کد خبر : 1085 / /
/

قتل دلخراش دو پسر جوان همه را ترساند/ قاتل سلاح گرم داشت!

علی و مجید دوست های صمیمی بخاطر کشتن سگ های گله قربانی شدند و به قتل رسیدند.

قتل دلخراش دو پسر جوان همه را ترساند/ قاتل سلاح گرم داشت!

مجید ترابی و علی عباسی به طرز هولناکی توسط حمید و حسن 2 برادر انتقام جو  به سبک فیلم های  هالیوودی با سلاح گرم قربانی شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،  فروردین سال 99 انتقام سگ کشی برادران تفنگ به دست، 2 خانواده مشهدی را سیاهپوش کرد لحظه ای که مجید ترابی و علی عباسی طبق برنامه روزانه، گله گوسفندان را به صحرا  می‌بردند فکرش را هم نمی کردند که به قتلگاه خود می روند. تنها چند دقیقه بعد از ترک خانه صداهای پی در پی شلیک گلوله وینچستر و دولول  مادری را برای همیشه چشم به انتظار گذاشت.

چند روز پیش؛ قبل از این قتل خونین جوانان روستای گل مکار مشهد کل کل بچه گانه ای سر سگ های گله راه انداخته بودند آن ها با کشتن سگ ها از یکدیگر انتقام می‌گرفتند. این ماجرا تا جایی پیش رفت که 2 برادر دست به جنایت خونینی زدند.

قربانی شدن مجید ترابی و دوستش در مشهد/قتل در مشهد

مجید که از کار تعویض روغنی خسته شده بود با علی دوستش در خرید گوسفند شریک می‌شود جمعه 15 فروردین سال 99  مجید و علی،  قصد داشتند تا گله خودشان را برای چرا به صحرا ببرند. غافل از اینکه 2 برادر آن ها را اشتباهی به جای فامیل هایشان به قصد انتقام با سلاح گرم به قتل رسانند.

چند روز پیش چند تن از بستگان علی سگ برادران قاتل را کشته بودند همین اقدام کافی بود تا قاتل ها به فکر انتقام باشند و نقشه خود را عملی کنند.

مجید و علی پس از مواجهه با 2 موتور سوار در صحرا هدف تیراندازی قرار می گیرند که درپی این حادثه علی و  مجید کشته شدند.

شناسایی و دستگیری قاتل های 2 مرد مشهدی

بعد از متواری شدن برادر های قاتل یکی از آن ها چند روز بعد به دلیل ضربه ای که به سرش در درگیری خورده بود، خون بالا می‌آورد که پس از بستری شدن در بیمارستان توسط پلیس شناسایی و بازداشت می ‌شود برادر دیگر در حال حاضر متواری و تا این لحظه دستگیر نشده است.

مادر مجید ترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار کرد : مجید با شریک خود علی گوسفند هایشان را به صحرا می‌بردند که توسط 2 برادر با سلاح وینچستر و دولول به قتل رسیدند.

وی درباره انگیزه برادران قاتل ادامه داد : آن ها با فامیل هایمان بر سر سگ درگیری داشتند و سگ های یکدیگر را می‌کشتند قاتلان برای انتقام گیری پسرم علی  را با اسلحه به قتل رساندند.

پشت پرده تیراندازی خونین در مشهد / 2 مرد کشته شدند.

مادر داغدیده افزود : مجید و علی از درگیری های شب قبل از حادثه اطلاع داشتند. قاتل علی پس از ضربه ای که به سرش در درگیری زده شد خون بالا می‌آورد  او پس از مراجعه به بیمارستان به اتهام قتل دستگیر شد.

وی ادامه داد : قاتل پسر من در حال حاضر فراری و دستگیر نشده است اما قاتل علی عباسی که بازداشت شده است انگیزه قتل را اینگونه بیان می‌کند که ما قصد داشتیم سگ هارا بکشیم حتی علی و مجید را اشتباهی به جای فامیل هایشان  به قتل رساندیم.

مادر مجید ادامه داد : مجید از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و به قتل رسید. پسر من و علی عباسی  بی‌گناه بودند من فقط می‌خواهم قاتل پسرم دستگیر و مجازات شود که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.