کد خبر : 52392 / /
/

حراج جدید ایران خودرو با تحویل 90 روزه | فروش فوق‌العاده هایما 7 ایکس زیر قیمت | برای ثبت نام خودرو لوکس ایران خودرو عجله کنید

گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش هایما 7X برای اردیبهشت 1403 را منتشر کرده است.

حراج جدید ایران خودرو با تحویل 90 روزه | فروش فوق‌العاده هایما 7 ایکس زیر قیمت | برای ثبت نام خودرو لوکس ایران خودرو عجله کنید

گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش هایما 7X برای اردیبهشت 1403 را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزئیات طرح با گجت نیوز همراه باشید.

در جدیدترین اخبار خودرو، گروه خودروسازی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از شرایط فروش فوق‌العاده خودرو هایما 7 ایکس برای متقاضیان عادی با موعد تحویل 90 روزه رونمایی کرده است.

هایما ایران خودرو

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز پنجاه و هفتمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان عادی با موعد تحویل 90 روزه و فقط برای منتخبین خودرو هایما 7X خبر داده است.

بنا بر این اطلاعیه، آن دسته از متقاضیانی که در آذر ماه 1402 و مطابق با اطلاعیه شماره 4 سامانه یکپارچه برای دریافت هایما 7 ایکس ثبت نام کرده و اسامی آن‌ها برای اولویت هشتم (بخش پایانی) فروش فوق‌العاده این خودرو اعلام شده باشد یا پیامک فراخوان ایران خودرو را دریافت کرده یا نام‌شان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده باشد امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.

شرایط فروش هایما 7X ایران خودرو در اردیبهشت 1403 شرایط فروش هایما 7X ایران خودرو در اردیبهشت 1403

گفتنی است که این طرح فروش فوق‌العاده هایما 7 ایکس با موعد تحویل 90 روزه و برای متقاضیان عادی که توسط وزارت صمت و بر اساس جدول بخشنامه اولویت‌بندی شده‌اند برگزار می‌شود و از روز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 تا پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 در جریان است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.