زندگی خصوصی نصرالله رادش از زن اول و دوم تا مشکلات روحی / تصاویر دیده نشده

کد خبر: 1066770

نصرالله رادش (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان) هنرپیشه اهل ایران است.

زندگی خصوصی نصرالله رادش از زن اول و دوم تا مشکلات روحی / تصاویر دیده نشده

نصرالله رادش (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان) هنرپیشه اهل ایران است. آوازه نصرالله رادش به خاطر بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون است. نصرالله رادش با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد. نصرالله رادش با حضور در مجموعه‌هایی نظیر ساعت خوش، روزگار جوانی و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. نصرالله رادش پس از چند سال وقفه، نام رادش با بازی در نقش «حیف نون» در مجموعهٔ «باغ مظفر» و یک روبات در مجموعهٔ مسافران، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

پست جدید نصرالله رادش

 نصرالله رادش با انتشار این عکس نوشت:

من کیم؟

تنها که میشویم ، خلوت که میکنیم، فرصت داریم هر آنچه خود چسبانیده ایم بخود و نیز دیگران بما

را از تن بکنیم.

من نصرالله رادشِ بازیگر نیستم.

تنهاییم بمن گفت، من هیچم!ت. 

نصرالله رادش

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش متولد 12 آذر 1345 در آبادان، بازیگر است. فوق دیپلم تئاتر دارد، تا سن 14 سالگی آبدان بود و با شروع جنگ در سال 59 به تهران مهاجرت کردند شروع طوفانی در تلویزیون داشت ولی بعدها به خاطر شغل دوم از بازیگری کمی دور شد.

پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند، در یک خانواده 9 نفری با 7 بچه بدنیا آمد که خودش فرزند آخری است، از بچگی شکمو هست و می گوید الانم هست.

نصرالله رادش

 

ازدواج اول

نصرالله رادش ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پرهام است. اما 8 سال بعد از همسرش جدا شد می گوید : همسر سابقم می گفت که هنوز هم می بینمش فکر میکنه حرف حرف خودمه، اما اصلا اینجوری نیست، در مورد زمان طلاق می گوید : من خیلی بهش وابسته بودم وقتی که تصمیم گرفت با من زندگی نکنه خیلی داغون شدم.

نصرالله رادش

ازدواج دوم

نصرالله رادش بالاخره عکس همسر دوم خود را منتشر کرد، وی که علاقه ای به انتشار تمام رخ همسر دومش ندارد، در پستی برای همسرش نوشت : خدایا قدرشناسی را بمن هدیه بنما️ …

نصرالله رادش

علایق پسر و خودش

پسرش فوتبالی است و طرفدار استقلال است، موسیقی دوست داره و به زبان انگلیسی و شنا هم علاقه دارد، نصرلله رادش می گوید به غرب تهران علاقه دارد!

نصرالله رادش

دوستی با نادر سلیمانی

در زمان دانشجویی در دانش سرای نیاوران با نادر سلیمانی آشنا شد و هنوز بعد از سالها ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و دوست صمیمی هم هستند.

شروع فعالیت

من یک دوره دو ساله را در زمینه بازیگری گذراندم، از سال 68 تا 70 در فرهنگسرای نیاوران تئاتر کار کردم، فوق دیپلم تئاتر را هم گرفتم که آقای مدیری من را انتخاب کردند و شروع به همکاری کردیم. شروع کار هنری ام با همکاری مهران مدیری رقم خورد، بعد از مجموعه پرواز 57 در سال 1372 و ساعت خوش در سال 73 سومین همکاری ام با ایشان است.

نصرالله رادش

علت کم کاری و علاقه به بازیگردانی

من بازیگردانی را خیلی دوست دارم. اما قبلنا یک مدلی بودم که نمی دانم اسمش را بگذارم تنبلی یا نداشتن روابط عمومی خوب؛ آن اوایل خیال می کردم اگر بازیگری خوب باشد همین کافی است و خودشان می آیند دنبالش، اما این طور نبود. بازیگر خودش باید دنبال نقش برود، اما من زیر بار این قاعده نمی رفتم شاید یکی از دلایل کم کاری ام هم همین است بلد نیستم با ارتباطات برای خودم کار بتراشم، اصولا انسان سمجی نیستم.

هنرهای دستی

کلا از قدیم به کارها و هنرهای دستی علاقه زیادی دارم. خودم هم یک کارهایی در این زمینه می کنم، مثلا صورتک سازی با گل و سفال را خیلی دوست دارم و همین الان هم انجام می دهم، زمان دانشجویی با خمیرهایی که از وسط نان در می آوردیم هم مجسمه و صورتک درست می کردم. بعدها این کار را جدی تر ادامه دادم. الان با خمیر گل چینی و گل سفال کار می کنم و کارهایم را به این و آن هدیه می دهم، رادش بخشی از فعالیت هایش صرف تدرس بازیگری و تئاتر می شود.

نصرالله رادش

شهرت

او محبوب ترین ستاره ساعت خوش در سال 74 بود در سال 1385 در سریال باغ مظفر مهران مدیری در نقش حیف نون دوباره درخشید و با دیالوگ هایش سال ها لفظ حیف نون را وارد صحبت های عامیانه مردم و طنز روزه مره آنها کرد

خصوصیات اخلاقی نصرالله رادش

گم شدن و پیدا نکردن آدرس ها! نصرالله رادش از بچگی آدرس ها را گم میکند و این فقط شامل خیابان ها و بزرگراه ها نبوده و بعضا شامل آپارتمان ها هم میشود.

نمی تواند رانندگی کند. (این موضوع میتواند بی ارتباط با مشکل در پیدا کردن آدرس ها نباشد!)

نصرالله رادش از بچگی شکمو است!

به کارها و هنرهای دستی علاقه زیادی دارد (صورتک سازی با گل و سفال را خیلی دوست دارد و انجام می دهد، زمان دانشجویی با خمیرهایی که از وسط نان در می آورد مجسمه و صورتک درست می کرد. بعدها این کار را جدی تر ادامه داد و در حال حاضر میتواند با خمیر گل چینی و گل سفال کار کند اما کارهای دست خود را نمی فروشد و به نزدیکان و دوستانش هدیه می دهد.

نصرالله رادش در کنار فعالیت هایش زمانی را صرف تدریس بازیگری و تئاتر می کند.

نصرالله رادش

بزرگترین نقص زندگی

از بچگی آدرس ها را گم میکند و تا الان هم با این مشکل روبرو هست تا حدی که وارد یه ساختمان بزرگ هم بشه درب خروجیش را گم میکند، ولی بخاطر اینکه نیت کرده بود تا وقتی که مادرش زنده است این راز رو نگفته بود، به این دلیل رانندگی نمی تواند بکند.

نصرالله رادش از بیماری عذاب آورش پرده برداشت: نشستم وسط خیابان و عربده می کشیدم که خدایا چرا این درد را دارم؟/فقط سه نفر شهرت من را در ایران داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها