کد خبر : 12665 / /
/

تسهیلات متفاوت دولت رئیسی برای شخصی سازان / وام خودمالکی چیست و چه شرایطی دارد؟

برای کسانی که به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه‌ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

تسهیلات متفاوت دولت رئیسی برای شخصی سازان / وام خودمالکی چیست و چه شرایطی دارد؟

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: برای ثبت نام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه شهر‌های کشور و همه روستا‌ها برای این دسته از متقاضیان باز است. هرکسی با هر تعدادی که در پروانه‌اش درج شده امکان ثبت‌نام و اخذ تسهیلات خودمالکی را دارد.

معاون مسکن و ساختمان پیش‌تر نیز اعلام کرده بود: برای کسانی که به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه‌ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند. بر اساس سقف تعیین‌شده که در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، مراکز استان‌های بیش از یک میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. همچنین متقاضیان در روستا‌ها تا ۲۵۰ میلیون تومان امکان استفاده از تسهیلات خودمالکی را دارند.

به گفته محمودزاده متقاضیان می‌توانند در سامانه نهضت ملی مسکن از طریق بانک عامل و یا نهاد‌های دیگری که در حوزه مسکن فعالیت می‌کنند، ثبت‌نام کنند./ باشگاه خبرنگاران

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.