کد خبر : 1062 / /
/

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

پسر عصبانی خانواده را به گلوله بست/ قتل عام خانوداگی همه را ترساند

مرد جوانی که به خاطر فساد اخلاقی اعضای خانواده اش را قتل عام کرده بود با تحقیقات پلیس هند شناسایی و بازداشت شد.

پسر عصبانی خانواده را به گلوله بست/ قتل عام خانوداگی همه را ترساند

عصبانیت مرد باعث قتل شد. در پی قتل عام خانوادگی مرد بی رحم خودش با پلیس تماس گرفت. قتل وحشتناک با سلاح گرم اتفاق افتاد. پسر بی رحم بعد از قتل وانمود کرد که دشمنان پدرش خانواده را به قتل رساندند.آخرین اخبار مربوط به قتل را در سایت خبرآزاد بخوانید. 

 مرد بی رحم 4 عضو خانواده اش را قتل عام کرد.مرد جوانی که به خاطر فساد اخلاقی اعضای خانواده اش را قتل عام کرده بود با تحقیقات پلیس هند شناسایی و بازداشت شد. متهم محکوم شده که با برنامه ریزی قبلی 4 عضو خانواده اش را قتل عام کرده است.

اطلاعات پلیس هند نشان داد که متهم وقتی متوجه شد اعضای خانواده اش با فساد اخلاقی او مخالف و عصبانی هستند زمانی که قربانیان مسابقه کشتی را تماشا می کردند به سراغشان رفته و با اسلحه آن ها را به قتل رسانده است.

گزارش افسر پرونده نشان داد که متهم پس از قتل بسیار خونسرد با پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که مردانی که بارها پدرش را تهدید به مرگ کردند و با او دشمنی داشتند هنگامی که وی در خانه نبوده اعضای خانواده اش را قتل عام کردند اما با این وجود با توجه به تناقض گویی های وی در 7 روز بازجویی مداوم او لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که اعضای خانواده اش را تنها به خاطر این که او یک جوان با فساد اخلاقی است  و خانواده اش از این موضوع عصبانی بودند به قتل رسانده است.

دختر جوان پدرش را به قتل رساند

 عصر دیروز ماموران پلیس کرج در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی با ضربه‌های چاقو در خانه‌اش در کمالشهر قرار گرفتند. تیم جنایی همراه بازپرس ویژه قتل کرج در محل حاضر شد. با بررسی پیکر این مرد مشخص شد مرد میانسال با ضربه‌های چاقو فوت کرده است. خانواده این مرد در تحقیقات مقدماتی مدعی شدند این مرد با چاقو خودزنی کرده است. بررسی نحوه ضربه‌های چاقو نشان داد مرگ او نمی‌توانست خودزنی باشد و به قتل رسیده است.

تحقیقات از خانواده این مرد آغاز شد که یکی از دختران او به قتل اعتراف کرد و گفت: پدرم مردی خشن بود و هر وقت عصبانی می‌شد ما را کتک می‌زد. امروز هم سر سفره عصبانی شد که من چاقو برداشتم و به او حمله کردم و چند ضربه به پدرم زدم که باعث مرگش شد. بعد هم با صحنه‌سازی سعی داشتم مرگش را خودکشی نشان دهم که راز قتل خیلی زود فاش شد.

متهم پس از بازجویی و اعتراف به این قتل به دادسرا منتقل شد تا بازپرس جنایی درباره او تصمیم‌گیری کند.

پدر زن بیچاره به دست دامادش به قتل رسید

قتل

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل یک نزاع خانوادگی طی کمتر از ۲ ساعت خبر داد. این قتل خانوادگی به علت  نداشتن توانایی و مهارت کنترل خشم رخ داد. 

سرهنگ رضا محمدرضایی شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: روز شنبه گزارش یک نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی افزود: در این نزاع داماد خانواده، پدر زن خود را با ضربات چاقو مجروح می کند که آن فرد به بیمارستان اعزام می شود اما به سبب شدت جراحات وارده فوت می کند.

محمدرضایی با بیان اینکه ضارب پس از اطلاع از فوت پدر زن خود اقدام به فرار می کند، ادامه داد: با تلاش و سرعت عمل ماموران پاسگاه انتظامی ساردوئیه عامل قتل دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی جیرفت علت این قتل را اختلاف خانوادگی برشمرد و گفت: نداشتن توانایی و مهارت کنترل خشم در موقع بروز تنش باعث رقم خوردن حوادث جبران ناپذیر می شود.

شهرستان جیرفت در ۲۴۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نوجوان 16 ساله پس از کشتن زن دادش خود خودکشی کرد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: نوجوانی 16 ساله به دلیل اختلاف با برادرش در شهرک "رکن‌آباد" شیراز وی را مجروح و سپس به زندگی خود و زن برادرش پایان داد.

سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهرک "رکن‌آباد" شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه و تحقیق از اهالی محل مطلع شدند که نوجوانی 16 ساله به دلیل اختلاف با برادرش(22 ساله) او را با یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجروح و سپس به سمت زن برادرش (19 ساله) شلیک و وی را به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس خاطر نشان کرد: قاتل 16 ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با همان اسلحه یک تیر به سرش شلیک و به زندگی خود نیز پایان داده است.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل کنند و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران و مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.

برادر عصبانی خواهرش را به قتل رساند

قتل

ماموران انتظامی شهرستان اراک لحظاتی بعد از وقوع قتل در یکی از محله‌های شهر  قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان جزئیات این خبر گفت: صبح امروز با گزارشی از وقوع قتل در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله تیم‌های پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ مختاری افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل، مشخص شد که پسر خانواده، خواهر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رسانده و از منزل خارج شده است.

او اضافه کرد: بعد از گذشت دقایقی از وقوع قتل و با توجه به مشخصات به دست آمده، تیمی از ماموران گشت کلانتری ۱۳ حافظیه موفق شدند، فرد قاتل را زمانی که در کنار خیابان اصلی منتظر تاکسی برای ترک محل بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک بیان کرد: در بازجویی‌های اولیه، قاتل اعتراف کرد که خواهرش را به علت برخی اختلافات خانوادگی به قتل رسانده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

​رئیس پلیس اهواز گفت: درپی وقوع یک فقره نزاع طایفه ای منجر به قتل در منطقه کمپلو اهواز ، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور بموقع ماموران پلیس قاتل و یک نفر دیگر در این رابطه دستگیر و نزاع طایفه ای خاتمه یافت.

سرهنگ دالوند اظهار داشت:تلاش جهت دستگیری سایر عوامل نزاع و درگیری  کماکان ادامه دارد .

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.