کد خبر : 17642 / /
/

معرفی انواع پودر گینر یونیورسال

بدنسازی یا پرورش اندام یکی از رشته‌های ورزشی است که این روزها مخاطبین زیادی پیدا کرده است. توجه به‌ سلامت بدن و زیبایی اندام به‌خصوص در بین خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و سوابق تمرینی حرفه‌ای در افراد بسیار زیادی فارغ از سن و جنسیت دیده می‌شود. پودر گینر یونیورسال محصولی است که از بهترین و محبوب‌ترین مکمل‌های بدنسازی محسوب می‌گردد؛ بنابراین، در اینجا با کاربرد و انواع گینر کمپانی universal آشنا خواهیم شد.

ابتدا نگاهی به تاریخچه و سوابق کمپانی تولیدکننده مکمل‌های ورزشی یونیورسال نوتریشن می‌اندازیم، سپس به طور اختصاصی، انواع گینرهای این برند را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با برند یونیورسال

22

محصول گینر از کمپانی یونیورسال نوتریشن یکی از برترین برند‌های مکمل‌های ورزشی

کمپانی یونیورسال که از سال 1977 با یک کارخانه تولیدی کوچک در شهر لندن، نیوجرسی راه‌اندازی شد، امروزه دارای پیشرفته‌ترین امکانات تولیدی در زمینه تولید مکمل‌های ورزشی بسیار با کیفیت است. این کمپانی که بیش از 40 سال قدمت دارد، همواره در زمینه تولید و عرضه بهترین مکمل‌های ورزشی و بدنسازی مانند پودر گینر یونیورسال پیشرو بوده است و توانسته به یکی از برترین برند‌ها در بین ورزشکاران و به‌خصوص رشته‌های پرورش اندام تبدیل شود.

این کمپانی مشهور با شعار معروف خود یعنی " اگرچه بزرگ‌تر شده‌ایم، اما همواره کوچک فکر می‌کنیم تا کسب‌وکار خود را گسترش دهیم "، بهترین و باکیفیت‌ترین مکمل‌های بدنسازی به‌خصوص گینر و پروتئین وی را تولید می‌کند که در تمامی کشور‌های جهان مورد تأیید برترین بدنسازان قرار گرفته است.

گینر و تأثیر آن در بدنسازی

برای ورزشکاران رشته‌های پرورش اندام افزایش حجم عضلانی یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های ورزشی و تمرینی است. در کنار رژیم تغذیه اصولی و تمرین مناسب، استفاده از مکمل‌ها نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. گینر که نوعی حجم دهنده عضلانی است، با دارا بودن نسبت ایده آلی از مواد مغذی و بسیار باکیفیت، یک مکمل عالی برای هر ورزشکاری است. در پودر ریل گینز یونیورسال با طعم کوکی و خامه

از پروتئین‌های زود جذب و با جذب آهسته بهره‌گیری شده است که بهترین و بهینه‌ترین جذب پروتئین را به همراه دارد.

گینر‌ها در بین مکمل‌های بدنسازی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند و به طور ویژه‌ای برای افراد بدنسازی که مشکل در وزن‌گیری دارند مناسب است. نکته حائز اهمیت، کیفیت گینر است؛ بنابراین، میزان تأثیرگذاری یک گینر به میزان کیفیت و برند تولید‌کننده آن گینر نیز مرتبط است. از گینر‌ها می‌توان برای مقاصد افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی استفاده کرد. در واقع در زمان خرید گینر باید به این نکته توجه داشته باشید که گینر موردنیاز بدن خود را از برند Universal تهیه کنید.

انواع گینر برند یونیورسال

23

آشنایی با گینرهای برند universal برای کمک به رشد عضلانی و افزایش وزن

در خصوص گینرهای برند معروف universal به‌صورت کلی دو گینر گین فست (Gain Fast) و ریل گینز (Real Gains) در وزن‌ها و طعم‌های متفاوتی ارائه شده است. این گینرها همگی تحت برند معتبر یونیورسال نوتریشن هستند و از باکیفیت‌ترین گینر‌های بدنسازی به شمار می‌روند.

در فروشگاه مکمل پلاس انواع مختلف پودر گینر یونیورسال به‌صورت کاملاً اورجینال ارائه می‌گردد. در ادامه انواع این گینرهای افزایش حجم را معرفی خواهیم کرد و با عملکرد هر یک به طور مجزا آشنا خواهیم شد.

پودر گین فست یونیورسال

گینر یونیورسال نوتریشن نوع Gain Fast در وزن‌های 1160 گرمی با طعم‌های کوکی و خامه و شکلاتی، در وزن 2300 گرم در طعم‌های کوکی و خامه‌ای، وزن 5900 گرم در طعم‌های کوکی و خامه و شکلاتی موجود هستند. این محصول با جلوگیری از تخریب عضلات و بهبود ریکاوری بعد از تمرین‌های سنگین، بهبود عملکرد در حین تمرین با افزایش سطح انرژی و ... بالاترین سطح عضله‌سازی را به همراه خواهد داشت.

گین فست از دسته گینرهای افزایش وزنی است و برای افراد با وزن بسیار پایین که می‌خواهند دارای بدنی با توده عضلانی بالایی شوند و از حالت لاغری خارج شوند بسیار مناسب است. گین فست پودر گین فست یونیورسال 2300 گرم باطعم کوکی و خامه

 با مجموعه‌ای از پروتئین باکیفیت مخلوط شده با چربی و کربوهیدرات‌ها به‌سرعت افزایش وزن چشم‌گیری را برای شما فراهم می‌کند.

25

پودر گینر Gain Fast از برند یونیورسال برای افزایش وزن مناسب افراد لاغر

پودر ریل گینز یونیورسال

گینر‌های نوع Real Gains از برند Universal نیز در وزن 3100 گرم با طعم‌های شکلات بستنی و کوکی و خامه، وزن 4800 گرم در طعم شکلات بستنی قابل خریداری هستند. این گینر از نوع حجم دهنده توده عضلانی است و هر دو نوع پروتئین زود جذب و جذب آهسته را در کنار یکدیگر دارد. در این مکمل افزایش حجم از پروتئین باکیفیت آب پنیر و کازئین نیز استفاده شده است که بهترین و بهینه‌ترین جذب پروتئین را برای بدنساز‌های حرفه‌ای با هضم آسان به همراه دارد.

در نتیجه، اگر به دنبال افزایش حجم توده عضلانی بدن خود هستید یا رشد عضلانی آهسته‌ای دارید و نیاز به یک حجم خشک عالی دارید، پودر گینر یونیورسال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. ترکیب پروتئین زود جذب برای بعد از تمرینات پر شدت و پروتئین دیر جذب یا جذب آهسته برای ریکاوری بهتر در کنار یکدیگر، بالاترین حجم عضلانی در کنار ریکاوری عالی و فراهم کردن انرژی کافی برای بدن از اهداف این مکمل محبوب هستند.

26

پودر گینر Real Gains از برند یونیورسال مناسب برای افزایش حجم توده عضلانی

مهم‌ترین ویژگی‌های گینر‌های Universal

  • هضم آسان گینر‌های یونیورسال از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.
  • ارائه شده در وزن‌ها و طعم‌های بی‌نظیر برای استفاده بهتر ورزشکاران.
  • ترکیب بسیار راحت با مایعاتی مانند آب در شیکر‌های ورزشی برای مصرف راحت ورزشکاران
  • برخورداری از ترکیب پروتئین‌های زود جذب و دیر جذب، چربی لازم و کربوهیدرات‌ها در یک محصول کامل
  • افزایش قدرت و انرژی در حین تمرین و افزایش سرعت ریکاوری بدن بعد از تمرین‌های پرفشار و قدرتی
  • عضله‌سازی بسیار سریع و باکیفیت و خشک
  • کمک به رشد عضلانی برای افراد لاغر و افرادی که رشد آهسته‌ای دارند، علاوه بر جلوگیری از تخریب عضلانی

نحوه مصرف گینر یونیورسال

درباره نحوه مصرف پودر گینر یونیورسال، ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از گینر و سایر مکمل‌های بدنسازی برای افراد مبتدی حتماً باید تحت نظر مربی ورزشی انجام شود. علاوه بر این، مصرف مکمل‌های ورزشی برای نوجوان‌های زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. در نتیجه حتماً در خصوص شرایط بدنی خود ابتدا با مربی ورزشی خود مشورت کرده، سپس باتوجه‌به برنامه غذایی و تمرینی و نظر مربی اقدام به مصرف دوز مناسب نمایید.

به این نکته حتماً توجه داشته باشید که مصرف بیش اندازه نه تنها منجر به نتیجه‌گیری سریع شما نخواهد شد، بلکه می‌تواند منجر به ایجاد مس مویت یا بروز عوارض جبران ناپذیری شود. به طور ویژه مصرف نرمال بر روی جعبه محصول درج شده است، اما انتخاب دوز مناسب در نهایت با توجه به نظر مربی بدنسازی باید انجام شود.

28

آشنایی با نحوه مصرف گینر‌های یونیورسال برای تمامی افراد

نتیجه‌گیری

استفاده از مکمل‌های بدنسازی درصورتی‌که از برند معتبر باشند هیچ آسیب و ضرری برای فرد مصرف‌کننده نخواهند داشت. مکمل پلاس با ارائه پودر گینر یونیورسال اورجینال برای ورزشکارانی که قصد افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی دارند، گامی بلند در راستای ارائه گینرهای معتبر و باکیفیت بسیار بالا برداشته است. کمپانی یونیورسال با بیش از 40 سال سابقه درخشان در تولید انواع مکمل‌های بدنسازی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین برند‌ها برای خرید مکمل است. انتخاب و خرید مکمل بدنسازی اصل و متناسب با نیاز بدن بسیار حائز اهمیت است و از استفاده بدون نظر مربی به‌شدت خودداری کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.