کد خبر : 1826 / /
/

سکانس حاشیه ساز سریال یاور/ به خاطر این سکانس سریال یاور کوتاه شد؟

“یاور″، سریال ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب است. این سریال محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است.

سکانس حاشیه ساز سریال یاور/ به خاطر این سکانس سریال یاور کوتاه شد؟

سریال یاور که به تازگی ساخت آن شروع شده است، حالا قرار است رمضان ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان

سریال “یاور” روایتگر قصه ای ملودرام با مضمون معمایی است. آرمان زرین‌کوب تهیه کننده این سریال، درباره فضای سریال و اینکه ممکن است در ماه رمضان برای مخاطب غمگین باشد یا خیر عنوان کرد:

داستان سریال یاور

“قصه تلخ و غمگین نیست. البته بستگی به حساسیت مخاطبان دارد با این حال از قصه‌ای شیرین و جذاب برخوردار است و گره‌هایی دارد که آن را معماگونه کرده است.”

داریوش ارجمند در سریال یاور

وی درباره فضای قصه این سریال و اینکه برخی تم آثار سعید مطلبی را فیلمفارسی دانسته‌اند نیز اظهار کرد: “قصه این سریال در ادامه ملودرام‌های سعید مطلبی قرار دارد و البته در قسمت‌هایی هم معمایی می‌شود. اگر یکی از مهمترین المان‌های آثار فیلمفارسی را جوانمردی بدانیم این سریال هم روی همان مضامین حرکت می‌کند. با این حال او به گونه‌ای قصه می‌نویسد که مخاطب جذب می‌شود و اثر را دوست دارد.”

اسامی بازیگران سریال یاور

داریوش ارجمند

زهرا سعیدی

محمد حاتمی

علی باقری

و…

دیگر عوامل

کارگردان سعید سلطانی، تهیه کننده: آرمان زرین کوب، نویسنده: سعید مطلبی.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.