کد خبر : 51984 / /
/

آغاز ثبت نام وام یارانه ۵ میلیونی فقط با ارسال پیامک به این کد +وام 50 میلیونی را از دست ندهید

​بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

 آغاز ثبت نام وام یارانه ۵ میلیونی فقط با ارسال پیامک به این کد +وام 50 میلیونی را از دست ندهید

​بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود

تا 50 میلیون تومان وام یارانه بدون ضامن و چک و سفته!

همچنین کارکنان محترم شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، می توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانوار خود در قالب عقد مرابحه به میزان بیست میلیون تا یک میلیارد ریال با نرخ سود سالانه ۶ درصد بهره مند شوند

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

یارانه یکی از بهترین کار هایی است که در دوران ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد انجام شد. با یارانه کمی از مشکلات مردم کمرنگ شد. برای مشاهده جزئیات بیشتر و برای دیدن اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ در مقایسه با سال گذشته، تغییراتی مانند افزایش مبلغ و حذف کارت پایان خدمت به عنوان یکی از شروط دریافت وام را دارد.

طبق اعلام بانک مرکزی، مشمولان وام فرزندآوری، والدین فرزندان متولدین یکم فروردین ۱۴۰۰ به بعد هستند و شروع اقساط آن با شش ماه دوره تنفس آغاز می‌شود. همچنین کارمزد این وام چهار درصد به صورت سالانه است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام شامل یکی از موارد داشتن حساب یارانه، سهام عدالت، سفته یک نفر ضامن و یک نفر بستگان درجه اول می‌شود.

همچنین داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت این وام الزامی نیست.

مبلغ وام یارانه و مدت بازپرداخت آن

بازپرداخت اقساط وام فرزندآوری ۱۴۰۳ متناسب با حجم مبلغ دریافتی محاسبه می‌شود.

بر این اساس، مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به‌ازای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان (سه ساله)، فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان (چهار ساله)، فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان (پنج ساله)، فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان (شش ساله) و برای فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون با بازپرداخت هفت ساله درنظر گرفته شده است.

والدین می‌توانند برای دریافت این وام ابتدا با مراجه به آدرس www.ve.cbi.ir، در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و در مرحله دوم کد رهگیری از سامانه را دریافت کنند.

پس از دریافت کد رهگیری، ۱۲ روز فرصت دارند به بانک مراجعه کرده و پس از مراجعه به بانک متقاضیات برای تکمیل مدارک ۶۰ روز فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

افرادی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورتی که در بانک توسعه تعاون حساب داشته باشند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «مائده» را دارند.

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند، ملزم به ارائه سپرده قرض الحسنه بوده و به ایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه احتیاج دارند. بعد از ایجاد میانگین حساب مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. البته داشتن اعتبار شغلی نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

این تسهیلات به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود و کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد تغییر می‌کند. افراد فرصت دارند ظرف حداکثر 60 ماه اقساط این وام را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان نیز امکان دریافت چنین تسهیلاتی را دارند و سقف این وام برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به شرایط اعلامی، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط پنج ساله، هر فرد بعد از دریافت این وام باید ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازد. کل سود تسهیلات مذکور به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

بانک توسعه تعاون با هدف‌هایی نظیر تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت داده به تعاونی‌ها و … فعالیت خود را آغاز کرد.

شرایط دریافت وام یارانه در سال 1403

وام یارانه ای یکی از وام هایی است که بانک ها به مشمولان یارانه اعطا می کنند. بنابراین، همه دریافت کنندگان بودجه با کارت سرمایه می توانند برای درخواست وام آنلاین اقدام کنند. وام یارانه ای نیاز به ضامن ندارد و شما می توانید با کمک هزینه نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید. این وام ها به تایید بانک مرکزی رسیده است. ثبت نام اینترنتی وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به وام 5 میلیونی یارانه ای، وام قرض الحسنه اشاره کرد. 200 میلیون، 10 میلیون وام یارانه ای و … که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

انواع مختلفی از وام های یارانه ای وجود دارد. در زیر با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا می شوید:

انواع وام یارانه ای:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

وام 2 میلیونی

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام یارانه 5 میلیونی با کارت کمک هزینه

قاعدتاً برای وام هایی که تحت عنوان وام توسعه پرداخت می شود، نیازی به قرارداد با بانک نیست. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره 6369 وزارت امور اجتماعی ارسال کنند. پس از ارسال کد کشور به شماره ذکر شده، پیامکی با عنوان «عملیات با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند وام های کم بهره را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. هر یک از بانک ها بسته به شرایط و گزینه های خود به مشتریان خود و کسانی که حساب بانکی دارند وام های کم بهره ارائه می دهند. بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت تبلیغاتی با بانک خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود و یا سایت refahi.ir مراجعه کنید و در آنجا باید اطلاعات لازم برای ثبت آنلاین وام با کارت یارانه را دریافت کنید.

منبع : طلا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.