کد خبر : 51409 / /
/

یارانه نقدی | یارانه نقدی 1403

خبرخوش واریز عیدانه 880/000رئیسی از امشب | شارژ اولین یارانه نقدی سال ۱۴۰۳ با تغییرات | یارانه اضافه با یارانه نقدی اصلی واریز شد

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود.

خبرخوش واریز عیدانه 880/000رئیسی از امشب | شارژ اولین یارانه نقدی سال ۱۴۰۳ با تغییرات | یارانه اضافه با یارانه نقدی اصلی واریز شد

یارانه نقدی | براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، واریز یارانه نقدیفروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود.یارانه نقدیفروردین ۱۴۰۳ طبق ماه قبل در سال گذشته در همان تاریخ پرداخت می‌شود و واریز سومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ فروردین همچون ماه‌های قبل شارژ می‌شود.بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها یارانه نقدیبه حساب آنان واریز خواهد شد..در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی در سایت خبر آزاد همراه باشید.

چندی پیش، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوار‌های مشمول را سی ام اعلام کرده بود. براساس اعلام این سازمان، واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود.

همچنین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد. این طرح در سه مرحله و به مدت سه ماه اجرا می‌شود. طبق این طرح، قیمت تهیه ۱۱ قلم کالای اساسی برابر با قیمت سال ۱۴۰۱ و معادل ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود. مابقی هزینه‌ها از محل اعتبار جدید دولت تأمین خواهد شد.

1012459_593

اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

از آنجایی که این طرح از ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع به کار کرده و مرحله اول آن تا ۱۸ اسفندماه ادامه داشت، مرحله دوم این طرح نیز از ۲۰ اسفند شروع شد و تا ۱۸ فرودین ماه ادامه دارد، اما مرحله سوم طرح از ۲۰ فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت ادامه داشته و خانوار‌های مشمول می‌توانند از ۲۰ فروردین ماه نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند./ ایسنا

واریز یارانه نقدی عید فطر ۱۴۰۳ نفری ۲۲۰/۰۰۰ تومان از همین امشب

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تداوم اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در سال جاری توضیح داد.

سیدرضا یحیوی درخصوص برنامه دولت برای ادامه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: در حال حاضر طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حال اجراست که منابع آن برای مدت سه ماه در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: در صورت تامین منابع، همین مدل ادامه پیدا خواهد کرد، اما اگر منابع تامین نشود چند مدل طراحی و به دولت ارائه خواهد شد و در صورت موافقت با یکی از مدل‌های ارائه شده، اجرا خواهد شد.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در هر صورت حمایت از معیشت مردم ادامه‌دار است اما بستگی به این دارد که در چه قالب و طرحی ادامه یابد، تصریح کرد: هم اکنون در حال طراحی مدل‌ها و برنامه‌ریزی برای مرحله جدید کالابرگ الکترونیک هستیم./ایسنا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به استقبال ۳۳۷ هزار خانوار بوشهری درمرحله اول و دوم طرح فجرانه گفت: سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب بوشهری‌ها از طرح فجرانه کالابرگ اظهار داشت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به مدت سه ماه و طی سه مرحله آغاز شد که در اجرای این طرح ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه در سطح استان بوشهر به این طرح متصل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول آن می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: ۳۳۷ هزار خانوار در استان بوشهر از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در ۲ مرحله استفاده کرده‌اند.

کشاورزی گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در ۲ مرحله پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مرحله سوم طرح فجرانه از ۲۰ فروردین آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد شد و خانوارهای مشمول می‌توانند نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.

یارانه نقدی

 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی

براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵۷ ( اسفند) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز می شود.

براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵۷ ( اسفند) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز می شود.

در اطلاعیه شماره ۳۲ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

یارانه آمده است: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۷ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری ، یارانه مرحله ۱۵۷ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

ایا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۳ واقعیت دارد؟ عیدی عیدفطر ۱۴۰۳ دولت رییسی برای همه صحت دارد؟ جزئیات تکمیلی را در این مطلب مطالعه کنید.

سایت دهک بندی یارانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن ،ایا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۳ واقعیت دارد؟ عیدی عیدفطر ۱۴۰۳ دولت رییسی برای همه صحت دارد؟ جزئیات تکمیلی را در این مطلب مطالعه کنید.

آیا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۳ واقعیت دارد؟ این سوالی است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخ آن هستند.

همانطور که می‌دانید که یارانه‌ها طبق معمول همان ۳۰۰ هزار تومان و ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر از اعضای خانوار؛ در روزهای پایانی هر ماه واریز می شود و یارانه عید فطر ۱۴۰۳ صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

بنابراین مرحله بعدی واریزی یارانه؛ در دو نوبت دهک های اول تا سوم و دهک های ۴ تا ۹ اواخر فروردین واریز می شود.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های زرد شایعه‌ای مبنی بر اینکه واریز یارانه عید فطر۱۴۰۳ پرداخت می شود منتشر می شود که این خبر از اساس کذب و دروغ است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.