کد خبر : 52316 / /
/

فروش فوری بهمن موتور بدون قرعه کشی | خرید ریسپکت 2 به قیمت کارخانه

در این طرح، خودروی ریسپکت ۲ مدل ۱۴۰۳ با رنگ‌های سفید و مشکی و تریم مشکی به فروش خواهد رسید. بهای فروش کارخانه این خودرو ۹,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و قیمت نهایی آن برای متقاضیان ۱۱,۵۷۵,۶۳۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است.

فروش فوری بهمن موتور بدون قرعه کشی | خرید ریسپکت 2 به قیمت کارخانه

شرکت بهمن موتور طرح فروش فوری محصول ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌نماید. این طرح از روز سه‌شنبه هفته آینده، مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت محدود این طرح، برای ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

در این طرح، خودروی ریسپکت ۲ مدل ۱۴۰۳ با رنگ‌های سفید و مشکی و تریم مشکی به فروش خواهد رسید. بهای فروش کارخانه این خودرو ۹,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و قیمت نهایی آن برای متقاضیان ۱۱,۵۷۵,۶۳۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است. روش فروش این محصول به صورت نقدی خواهد بود و در صورت انصراف متقاضی از خرید، ۱۷.۵ درصد سود سالیانه از وجوه واریزی کسر خواهد شد. همچنین در صورت تأخیر در تحویل خودرو، ۲.۵ درصد جریمه ماهانه برای متقاضی در نظر گرفته شده است.

انتخاب رنگ خودرو براساس ظرفیت موجود، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان صورت می‌پذیرد. ظرفیت انتخاب این محصول محدود است و واریز وجه نیز بر اساس ظرفیت باقی‌مانده و اولویت درخواست متقاضیان انجام خواهد شد. زمان تحویل این خودروها برای هفته اول تیرماه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.