کد خبر : 28872 / /
/

محمد صادق کریمیان ، یکی از حاذق ترین جراحان بینی در کشور است که نتایج جراحی های او کاملاً زیبا و طبیعی است.

چرا برای جراحی بینی دکتر محمدصادق کریمیان را انتخاب کنیم ؟

چرا برای جراحی بینی دکتر محمدصادق کریمیان را انتخاب کنیم ؟

انتخاب جراح بینی ، از اهمیت بسزایی برخوردار است. یک جراح بی تجربه و غیر ماهر می تواند با یک جراحی نامناسب ، بدترین فرم بینی را برای شما رقم زده و زیبایی و سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

اگر عواقب انتخاب نادرست جراح بینی را درک کنید ، حساسیت شما نسبت به انتخاب پزشک خود افزایش پیدا می کند. بی توجهی به انتخاب جراح بینی با تجربه و حاذق ، ممکن است دردسرهای زیادی را برای شما بوجود بیاورد. یک پزشک حاذق به سبب دانش و تجربه بالا ، ایده آل ترین فرم بینی را برای شما ایجاد نموده که هیچگونه مشکل تنفسی را برای شما بوجود نیاورد.

کاهش ریسک عمل زیبایی بینی با انتخاب محمدصادق کریمیان

انتخاب یک پزشک بی تجربه و غیر متخصص عوارض زیادی شامل مشکلات تنفسی و خروپف ، آبریزش بینی ، نامناسب بودن فرم بینی ، ایجاد فرورفتگی در تیغه بینی ، نامتقارن بودن حفره های بینی و .... را بوجود می آورد. بنابراین ضرورت دارد که تحقیقات زیادی در رابطه با انتخاب پزشک انجام دهیم تا ریسک عمل بینی را به حداقل برسانیم.

دکتر صادقیان ، با توجه به تجربه و مهارت بالایی که دارد قادر است جراحی تمامی فرم های بینی شامل استخوانی و گوشتی را به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام دهد که هیچگونه عارضه ای را برای فرد ایجاد نکند. انواع عمل های بینی شامل فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی توسط این جراح به خوبی انجام می شود.

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست ؟

محمدصادق کریمیان ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراح زیبایی بینی است که سال های بسیاری است در این زمینه فعالیت دارد. اغلب زیباجویان از نتیجه عمل دکتر صادقیان رضایت صد درصدی داشته اند. برخی از ویژگی های بهترین جراح بینی را بررسی می کنیم :

  • یک جراح بینی خوب دارای مدرک تحصیلی از برترین دانشگاه های ایران یا خارج از کشور می باشد.
  • یک جراح بینی خوب از کادری با تجربه و حرفه ای در کنار خود استفاده می کند که به کمک آنها بتواند خدمات مربوطه را به بهترین نحو ارائه دهد.
  • پزشکان حاذق و با تجربه مانند دکتر صادقیان ، حتماً شرایط سلامتی فرد را به طور دقیق تحت نظر گرفته و با درنظر گرفتن تمامی جوانب ، عمل بینی را به فرد توصیه می کنند. چنانچه احتمال دهند انجام عمل برای فرد خطراتی را ایجاد می کند ، داوطلب را از انجام عمل بینی منع می کنند.
  • تمامی پزشکان متخصص و حاذق همانند محمد صادق کریمیان ، از یک کلینیک مجهز برخوردار بوده و یا در بیمارستان های معتبر فعالیت دارند.
  • پزشکان حرفه ای و متخصص ، حتماً جلسات مشاوره ای را برای داوطلب عمل بینی درنظر گرفته تا تمامی ابهامات داوطلبان رفع شود و فرد اطلاعات موردنیاز خود را بدست بیاورد.
  • یک پزشک متخصص و با تجربه ، بهترین فرم بینی را با توجه به شرایط فعلی بینی بیمار انتخاب می کند. چنانچه فرد اصرار داشته باشد بینی خود را به یک شکل نامناسب و غیرمنطقی عمل کند ، پزشک حتماً او را از این کار منع نموده و به وی توضیح داده که فرم بینی موردنظر شما ممکن است عوارضی برای شما داشته باشد و اصلاً زیبا از کار در نیاید.
  • درک زیباشناسی پزشک ، ویژگی بسیار مهمی است. جراح بینی باید به خوبی تناسب چهره فرد با فرم بینی جدید را در ذهن خود متصور شود و بهترین فرم بینی متناسب با صورت فرد را برای وی انتخاب کند.

جراحی بینی گوشتی توسط محمدصادق کریمیان

برترین پزشک عمل بینی ، شخصی است که برای زیباجوی خود یک دیدگاه واقع گرایانه را ایجاد کند. یک پزشک حرفه ای هرگز تصمیمی بر باریک و کوچک کردن یک بینی بسیار پهن و گوشتی نمی گیرد. زیرا نتیجه این عمل ، اصلاً مورد قبول افراد واقع نخواهد شد.

چنانچه فردی با خصوصیات آناتومیک مرتبط با بینی گوشتی قصد داشته باشد ، نتیجه ای مشابه با عمل بینی استخوانی بدست بیاورد ، حتماً پزشک باید او را از این کار منع کند. یک جراح حرفه ای به هر نحوی حاضر نخواهد شد که بینی فرد را به شکلی عمل کند که می داند نتایج مطلوبی را بدست نخواهد آورد. دکتر صادقیان به صورت ماهرانه ای به جراحی بینی های گوشتی اقدام نموده تا زیباترین فرم ممکن ، برای بینی فرد ایجاد شود.

تغییراتی که پس از عمل بینی برای افرادی با بینی گوشتی ایجاد می شود ، کمتر از تغییراتی است که برای افرادی با بینی استخوانی بوجود می آید. دکتر صادقیان ، با تکنیک های نوین و بسیار ایمنی به جراحی بینی های گوشتی اقدام می نماید.

جراحی بینی استخوانی توسط محمدصادق کریمیان

بینی های استخوانی به دلیل دارا بودن یک برآمدگی استخوانی بر روی بینی ، زیبایی چهره را به شدت تحت تأثیر قرار می دهند و جذابیت چهره را کاهش می دهند. بینی های استخوانی پس از عمل جراحی بینی ، بسیار زیبا خواهند شد. در عمل بینی استخوانی ، قوز و بلندی بینی به طور کامل رفع می شود.

بینی های استخوانی ، معمولاً عقابی یا قوز دار بوده  و از پوستی نازک برخوردار می باشند. این خصوصیت ، سبب ظرافت تراش استخوان بینی در زمان جراحی می شود تا نتیجه ی عمل بینی را بسیار چشم نواز و زیبا کند.

هزینه عمل بینی چقدر است ؟

هزینه جراحی های بینی محمد صادق کریمیان بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می گردد. قیمت عمل بینی قطعاً برای اغلب افراد بسیار مهم است. تعرفه های هر پزشکی برای عمل بینی ، به صورت سالیانه از سوی خود پزشک تعیین می شود. پزشکان مختلف ، هزینه های متفاوتی را برای انواع عمل بینی درنظر می گیرند.

توجه داشته باشید که زیاد بودن هزینه عمل بینی یک پزشک ، اصلاً بیانگر حرفه ای بودن آن پزشک نیست. بنابراین اصلاً فریب تبلیغات را نخورده و با نگرش جامعی به انتخاب جراح بینی خود اقدام نمایید و بدانید که گرانی دستمزدهای یک پزشک اصلاً نشانگر تخصص و مهارت بالای آن نیست.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.