کد خبر : 13201 / /
/

خودروی پر طرفدار ۵ میلیون ارزان شد/ ارزانترین وگرانترین خودرو چند؟

امروز دوشنبه ۲۰ دی قیمت خودرو نوسان داشت؛ سمند سورن ELX هم پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و امروز ۲۷۰ میلیون تومان معامله شد.

خودروی پر طرفدار ۵ میلیون ارزان شد/ ارزانترین وگرانترین خودرو چند؟

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ نوسانی بین یک تا شش میلیون تومان را تجربه کرد.

سمند سورن ELX هم پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و امروز ۲۷۰ میلیون تومان معامله شد. قیمت انواع پژو امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ کاهش یافت. پژو پارس امروز چهار میلیون تومان افزایش یافت و ۲۷۹ میلیون تومان به فروش رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای یک میلیون کاهش یافت و ۳۶۸ میلیون تومان معامله شد و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با دو میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۵۵۴ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو هم امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۲۷۰ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ نوسانی یک تا چهار میلیونی را تجربه کرد. پراید ۱۱۱ امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۸۹ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با سه میلیون تومان افزایش به ۱۷۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ با دو میلیون تومان افزایش به ۱۶۲ میلیون تومان رسید.

در حالیکه سایپا ۱۵۱ امروز یک میلیون تومان ارزان شد و ۱۶۸ میلیون تومان به فروش رسید. سایپا ۱۵۱ پلاس هم امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۸۱ میلیون تومان رسید. قیمت تیبا امروز دوشنبه ۲۰ دی با یک میلیون تومان کاهش بخ ۱۸۴ میلیون تومان، قیمت تیبا دو با همین نرخ کاهش قیمت به ۱۸۷ میلیون تومان و قیمت تیبا دو پلاس با چهار میلیون تومان افزایش به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است.

رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهای ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده‌ رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمندLx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران‌خودرو به حساب می آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتورEF۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

خودرو قیمت یکشنبه قیمت امروز
وانت آریسان ۲۰۵ میلیون تومان ۲۰۰ میلیون تومان
سمند Lx ۲۶۲ میلیون تومان ۲۶۲ میلیون تومان
سمند EF۷ ۲۶۴ میلیون تومان ۲۶۴ میلیون تومان
سمند EF۷ دوگانه‌سوز ۳۵۴ میلیون تومان ۳۵۳ میلیون تومان
سمند سورن Elx ۲۷۵ میلیون تومان ۲۷۰ میلیون تومان
دنا تیپ یک ۳۶۵ میلیون تومان ۳۶۸ میلیون تومان
دنا پلاس دنده ای توربو ۴۹۸  میلیون تومان ۴۹۸  میلیون تومان
دناپلاس توربو اتوماتیک ۵۳۳ میلیون تومان ۵۲۷ میلیون تومان
پژو ۴۰۵ ۲۷۵ میلیون تومان ۲۷۵ میلیون تومان
پژو پارس ۲۸۳ میلیون تومان ۲۷۹ میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک ۳۹۵ میلیون تومان ۳۹۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ دنده ای ۳۶۹ میلیون تومان ۳۶۸ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۵۶ میلیون تومان ۵۵۴ میلیون تومان
رانا Lx ۲۵۰ میلیون تومان ۲۴۸ میلیون تومان
رانا پلاس ۲۷۵ میلیون تومان ۲۷۰ میلیون تومان
تارا دنده ای ۴۳۰ میلیون تومان ۴۲۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۷۴ میلیون تومان ۲۷۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۳۲۰ میلیون تومان ۳۲۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۳۲۲ میلیون تومان ۳۲۲ میلیون تومان
تندر ۹۰ ۴۴۵ میلیون تومان ۴۴۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۰۸ یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان
هایما S۵ ۸۰۵ میلیون تومان ۸۰۰ میلیون تومان
هایما S۷ ۸۷۰ میلیون تومان ۸۷۰ میلیون تومان
سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
پژو ۵۰۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان
منبع: مشرق

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.