کد خبر : 3374 / /
/

سهام عدالت/ارزش سهام عدالت/سود سهام عدالت

ارزش سهام عدالت افزایش یافت / جزئیات مهم

ارزش سهام عدالت امروز ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت افزایش یافت / جزئیات مهم

سهام عدالت یکی از راهکارهای دولت احمدی نژاد بود. سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد. سهام عدالت دارای سود برای سهامداران است که از طریق کارت اعتباری به سهامداران داده می شود.سود سهام عدالت طی دوره های مختلف به دارندگان سهام داده می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید.

ارزش سهام عدالت امروز ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت.

 ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۹۶هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۵۸هزار تومان رسیده است.

عسکر توکلی امروز درباره آخرین وضعیت سودهای سهام عدالت سال ۹۸ سهام‌داران اظهار کرد: سودها درحال واریز شدن است.

وی با اشاره به اینکه مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد ماه امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: برخی از سهام‌داران سودهای مرحله نخست سال ۹۸ را هنوز دریافت نکردند که واریز می‌شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در ارتباط با نگرانی برخی از سهام‌داران مبنی بر اینکه واریز نشدن سود ارتباطی به ثبت‌‌نام در سجام دارد، تصریح کرد: باید گفت برخی سود دریافت کردند افرادی بودند که در سجام ثبت‌نام نکردند و این موضوع ارتباطی به سجام ندارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.