اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

ترور رئیس قوه قضائیه در هواپیما | نقص فنی هواپیما حامل اژه ای + جزئیات

پرواز شب گذشته هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر بوشهر-تهران به دلیل بدی آب و هوا به فرودگاه اصفهان رفت و قبل از فرود با نقص فنی هم مواجه شد.

ترور رئیس قوه قضائیه در هواپیما | نقص فنی هواپیما حامل اژه ای + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

هواپیمای فوکر ۱۰۰ ایران‌ایر شب گذشته و حوالی ساعت ۲۱ از بوشهر به حوالی تهران رسیده بود و قبل از فرود در فرودگاه مهرآباد به دلیل وقوع طوفان و بدی آب‌وهوا خلبان تصمیم گرفت به فرودگاه اصفهان به عنوان فرودگاه جایگزین برود.

ترور اژه ای

اژه ای

این هواپیما به همین دلیل به اصفهان تغییر مسیر داد، اما در حوالی اصفهان با نقص فنی در سیستم ایرکاندیشن یا سیستم هوای فشرده مواجه شد. به همین سبب خلبان بر اساس پروتکل‌ها ارتفاع خود را قبل از فرود کاهش داد و نهایتا به سلامت و بدون مشکل در ساعت ۲۲:۰۶ در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از سازمان هواپیمایی، این هواپیما ۱۰۷ مسافر داشت که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای و همراهان او نیز در این پرواز حضور داشتند. نهایتا رییس‌قوه قضاییه با پروازی دیگر به تهران بازگشتند، اما مقرر شده تا هواپیمای دیگری از تهران به اصفهان پرواز کند و مسافران باقی مانده این پرواز را به پایتخت بیاورد.

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هیچ یک از مسافران و خدمه در این پرواز صدمه‌ای ندیده و به دلیل افت فشار کابین، ماسک‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته و هواپیما بدون مشکل در اصفهان فرود آمد.

دیدگاه خود را ارسال کنید