کد خبر : 1335 / /
/

ثبت نام پیش فروش سایپا!

در طرح فروش فوق العاده، خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک آر و ساینا اس قابل ثبت نام هستند.

ثبت نام پیش فروش سایپا!

همچنین در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک. اس، ساینا. اس و کوییک. آر عرضه خواهند شد.

با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه‌ها در بازار خودرو، محدودیت‌های قبلی برای ثبت نام در این طرحهای فروش نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرحهای فروش به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

در این طرح فروش خودروهایی مانند شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک آر، کوییک دنده‌ای، تیبا صندوق دار، تیبا هاچ بک، وانت ۱۵۱ و ساینا دنده‌ای با قیمت غیر قطعی قابل ثبت نام هستند و متقاضیان می‌توانند با رعایت قوانین کمیته خودرو برای طرح‌های پیش فروش، از روز ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به مدت سه روز فرآیند اولیه ثبت نام را طی کنند. بدیهی است در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت، مراسم قرعه کشی برای تعیین برندگان برگزار خواهد شد.

در شرایط پیش فروش ۹ محصول سایپا نزدیک‌ترین موعد تحویل برای ساینا اس و کوییک اس اعلام گردیده و گفته می‌شود این دو خودرو در هفته‌های چهارم خرداد و تیر ۱۴۰۰ به‌دست مشتریان خواهند رسید. سایر خودروها هم در دی و بهمن ۱۴۰۰ فرآیند تحویل را طی می‌کنند.

لازم به ذکر است که متقاضیان این طرح پیش فروش باید شرایط لازم را داشته باشند و تاکید می‌شود که در شرایط فعلی، پیش از انجام هرگونه ثبت نام خودرو ابتدا قوانین و قراردادها را به صورت کامل مطالعه کنند و از نوع قواعد عرضه خودروی مورد نظرشان مانند نحوه قیمت گذاری، مبنای قیمت گذاری، زمان تحویل، نوع محصول قابل تحویل، سود مشارکت و انصراف و… اطمینان حاصل کنند.

پیش فروش سایپا

همچنین در کنار این طرح پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا هم زمان شرایط فروش فوری و فوق العاده برخی محصولات سواری خود را اعلام کرده و مشتریان نیز می‌توانند نسبت به شرکت در این طرح فروش هم اقدام کنند.

گروه خودرو سازی سایپا در نظر دارد از شنبه ۱۸ بهمن ماه، ۹ محصول خود را در طرح پیش فروش و ۶ محصول خود را در طرح فروش فوق العاده عرضه کند.

محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا شامل شاهین، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، ساینا دنده ای، تیبا ۲، کوییک اس، کوییک دنده ای، کوییک آر و ساینا اس هستند.

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوق العاده شامل سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا دنده ای، کوییک دنده‌ای و کوییک آر هستند.

خودرو‌های طرح پیش فروش سایپا:

نام خودرو مبلغ علی الحساب

شاهین ۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰

تیبا صندوقدار ۴۳۵.۰۰۰.۰۰۰

سایپا ۱۵۱ ۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا دنده ای ۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰

تیبا ۲ ۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اس ۷۱۴.۰۰۰.۰۰۰

کوییک دنده ای ۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰

کوییک آر ۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰

ساینا اس ۶۵۱.۰۰۰.۰۰۰

قیمت خودرو در خودرو‌های پیش فروش در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مشخص خواهد شد. موعد تحویل خودرو‌های پیش فروش اردیبهشت تا بهمن ۱۴۰۰ است.

محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا:

نام خودرو قیمت خودرو

سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰

تیبا صندوقدار ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰

تیبا ۲ ۹۵۴.۲۶۰.۰۰۰

ساینا دنده ای ۹۳۵.۲۸۰.۰۰۰

کوییک دنده ای ۱.۲۹۷.۵۵۰.۰۰۰

کوییک آر ۱.۳۹۷.۵۵۰.۰۰۰

موعد تحویل خودروهای فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.

مجید باقری گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌های بین المللی و شیوع کرونا، با همت همه همکاران گروه، مولفه‌های جهش تولید محقق شده و روند ارائه محصولات مبین این موضوع است.

وی افزود: ایفای تعهدات معوق روند بسیار خوبی دارد و اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از محصولاتی که جزو قرعه‌کشی بوده به دلیل تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه کشی به مشتریان واگذار خواهند شد.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: با توجه به اینکه متقاضی برای دو محصول سایپا ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال کمتر از سهمیه در نظر گرفته شده بوده، لذا تمام ثبت نام کنندگان این دو محصول بدون قرعه کشی می‌توانند تکمیل وجه نمایند.

وی افزود: در قرعه کشی‌های قبلی برخی از منتخبان به دلایل مختلف از خرید خودرو انصراف می‌دادند و بر همین اساس مجوزی از کمیته خودرو اخذ کردیم تا بتوانیم رزرو منتخبان را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دهیم که این اقدام با هدف عدالت در توزیع و تلاش برای عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی بوده است.

باقری ابراز امیدواری کرد: با استمرار روند مناسب تولید و تحقق جهش تولید، حذف واسطه‌گری و همچنین افزایش عرضه محصولات در آینده به سمتی برویم که افراد بتوانند مشابه این دو خودرو، بدون انجام قرعه کشی هر محصولی را که بخواهند خریداری کنند

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جدول ذیل اعلام شد:

پیش فروش سایپا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.