کد خبر : 30357 / /
/

پلان ویلای یک طبقه مدرن

پلان ویلای یک طبقه مدرن

 

 

تقریباً تمام افرادی که نسبت به ساخت یا بازسازی یک ویلا اقدام می‌کنند، تمایل دارند تا سازه آنها جذابیت زیادی داشته و از نظر سایرین، مدرن و زیبا باشد. دستیابی به این هدف نیازمند پلان ویلای یک طبقه مدرن است که به شیوه ای مناسب چیده شده باشد. در واقع این پلان به افراد کمک می‌کند تا بتوانند دورنمای کاملی از ویلای خود داشته و بدانند که ساختار آن در آینده به چه صورت خواهد بود. این موضوع مزیت های زیادی را برای آنها به همراه داشته و در مدیریت بودجه و هزینه هایشان تاثیر مثبتی دارد. با این حال اغلب افراد اطلاعات جامعی پیرامون آن نداشته و نمی داند که اصول و ویژگی های اصلی آن کدام است. مازاد بر این جزئیات کاملی پیرامون هزینه‌های این موضوع ندارند. ما در ادامه قصد داریم تا به شیوه ای دقیق پلان ویلای یک طبقه مدرن را زیر ذره‌بین نقد و بررسی خود قرار داده و جنبه‌های مختلف آن را برای شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر درحال ساخت ویلا یا طراحی آن هستید، حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید؛ چرا که یقینا این پروسه برای شما سودمند خواهد بود.

 

اهمیت استفاده از پلن برای طراحی ویلا

 

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی جزئیات مختلف پیرامون پلان ویلای یک طبقه مدرن بپردازیم، بهتر است ابتدا اهمیت این موضوع را بهتر درک کنید. در واقع داشتن یک پلن مدون و دقیق به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصوری کامل و دقیق از ویلای خود قبل از شروع ساخت آن داشته باشید. این موضوع انگیزه شما برای ادامه مسیر را مشخص ساخته و می تواند دورنمایی از آن را به شما ارائه دهد. مزیت دیگری که پلن ویلا یک طبقه مدرن برای شما به همراه دارد. شناخت دقیق متریال های به کار رفته و البته فضاها و بخش های آن است. به عبارتی شما می‌توانید به کمک این پلن، برآورد مناسبی از هزینه‌های خود داشته باشید. این فاکتور در نهایت باعث می‌شود تا بتوانید بودجه خود را به شیوه ای مناسب تر مدیریت کنید.

2

 

عامل دیگری که استفاده از پلان ویلای مدرن را برای افراد اجباری کرده، کنترل کامل بر روی پروسه ساخت ویلا است. در واقع شما به کمک داشتن یک پلان می توانید تمام جزئیات مربوط به ویلای خود را درک کرده و تمام اقدامات این پروسه از اسکلت بندی تا اجرای نما و تاسیسات را بر مبنای آن انجام دهید. این عامل باعث می شود تا پروسه ساخت ویلای شما همچون یک قطار بر روی ریلی مستقیم حرکت کرده و نتیجه نهایی مطابق میل شما باشد. مازاد بر این سبک مدرن کمک می کند تا نتایج به‌دست‌آمده شما بسیار بهتر بوده و آرامش بیشتری به ساکنان خانه القا شود.

 

ویژگی های پلان ویلای یک طبقه مدرن

 

اگرچه داشتن یک ویلای مدرن می تواند آرزوی هر کسی باشد، اما رسیدن به آن مستلزم رعایت اصول و نکات خاصی است. این پلن اصول مشخصی دارد که نتیجه آنها را نسبت به سایرین متمایز می‌کند. ما در ادامه برخی از ویژگی‌های ویلاهای مدرن را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم تا به شیوه ای دقیق تر دلیل این ادعا را درک کنید.

 

تاکید بر فضای بزرگ

 

یکی از ویژگی های شاخصی که در ویلاهای مدرن دیده می شود، تاکید بر بزرگ نمایش دادن فضاها است. این موضوع به خوبی در طراحی پلن ویلا یک طبقه مدرن قابل مشاهده است. به همین منظور هم بوده که اغلب فضاها به صورت بزرگ طراحی شده و لوازم داخلی هم با فاصله مشخصی از همدیگر قرار می گیرند. این موضوع به نوبه خود باعث شده تا از بی نظمی موجود در ویلا جلوگیری شده و آرامش خاطر بیشتری به ساکنین القا شود.

 

نورپردازی

 

یکی دیگر از مولفه های مهمی که در طراحی ویلا اهمیت زیادی به آن داده می شود، نورپردازی آن است. در واقع سبک مدرن تاکید زیادی بر روی این موضوع دارد. به همین جهت غالباً پنجره های موجود در این سبک بزرگ بوده و نور بیشتری وارد فضا می شود. افزون بر این موارد در طراحی داخلی ویلا هم از لامپ ها و ابزارهای روشن کننده متنوعی استفاده می‌شود که مجموع آنها در کنار همدیگر می تواند موجب درخشش بیشتر فضای داخلی خانه ها شود. با این حال اغلب طراحان برای ساخت ویلا بر روی نور طبیعی تمرکز دارند. همین عامل باعث شده تا فضای ویژه ای برای پنجره ها و نورگیر ها در طراحی پلان ویلای یک طبقه مدرن در نظر بگیرد.

3

 

محوطه سازی

 

محوطه سازی هم به عنوان موضوع مهم دیگری تلقی می شود که در طراحی ویلا اهمیت بسیار زیادی دارد. در حقیقت سبک مدرن بر روی محوطه سازی ساده و به دور از شلوغی تاکید دارد. به همین جهت پله های عریض، درختان اندک، بوته ها و… از جمله مهمترین ویژگی هایی است که در طراحی پلان ویلای یک طبقه مدرن به چشم می خورد. البته باید عنوان کنیم که طراحی ویلای مدرن جنبه ها و البته نکات بسیار بیشتری دارد که مجموع آنها در کنار هم دیگر باعث شده تا این روش بیش از پیش نیازمند تخصص و دانش اختصاصی باشد.

 

هزینه پلان ویلای یک طبقه مدرن

 

هزینه طراحی پلان ویلایی یک طبقه مدرن را می توان فاکتور بسیار مهمی دانست که اغلب مالکان تاکید زیادی بر روی آن دارند. در حقیقت آن ها تمایل دارند تا طراحی و ساخت ویلای شان کمترین هزینه ممکن را به دنبال داشته باشد. خوشبختانه سبک مدرن عموما اجرای کم هزینه تری نسبت به سایر سبک ها دارد. همین عامل باعث شده تا از لحاظ هزینه یک انتخاب بسیار به صرفه باشد. با این حال تعیین قیمت دقیق آن به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. برای مثال نوع متریال به کار رفته، شرکت طراحی کننده، ابعاد زمین و… از دیگر مولفه هایی است که می تواند این قیمت را تغییر دهد. این عامل در اغلب موارد باعث سردرگمی افراد می شود.

 

ما در گروه باغ ایرانی نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم کمترین تعرفه را برای طراحی پلان ویلای یک طبقه مدرن دریافت کنیم. افزون بر این موارد ما بهترین مدل ها را اجرا کرده و سعی داریم تا نیازهای کاربران را در بهترین شکل ممکن پیاده کنیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما در گروه باغ ایرانی تماس حاصل فرمایید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.