کد خبر : 33520 / /
/

چاپ عکس روی فرش ماشینی

در تقویم مناسبت های مختلفی وجود دارند که نیاز است برای قدردانی از شخص خاص یا جشن گرفتن سالگرد مانند تولد یا ازدواج ملزم به تهیه هدیه ای باشیم. ایده های بسیاری برای خرید هدیه خاص وجود دارند. اما آیا تا به حال به چاپ عکس روی فرش ماشینی فکر کرده اید؟ اینکه چهره یا تصویر مورد علاقه فرد مقابل خود را روی یک فرش به وی هدیه دهید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره این ایده بیشتر صحبت کنیم و یک راه بسیار عالی برای خرید و سفارش آن نیز معرفی کنیم. در این صورت به راحتی می توانید مخاطب خود را سورپرایز و خوشحال کنید.

چاپ عکس روی فرش ماشینی

 

 

با چاپ عکس روی فرش ماشینی بیشتر آشنا شوید

ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که چاپ عکس روی فرش ماشینی به چه صورت است و با آن بیشتر آشنا شویم. برای این روش از چاپ شما نیاز به یک قالیچه ماشینی بدون طرح یا با طرح ساده دارید. فرش ها از ابعاد ۲۰ در ۳۰ تا ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۵ قابل چاپ هستند‌. هم چنین فرش باید کیفیت عالی داشته تا عکس نیز با وضوح عالی روی آن چاپ شود.

از این رو بهتر است تا از فرش با تراکم ۳۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه استفاده کرد. نخ ابریشم فرش نیز می تواند در اینجا یک مزیت بزرگ محسوب شود. سپس نیاز داریم تا یک طرح مناسب انتخاب کنیم. این تصویر می تواند یک عکس از طرف مقابل یا اینکه تصویر مورد علاقه باشد. اما باید با رزولوشن بالا و کیفیت عالی انتخاب شود. در این صورت چاپ کاملا موفقیت آمیز انجام می شود. یکی دیگر از مواردی که برای چاپ عکس روی فرش ماشینی در نظر گرفته می شود‌، ماشین چاپ مخصوص است‌.

 به عنوان مثال اگر از چاپ سابلیمیشن استفاده کنید، هم ماندگاری طرح بسیار بالا می شود و هم می توان آن را شستشو داده و بدون تغییر در رنگ مورد استفاده قرار داد. تمامی این موارد با هم امکان چاپ عکس روی فرش ارزان را فراهم می کند و به شما اجازه می دهد تا یک هدیه مقرون به صرفه اما بسیار با ارزش را انتخاب کرده تا فرد مقابل خود را سورپرایز کنید‌.

5

چاپ عکس دلخواه روی فرش ماشینی چه کاربردهایی دارد؟

در بالا بیان کردیم که چاپ روی قالیچه می تواند به عنوان یک هدیه عالی برای مناسبت خاص در نظر گرفته شود. به عنوان مثال برای روز پدر می توانید عکس همسر یا پدر خود را روی فرش به صورت تابلو فرش چاپ کنید و آن را هدیه دهید. هم چنین برای هدیه تولد یا ولنتاین هم این ایده می تواند بسیار مناسب باشد. برای موارد دیگر نیز می توان از این روش استفاده کرد.

 فرض کنید قصد تکمیل اتاق کودک برای سیسمونی را دارید و فرش مناسب که ست سیسمونی باشد پیدا نمی کنید. با استفاده از این روش می توان به راحتی طرح ست سیسمونی را روی فرش چاپ کرد و آن را در اتاق استفاده کرد. هم چنین می توان از این کار برای تبلیغات نیز استفاده کرد.

 مشتری ها و مخاطبان کسب و کار شما بسیار سورپرایز و خرسند خواهند شد که برای هدیه تبلیغاتی یک فرش کوچک با برند و شعار شرکت شما را هدیه بگیرند. هم چنین این ایده بسیار دیده خواهد و باعث افزایش سود می شود. بنابراین چاپ عکس روی فرش ماشینی مزایای بسیار زیادی دارد که شما می توانید به راحتی و سادگی از آن استفاده کنید.

سفارش و خرید چاپ عکس دلخواه روی فرش ماشینی

بعد از اینکه با چاپ عکس روی فرش ماشینی آشنا شدید و درباره اینکه چه کاربردهایی می تواند داشته باشد، اطلاعات کامل را به دست آوردید، حال نوبت به سفارش و خرید آن می شود. برای این کار بهتر است که یک چاپخانه مجهز به چاپ روی اشیای مختلف از جمله فرش را پیدا کنید.

 سپس باید فرش را تهیه کرده و عکس مورد نظر خود را نیز به چاپخانه ارائه دهید. این کار ممکن است زمان زیادی ببرد یا اینکه نتوانید مکان مناسب برای چاپ را پیدا کنید. از این رو در این جا یک راه ساده تر را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت عکسچاپ در این زمینه می تواند به راحتی این کار را برای شما انجام دهد. این سایت یک مکان تخصصی برای چاپ روی پوشاک و اشیا است.

یعنی شما می توانید به راحتی خرید تیشرت خاص جدید مانند تیشرت مردانه طرح کریسمس یا خرید تیشرت ارزان طرح دار مانند تیشرت میقولی را از این سایت انجام دهید. برای سفارش طرح یا عکس روی قالیچه نیز تنها نیاز است تا طرح یا عکس خود را به سایت بفرستید و بعد از انتخاب یک قالیچه مناسب و تایید طرح، خرید خود را انجام دهید. درست مانند خرید تیشرت آنلاین قیمت مناسب، چاپ عکس روی فرش ماشینی را هم انجام داده و آن را در سریع ترین زمان در اختیار داشته باشید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.