریال:مایکل هاشمیان) جاسوس و خبرنگار آمریکالی تبار است که پس از ورود به ایران توسط تیم بچه های شهرک ولیعصر ایران تحت نظر گرفته می شود و ...

این سریال بعد از حدود دو سال از شبکه آی فیلم فارسی در ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ بازپخش و قسمت پایانی آن در ۵ فروردین ۱۴۰۰ پخش شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.