کد خبر : 12881 / /
/

قیمت های سرسام آور ویلا در شمال+جدول

با توجه به آگهی‌های دیوار و قیمت ویلا در استان گیلان، لیستی از متوسط قیمت خرید ویلا در بعضی از شهرهای این استان به همراه درصد تغییر قیمت در یک سال گذشته به دست آمده است.

قیمت های سرسام آور ویلا در شمال+جدول

بر اساس قیمت ویلا در گیلان و آگهی‌های فروش ویلا در نیازمندی‌های دیوار، فهرستی از متوسط قیمت خرید ویلا به دست آمده است. همچنین در جدول زیر درصد تغییرات قیمت در یک سال گذشته ذکر شده است.

بنا بر اطلاعات جدول زیر، بندر انزلی با ۶۴ درصد رشد قیمت و رودسر با ۵۲ درصد رشد قیمت ویلا در بین شهرهای زیر بیش‌ترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

همچنین قیمت ویلا در شهرهای رشت ۳۹ درصد و تالش ۳۶ درصد رشد داشته است. متوسط قیمت ویلا در شهر رشت در آذر ۱۴۰۰ به متوسط هر متر مربع ۶٫۱ میلیون تومان ثبت شده است.

کدام شهر کم‌ترین افزایش را ثبت کرد؟

شهر لاهیجان در یک سال گذشته حدود ۹ درصد رشد را ثبت کرده است که در بین شهرهای زیر کم‌ترین افزایش را ثبت کرده است. متوسط قیمت خرید ویلا در شهر لاهیجان در آذر ۱۴۰۰ حدود ۷٫۷ میلیون تومان اعلام شد.

اما نکته قابل توجه آن است که قیمت ویلا در لاهیجان از آبان ۱۴۰۰ تا آذر ۱۴۰۰ حدود ۱۲ درصد رشد کرد اما در یک سال گذشته ۹ درصد رشد کرده است./تجارت‌نیوز

1_page-0001-2

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.