کد خبر : 16555 / /
/

مراکز بارگیری محصولات آهنی در تهران (سال ۱۴۰۱)

مراکز بارگیری محصولات آهنی در تهران (سال ۱۴۰۱)

 

آهن نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. از ساخت و ساز وسایل مختلفی که نبود آن‌ها می‌تواند کارهای ما را مختل کند تا ساخت اسکلت ساختمان‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم یا برای کار به آن‌ها نیاز داریم. آهن، با توجه به ویژگی‌های بسیار مهم و مفیدی که دارد، در تاریخ تمدن بشری، نقش بسیار پررنگی بازی کرده است. اما با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و به وجود آمدن نیازهای جدیدتر برای تولید محصولات، استفاده از این ماده هم به شکل اولیه باقی نمانده است. آلیاژهای آهنی متنوعی توسعه یافته و در بازار محصولات مختلفی که بر پایه‌ی آن‌ها ساخته شده است، دیده می‌شود. در ادامه، درباره مراکز بارگیری محصولات آهنی در تهران ، بیشتر صحبت می‌کنیم.

کدام محصولات آهنی برای خرید مناسب است؟

پاسخ به این سوال، کاملا بستگی به شرایط شما و نیاز به محصول دارد. در برخی از شرایط، خرید یک محصول که با استفاده از آهن معمولی ساخته شده است، می‌تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف کند. اما برخی از اوقات هم هستند که برای یک پروژه نیاز به استفاده از مواد اولیه‌ای دارید که استحکام بسیار بالایی برای شما به ارمغان بیاورد. در چنین شرایطی بهتر است که از محصولات آلیاژی آهن استفاده کنید که تقویت شده‌اند و ویژگی‌های بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورند. فولاد، شاید پر استفاده‌ترین آلیاژ آهنی باشد. در بسیاری از صنایع و حتی کاربردهای ساختمانی و ساخت کالاهای روزمره، استفاده از فولاد، شاید از خود آهن هم بیشتر باشد.

اما فولاد و آهن، مقاطع مختلفی دارند. معمولا استفاده از این فلزات، به صورت شمش خام چندان رایج نیست. در صورتی که بخواهید با فولاد یا آهن، محصولی تولید کنید، معمولا از مقاطع فولادی استفاده می‌کنند. برای مثال تسمه استیل یکی از این مقاطع است. تسمه‌ها، برش‌های مربع یا مستطیلی از فلز هستند که با ضخامت‌های مشخص تولید و به بازار عرضه می‌شوند. استیل هم یکی از مشتقات آلیاژهای فولادی است که استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر زنگ زدگی هم مقاوم است. برای خرید تسمه استیل در تهران، می‌توانید فروشگاه‌های بسیار زیادی را پیدا کنید. برای استعلام قیمت این محصول هم اگر قصد تماس ندارید، وبسایت‌های بسیار زیادی هستد که به صورت آنلاین این خدمت را به شما ارائه می‌کنند.

مراکز خرید معتبر محصولات آهنی در تهران

با توجه به اندازه‌ی بزرگی که این بازار دارد و حجم زیاد تراکنش‌های مالی، برخی از فروشندگان متاسفانه جنس اصل به مشتری ارائه نمی‌کنند. یا این که جنس‌ها را با مشخصات واقعی به شما عرضه نمی‌دارند. برای همین بهتر است که از فروشگاه‌ها و افرادی خریداری کنید که به آن‌ها اعتماد دارید. برای پیدا کردن چنین مراکز فروشی، چند راه پیش رو دارید. یکی از آن‌ها که احتمالا معرفی آشنایان است. اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که از این محصولات به صورت پیوسته خرید می‌کند، احتمالا شناخت خوبی هم از فروشندگان معتبر داشته باشد که اجناس با کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کنند. اما در صورتی که چنین انتخابی برای شما وجود ندارد، بهتر است که راه‌های دیگر را امتحان کنید.

مطالعه بیشتر: پرکاربردترین انواع میلگرد در ساختمان سازی

یکی دیگر از راه‌ها، این است که خودتان به اندازه‌ی کافی اطلاعات داشته باشید که بتوانید محصولات اصل را از غیر اصل و تقلبی جدا کنید. برای این کار، یکی از بهترین انتخاب‌ها، جستجوی آنلاین است. امروزه با همه‌گیر شدن اینترنت و موج آنلاین شدن کسب و کارها، می‌توانید اطلاعات کافی و مناسب را درباره‌ی بسیار از محصولات از کانال‌های متنوع پیدا کنید. برای این کار کافی است که کلیدواژه‌ی مد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا محتوای مورد نظر شما را پیدا کند. درباره‌ی هر محصولی که بخواهید احتمالا وبسایت‌های فراوانی هستند که اطلاعات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای مثال فکر کنید که یکی از محصولاتی که برای خرید آن‌ها به دنبال کسب اطلاعات هستید، تیرآهن یا میلگرد باشد. با جستجو کردن نام مدل مد نظر، احتمالا چند وبسایت در نتایج اول برای شما نمایش داده خواهد شد. مانند: آهن آنلاین، آهن پخش، آرسینکو ، اصفهان آهن. فرض کنید روی وبسایتی به اسم آرسینکو کلیک می‌کنید تا محتوا را مشاهده کنید. احتمالا داده‌های زیادی از جمله چیستی، ویژگی‌ها، کاربردها و انواع محصول در صفحه پیدا کنید. اگر خوش‌شانس باشید، احتمالا وبسایت مورد نظر قیمت‌های به روز محصولاتی که دنبال آن‌ها می‌گردید هم در این صفحه قرار داده باشد و شما بتوانید به راحتی بدون مراجعه به بازار یا وقت گذاشتن برای تماس، اطلاعات مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

3

وبسایت‌هایی که در محصولات مختلفی رده‌های بالای موتورهای جستجو را در اختیار دارند، «معمولا» خودشان هم فروشگاه‌های معتبر و با سابقه‌ای محسوب می‌شوند. پس در صورتی که هیچ ایده‌ای درباره‌ی این که از چه کسی محصول را خریداری کنید، نداشته باشید، می‌توانید به این گزینه‌ها هم فکر کنید. فقط این نکته را مد نظر داشته باشید که فروشگاه مورد نظر در شهر شما یا نزدیکی آن باشد تا با هزینه‌ی حمل و نقل معقولی بتوانید خرید خود را انجام دهید. برخی اوقات هزینه‌ی حمل می‌تواند درصد قابل توجهی از تمام هزینه را در بر بگیرد.

بهترین مراکز خرید آهن در تهران

اینگونه محصولاتی صنعتی که مشتریان مخصوص به خود را دارد، معمولا در همه جا به راحتی فروخته نمی‌شوند. با توجه به ویژگی‌های خاص آهن، افتتاح فروشگاه برای آن، کمی چالش برانگیز هم هست. برای همین نمی‌توانید در همه جای شهر، به این فروشگاه‌ها دسترسی داشته باشید. در شهرهای بزرگ، یا صنعتی و تولیدکننده، معمولا جاهایی به عنوان بورس یا مرکز فروش آّهن پیدا می‌شود. این مکان در تهران، در منطقه ۱۸ و محله امام خمینی قرار دارد. بازار آهن شادآباد، یکی از بزرگترین بورس‌های آهن در ایران است که بسیار از صاحبان صنایع، مواد اولیه‌ی مورد نیاز خود را از آن جا تهیه می‌کنند.

کسانی که در این بازار فعالیت دارند، معمولا از بازیگران اصلی آهن در ایران هستند و برای همین با مراجعه به آن جا احتمالا می‌توانید شرایط و قیمت مناسب‌تری برای خرید محصول مورد نظر خود پیدا کنید. البته اگر میزان خرید شما از حد مشخصی فراتر باشد، احتمالا تنها کسانی که توانایی تامین سفارش شما را با قیمت مقرون به صرفه داشته باشند، در همین بازار پیدا کنید. با توجه به تنوع فروشندگان، امکان مقایسه و انتخاب بهترین شرایط هم در این مکان برای شما مهیا است. البته خیلی از فروشگا‌ه‌های بازار شادآباد، وبسایت هم دارند و بدون مراجعه حضوری می‌توانید از قیمت‌ها و شرایط خرید آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

یکی دیگر از مراکز خرید آهن در ایران، در شهر اصفهان است. این شهر که با کارخانه‌های ذوب آهن و فولاد مبارکه یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان محصولات آهنی و فولادی درایران است، فروشگاه‌های زیادی هم دارد. البته با توجه به حضور این دو کارخانه‌ی بزرگ، فروش آن‌ها معمولا به کسب و کارهای دیگر به صورت شمش‌های خام است. اما می‌توانید در این شهر، فروش‌های خرده‌تر هم انجام دهید. اگر در جنوب ایران فعالیت می‌کنید یا به هر دلیلی تمایل دارید سفارش شما به این محدوده منتقل شود، خرید از اصفهان می‌تواند هزینه‌های حمل و نقل شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

آدرس سایت: https://rsin.co.ir/

شماره تلفن:

021-66674420 | 021-66671990

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.